כותרות אחרונות
Search

אפליקצית "סאנדו" מציעה למחפשי עבודה לסייע לחקלאים בהתנדבות במהלך חיפוש עבודה.

 

 

מתנדבים עד למשרה הבאה.!

אפליקצית "סאנדו" מציעה למחפשי עבודה לסייע לחקלאים בהתנדבות במהלך חיפוש עבודה.

 

אנשים רבים נותרו עדיין ללא עבודה ומחפשים מקום תעסוקה חדש באופן יומיומי. כל יום כזה של חוסר מעש, מסתיים בתחושת אכזבה. סאנדו מציעה למלא את החלל בסיוע לחקלאי ישראל הסובלים ממחסור קבוע בידיים עובדות. לפי נתוני משרד החקלאות המחסור בידיים עובדות עומד על 54 אלף ידיים עובדות, הנובע מהחלטת ממשלה ותיקה לצמצם ב50% בכמות העובדים הזרים והפלסטינים.

 

על פי נתוני דוח הרשות להתנדבות בישראל והמרכז לחקר החברה הישראלית והפילנתרופיה בישראל של האונ' העברית תקופת הקורונה נותר יחס ההתנדבות דומה לשיעור רגיל, למרות שאחוז מאוד גבוה של מקומות  שהיו פתוחים בעבר למתנדבים (כמו בתי חולים) נסגרו בשל מגבלות התקופה. אבל שיעור ההתנדבות בקרב אנשים שהוצאו ממעגל העבודה היה גבוה משיעור ההתנדבות בכלל האוכלוסייה מעל גיל 18- 25% מהמובטלים לעומת 20.3% מאלה שנותרו במעגל העבודה.

 

סאנדו מזמינה את כל מחפשי העבודה למנף את הזמן הפנוי  לטובת ההתנדבויות. במסגרת השירות "של סאנדו, ניתן יהיה להיכנס לאפליקציה ולחפש התנדבות מתאימה, לפי סוג ההתנדבות, ואזור ההתנדבות המבוקש. משך ההתנדבות כ- 3 שעות התנדבות שמתחילות בבוקר ולרוב מסתיימות  לפני השעות החמות של הצהריים בבוקר כך שניתן להמשיך לראיונות וחיפושי עבודה בהמשך היום. המטרה היא לסייע למתנדבים למלא את החלל בתחושה של תרומה מעבודת הכפיים ותחושת סיפוק על התרומה והסיוע לחקלאים ולענף החשוב.

 

השירות החדש הוא חלק מסל ההצעות של אפליקצית סאנדו , חברת בת של ארגון "השומר החדש" שהוקמה על מנת לחבר מתנדבים לחקלאים. המטרה היא להביא לתרומה הדדית הן של החקלאי והן של המתנדב.