כותרות אחרונות
Search

שר התקשורת יועז הנדל ביקר במרכז השיקומי "עדי ירושלים" והתרשם מהטיפול הטוב והיעיל בחוסים באמצעים טכנולוגיים

ביקור שר התקשורת יועז הנדל בעדי ירושלים – צילום: עדי ירושלים

 

 

תקשורת בן אישית.

שר התקשורת יועז הנדל ביקר במרכז השיקומי "עדי ירושלים" והתרשם מהטיפול הטוב והיעיל בחוסים באמצעים טכנולוגיים.

 

ביקור מיוחד נרשם השבוע במרכז השיקומי "עדי ירושלים", זאת כאשר שר התקשורת, יועז הנדל, הגיע לבקר במרכז. השר הגיע להתרשם ולראות כיצד ילדי המרכז, הלומדים בבית הספר במסגרת מערכת החינוך המיוחדת הפועלת במקום, מתקשרים עם הסביבה והצוות החינוכי. במסגרת הלימודים נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים רבים המותאמים אישית לילדים לרבות אייפדים, לוחות תקשורת ומסכי מיקוד מבט.

 

ביקור שר התקשורת יועז הנדל בעדי ירושלים – צילום: עדי ירושלים

 

במהלך ביקורו, פגש הנדל גם את פעוטות מעון היום השיקומי שהיו בפעילות בבריכה הטיפולית וכן את דייריו הבוגרים של המרכז שהיו בעיצומה של סדנת הדפסה על כוסות. השר התרגש לראות ולהכיר בהזדמנויות שהסדנאות, המופעלות על ידי הצוות והקהילה המקומית ב "עדי ירושלים", פותחות בפניי הדיירים. דיירי וחניכי המרכז העניקו לשר כהוקרה סט כוסות מאגים לכבוד חג החנוכה, שמצדו התרגש מהמחווה.

 

ביקור שר התקשורת יועז הנדל בעדי ירושלים – צילום: עדי ירושלים

 

שלומית גרייבסקי מנכ"ל "עדי ירושלים" שליוותה את השר ופמלייתו אמרה: 'אחד הרצונות הכי גדולים שלנו ב"עדי" הוא לאפשר לכל דייר את הזכות הבסיסית של כל אדם והיא לבטא רגשות ורצונות ולתקשר עם הסביבה. היה תענוג גדול לארח את השר ולראות איך בכנות אמתית הוא מתמוגג מכל סיפור הצלחה של חניך שהוא פוגש".

 

ביקור שר התקשורת יועז הנדל בעדי ירושלים – צילום: עדי ירושלים

 

בסיום הביקור אמר השר הנדל: "שמחתי לראות את העבודה המסורה של "עדי ירושלים" ואת היכולת לקחת חלקים בחברה הישראלית שזקוקים לתשומת לב מיוחדת ולחבר אותם ביחד. דווקא כשר תקשורת, שמחתי לראות כיצד ניתן לקחת אמצעי תקשורת טכנולוגיים ולחבר בין אנשים שלפעמים קשה להם לדבר בצורה רגילה. יש הרבה קסם וחסד במקום הזה".

 

"עדי ירושלים" מעניק מעטפת שיקומית וטיפולית מקיפה לילדים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה. המרכז הוא חלק מרשת מרכזי שיקום אותה מפעילה עמותת "עדי" שהוקמה על ידי האלוף (במיל') דורון אלמוג.