כותרות אחרונות
Search

תמיד עם בוא החורף נשאלת השאלה, איזה מצעים נקנה לחורף הזה?

מצעים לחורף The Bed Linen Factory צילום: יח"צ

 

איזה מצעים קונים בחורף?

האם יש מצעים מיוחדים לחורף? האם ישנם דגמים שונים לחורף ולקיץ? פנינו למומחים בתחום, לרונית צ׳יטיאט קאשי, מנכ"לית "The Bed Linen Factory" המפעל היחיד שמייצר מצעים בישראל, מצעים איכותיים הנמכרים לחנויות ה"הום סטיילינג" המובילות והנחשבות ביותר בעולם ולמותגי-על.

 

יש דבר כזה "מצעים לחורף"?

ברור שכן, אם בקיץ אנשים מחפשים את הקרירות והקריספיות של המצעים כשהם נכנסים למיטה, הרי שבחורף מעדיפים את החום של המיטה. יש לנו ליין גדול ומגוון של מצעי פלנל שהם הלהיט של החורף.

 

ועדיין, ישנו קהל גדול שעבורו עונות השנה הם רק תאריכים בלוח, והם מעדיפים לרכוש את מוצרי הדגל שלנו, "סטאן 500" שהוא הסאטן היוקרתי ביותר בצפיפות של 500 חוטים לאינץ' רבוע, העשויים מכותנה פרמיום משובחת. ומצעי "פרקל 270" מצעים המיוצרים מכותנת טבעית ו/או אורגנית משובחת, נעימה ורכה למגע, שנזרעה, לוקטה, ונארגה בתהליכים אורגניים טבעיים וידידותיים לסביבה. כותנה בעלת אורך סיב ארוך ואריגת פרקל של 1 שתי על 1 ערב, המעניקים את האיכות הגבוהה וחווית שינה שונה עם תחושת קרירות וקריספיות של המצעים.

 

כל תהליך הייצור, העיבוד, גימור הבד והתפירה, העיצוב וההדפסה, הכול במפעל בישראל, כחול לבן, ומהמפעל באזור, נשלח למיטב המותגים, הרשתות, ובתי המלון בארץ ובעולם. תהליך ייצור השומר על הסביבה ועל כדור הארץ.

 

מצעים לחורף The Bed Linen Factory צילום: יח"צ

 

אם כך, האם יש שוני בין קיץ לחורף?

השוני הוא הנראות. בחורף אנשים מעדיפים צבעים כהים יותר, כמו אפורים, בורדו כהה, וירוק בקבוק. גם הדגמים עשירים עם הדפסים גאומטריים או כאלה השאובים מעולם הטב, זאת לעומת הניקיון העיצובי, והחד גוניות של הקיץ. בקיץ אנשים אוהבים לבן.

 

לקראת חורף 2021/22 יצאנו בקולקציה חדשה ומיוחדת אותה ניתן למצוא באתר ובחנויות המותג ברחבי הארץ, זאת בנוסף לדגמים הקיימים והאייקונים שלנו.

 

אילו מוצרים נוספים לחורף מיוצרים במפעל באזור?

שמיכות פוך סינטטיות, בעוביים שונים לצרכים משתנים של אנשים. וכירבוליות  מפנקות. בכירבוליות ניתן להשתמש הן בישיבה מול הטלוויזיה או כששותים קפה בגינה, אבל גם ניתן לשים אותם מתחת לפוך לאנשים שסובלים מקור. הכירבוליות מגיעות בשלל צבעים כמו טורקיז, פוקסיה אפור, ירוק, ועוד. מתנה מושלמת למישהו שאוהבים.

 

מצעים לחורף The Bed Linen Factory צילום: יח"צ

 

האם זה נכון שיש לכם כריות מיוחדות?

נכון מאד. אנחנו מייצרים כריות אנטי בקטריאליות מושלמות לתקופה של הקורונה ומחלות השפעת השונות. זה אחד הבסט סיילר שלנו בתקופה זו. הכרית מקבלת פיניש מיוחד עם תוספות של חלקיקים מזעריים של כסף. השילוב של חלקיקי הכסף עם הכותנה, יוצר פורמולה מנצחת הנלחמת בבקטריות ומונעת היווצרות של חיידקים ומזיקים על הכרית, מונעים זיהום ולחות בסביבת השינה שלנו.

 

מה מייחד את המצעים של The Bed Linen Factory?

בחירת הבדים, מכותנת פרמיום איכותית בשילובים אורגניים. כותנה עם סיבים ארוכים המונעים "גולגולים", עבודה מול מפעלי אריגה המקצועיים והטובים ביותר, וייעול תהליכי העבודה תוך שמירה על הסביבה ועל כדור הארץ.

 

אנחנו מפעל כחול לבן המעסיק עובדים מכל המגדרים, המינים והדתות, שביחד מייצרים את המצעים הטובים ביותר, שנשלחים לכל העולם, למלונות, לחנויות יוקרה ולמותגי על. ול-20 החנויות בישראל.

 

אנשים מבלים שליש מחייהם במיטה, אז למה לא לפרגן לעצמכם מצעים מפנקים, איכותיים במגוון דגמים? The Bed Linen Factory הם המצעים בשבילכם.

 

להזמנות: באתר TheBedlinenFactory.co.il

חנות המפעל הראשית: משה שרת 47, אזור.

טלפון  077-5554448

נשמח גם לארגן לכם סיורים לקבוצות במפעל. פנו אלינו במייל: contact@mylinens.co.il