כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה מתוק בין "וניליה" ל"ויליפוד" הניב: גלידת שמנת עשירה עם שברי "תן בו" מדנמרק.

גלידת קרמבו בסניפי וניליה צילום: שירן חי כהן

 

שיתוף פעולה מתוק בין "וניליה" ל"ויליפוד" הניב: גלידת שמנת עשירה עם שברי "תן בו" מדנמרק.

רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" ויבואנית המזון "ויליפוד" משלבים כוחות כדי להביא לצרכן הישראלי שילוב ישראלי-דני ייחודי, מתוק ומשובח.

 

 אסף בלנק, מנכ"ל רשת וניליה: "כבר לא צריך לחכות לחורף כדי ליהנות מטעם של קרמבו. גלידת תן-בו  מיוצרת במהדורה מוגבלת ותהיה זמינה  בסניפי הרשת בתקופה הקרובה"

 

רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" בשיתוף עם יבואנית המזון "ויליפוד" משיקים, לראשונה בישראל, גלידה בטעם ובמרקם של קרמבו אמיתי בשם גלידת "תן בו". הגלידה מתבססת על מתכון ייחודי המשמש לייצור קרמבו באותו השם, שאותו מייבאת "ויליפוד" מדנמרק. 

 

גלידת קרמבו בסניפי וניליה צילום: שירן חי כהן

 

מספר אסף בלנק, מנכ"ל רשת וניליה: "כשטעמנו את ה'תן בו' מדנמרק הבנו, שהשילוב שלו עם הגלידה שלנו יהיה שילוב מנצח. הן בגלל הקצף המעולה והן בגלל השוקולד האיכותי, שמצפה את הקרמבו. סקר שוק שערכה "וניליה" העלה, כי הרעיון של שילוב בין גלידה לקרמבו קוסם לרוב הציבור." 

 

תהליך הפיתוח המורכב של הגלידה בטעם החדש ארך כחצי שנה ובוצע על ידי השף של רשת "וניליה". אורן עזר:  "גלידת "תן בו" מורכבת מבסיס של שמנת וחלב טרי, ביסקוטינו, קרמבו "תן בו" שלמים ורוטב שוקולד  מריר עשיר.

 

אסף בלנק הוסיף: "רצינו לייצר חווית אכילה אחרת ומעניינת.  הגלידה  היא בעלת ערך מוסף נוסף בכך שאינה מכילה אגוזים או שומשום, ולכן בטוחה  לאכילה גם לאלרגיים למאכלים אלה".

 

גלידת קרמבו בסניפי וניליה צילום: שירן חי כהן

 

שתי החברות החליטו להשיק את פיתוח המוצר החדש לרגל פתיחת עונת  הגלידות לשנת 2022.  במהדורה מוגבלת,  השילוב  של קרמבו עם הגלידה הופך אותו  למוצר  ייחודי חדשני  ומפנק".

 

גלידת קרמבו זמינה בכל סניפי רשת וניליה. מחיר מומלץ לצרכן:  95 ש"ח  למארז של  1 ק"ג , 18  ₪ למנה.

 

גלידת קרמבו בסניפי וניליה צילום: שירן חי כהן

 

 

"וניליה": רשת גלידריות איכותית בעלת 21 סניפים בפריסה ארצית מגן שמואל ועד לבאר-שבע והיא חוגגת השנה 20 להיווסדה. לפני כשנה וחצי הוחלפה הבעלות והרשת מותגה מחדש. לייצור הגלידות הרשת משתמשת אך ורק בחומרי הגלם הטריים והטובים ביותר הקיימים בשוק, וכל מוצר חדש מושק רק לאחר שעבר מבחני איכות קפדניים. הרשת מטפחת ערכי קיימות כגון עידוד שימוש במארז ושקית רב פעמיים ייחודיים, באמצעות מתן הנחות בעת המילוי מחדש.

 

"ויליפוד": חברה העוסקת ביבוא, ייצוא, שיווק והפצה של למעלה מ-600 מוצרי מזון יבשים, מקוררים ומוקפאים ב-30 קטגוריות שונות אותם היא מפיצה ל-5,000 נקודות מכירה בשוק הקמעונאי, המוסדי והיצרני ברחבי ישראל והרשות הפלסטינית.