כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה ייחודי בין "פרטנר TV" ל"אמזון פריים" וידאו.

צילום: יח"צ

 

שיתוף פעולה ייחודי בין "פרטנר TV" ל"אמזון פריים" וידאו:

לקוחות "פרטנר TV" מקבלים מפרטנר 6 חודשים של "אמזון פריים וידאו".

לכבוד שיתוף הפעולה וההטבה הייחודית שמושקים כעת ובהמשך לתרגום הסדרות והסרטים של 'פריים וידאו' לעברית, תעלה הערב "פרטנר TV" קמפיין נרחב בשיתוף 'אמזון פריים וידאו'.

 

"פרטנר TV" מודיעה היום על שיתוף פעולה מיוחד עם אמזון, במסגרתו תעניק פרטנר 6 חודשים של שירות הסטרימינג 'אמזון פריים וידאו' ללקוחות פרטנר TV, קיימים וחדשים, בהרשמה באמצעות פרטנר ובחשבונית אחת.

 

החל מהיום, לקוחות "פרטנר TV" יכולים לממש את ההטבה של '6 חודשים של פריים וידאו עלינו', ולהוסיף את מנוי 'פריים וידאו' למנוי פרטנר TV באמצעות הממיר, אתר פרטנר או בעזרת נציג במוקד הטלפוני. עם הפעלת מנוי 'פריים וידאו', יכולים לקוחות פרטנר TV ליהנות ממבחר עצום של סרטים וסדרות, כולל תכני רכש ותכני המקור זוכי הפרסים של אמזון (Amazon Originals). לאחר סיום תקופת ההטבה, החל מהחודש השביעי, התשלום עבור מנוי 'פריים וידאו' ייעשה באמצעות חשבונית פרטנר ועל פי תעריף 'פריים וידאו' (19.90 ש"ח לחודש, נכון למרץ 2021).

 

איציק בנבנשתי, מנכ"ל קבוצת "פרטנר" – צילום: דודו בכר

 

 

איציק בנבנישתי מנכ״ל "פרטנר" מסר: "אנחנו נרגשים מהעמקת שיתוף הפעולה עם אמזון, ובכך שפרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הראשון בישראל שיכול להעניק ללקוחות 6 חודשים של 'פריים וידאו', ולהציע את תכני פריים וידאו כחלק מחבילת הטלוויזיה של המנוי בחשבונית אחת. ההשקה של פרטנר לשירות אמזון פריים וידאו על גבי הממיר של הצופה הישראלי וזמינות התכנים בתרגום לעברית, מדגישים את היתרון של פרטנר TV כסופר-אגרגטור של תוכן."

 

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ב"פרטנר", מסר: "אחרי חודשים של עבודה צמודה עם הצוות של אמזון, אנחנו שמחים להעשיר עוד יותר את חווית הצפייה של לקוחות פרטנר TV. מדובר בצעד נוסף בשבירת החומות שבין טלוויזיה רב-ערוצית לשירותי סטרימינג, כאשר יותר ויותר צופים מתרגלים לנוחות הצפייה בממשק אחד של שידורים חיים, צפיית Catch up, ושירותי סטרימינג בינלאומיים."

 

צילום: יח"צ

 

שירות 'אמזון פריים וידאו' מציע מגוון עשיר של תוכן מקורי ורכש בינלאומי, כולל סרטים וסדרות טלוויזיה מוכרים ואהובים, ותכני מקור עטורי פרסים. בין התכנים המדוברים ביותר של פריים וידאו: הסדרות 'גברת מייזל המופלאה', 'המסע הגדול' (The Grand Tour),'אבודות בטבע' (The Wilds), 'פליבאג', 'ג׳ק ראיין', ו-'The Boys' ('הבנים') שבין כוכביה גם השחקן הישראלי תומר קאפון, והסרטים שזכו להצלחה עולמית אדירה 'בוראט 2' בכיכובו של סשה ברון כהן, ו-"Coming2America ('מגלה את אמריקה 2') בכיכובו של אדי מרפי, ועוד. 

 

לכבוד השקת שיתוף הפעולה וההטבה הייחודית, תעלה הערב "פרטנר  TV" בקמפיין נרחב בשיתוף 'אמזון פריים וידאו'. הקמפיין שיושק הערב, הוא הנרחב ביותר מסוגו עד היום לאמזון פריים וידאו בישראל, ויככבו בו הנינג'ות יובל שמלא, אלכס חזנוב, גיל מרנץ, יוסי בן יוסף וספיר מאיר פישלזון.

 

המהלך הנוכחי הכולל הטבת חצי שנה של 'פריים וידאו' והוספת שירות 'פריים וידאו' למנוי הטלוויזיה ולחשבונית החודשית של פרטנר, מגיע לאחר ש"פרטנר TV" היה לשירות הטלוויזיה על גבי האינטרנט (OTT) הראשון שתמך כבר ב-2018 באפליקציית 'אמזון פריים וידאו' על גבי ממירי האנדרואיד TV של "פרטנר".

 

"פרטנר TV" הוא שירות הטלוויזיה היחיד בישראל המאפשר להוסיף לחבילת הערוצים וה- VOD גם את "אמזון פריים" וידאו וגם את "נטפליקס", בחשבונית אחת.