כותרות אחרונות
Search

בפורים הזה אנחנו שולחים ליקירנו ממרחים של "הבאר מעדנים" !

מארז של שלוש צנצנות מבית "הבאר מעדנים"  – צילום: אבי בר

 

בפורים הזה אנחנו שולחים ליקירנו ממרחים של "הבאר מעדנים" !

"הבאר מעדנים" מראש פינה מציעה משלוח מנות שונה, עכשווי וטעים: לא סתם אוזני המן – אלא מארז איכותי של ממרחי גורמה בטעמים מפתיעים

 

לקראת חג הפורים הבא עלינו לטובה, מציע מפעל הבוטיק "הבאר מעדנים" מראש פינה, משלוח מנות עכשווי ויוצא דופן. עם או בלי אוזני המן, צרפו למשלוח המנות או הביאו שי למארחי מסיבות הפורים מארז מתנה אלגנטי מסדרת ממרחי הפרימיום של "הבאר מעדנים" בטעמים מפתיעים.

 

בכל מארז ישנן שלוש צנצנות ממרחים. טעמי הממרחים החדשים פותחו במיוחד לקראת החג על ידי "הבאר מעדנים", והם כוללים: ממרח ארטישוק קרמי וקטיפתי עשוי מלבבות ארטישוק ומתאים עם גבינות ודגים, ממרח עגבניות עשיר ונימוח בפה, מצוין כבסיס לכריכים ממרח טפנד זיתים  המבוסס על זיתים ירוקים איכותיים מהגליל בתוספת שמן זית כתי מעולה ותבלינים.

 

מארז של שלוש צנצנות מבית "הבאר מעדנים"  – צילום: אבי בר

 

המחיר למארז: 49 ₪; המארז כולל 3 צנצנות בנות 120 גרם כל אחת ואפשר לשלב טעמים ממגוון הממרחים והקונפיטורות המשובחים מתוצרת "הבאר מעדנים."

 

המארז ניתן לרכישה במעדניות מובחרות ברחבי הארץ, בחנויות המפעל של "הבאר מעדנים" בראש פינה ועוד…

 

לרכישה און ליין באתר "הבאר מעדנים"- http://www.thewell.co.il.

 

אודות "הבאר מעדנים": מפעל בוטיק מראש פינה, המתמחה בייצור ובפיתוח מעדני מזון מהגליל, כמו ממרחים, רטבים, קונפיטורות וליקרים בשילובים מקוריים ממיטב חומרי הגלם. כל המוצרים מיוצרים בשיטות מסורתיות-ביתיות, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או חומרי טעם וריח מלאכותיים.