כותרות אחרונות
Search

"שטרואס – קפה עלית" משיקים את "הסדרה הישראלית" סדרת קפסולות קפה במהדורה מיוחדת.

קפה עלית הסדרה הישראלית – צילום: סטודיו "שטראוס"

 

"שטראוס" בהשקה חדשה.

"שטרואס – קפה עלית" משיקים את "הסדרה הישראלית" סדרת קפסולות קפה במהדורה מיוחדת.

ההשקה בשיתוף עם בתי קפה שנפגעו במלחמה: "קפה בסיבוב" משער הנגב, קפה "Oryosss" מקיבוץ ארז ו"על הגבול קפה וטאבון" ממושב שתולה.

 

קפה עלית, בשיתוף עם בתי קפה שפונו ונפגעו בעקבות המלחמה, יצרו סדרת קפסולות מיוחדת – "הסדרה הישראלית":  3 קפסולות קפה בהשראת תערובות הקפה של בתי הקפה. בחזית אריזות הסדרה מוצגים סיפורי בתי הקפה והבעלים שלהם.

 

10% מההכנסות של המהדורה יועברו לשיקום בתי הקפה.

 

עופרי שבו, מנהל השיווק של קפה עלית: "כמותג קפה ישראלי, המחובר למדינה ולעם ישראל, חשוב לנו לתמוך בעסקים ישראליים אשר נפגעו במלחמה. טעמי המהדורה המיוחדת שייצרנו פותחו בשיתוף בעלי בתי הקפה ובהשראת הקפה שהם מגישים בבתי הקפה שלהם. נמשיך להניף בגאווה את דגל תרבות הקפה הישראלית".

 

  • קפה בסיבוב – בית קפה שממוקם בשער הנגב – דרגת חוזק 07
  • קפה Oryosss – בית קפה בקיבוץ ארז ובשדרות – דרגת חוזק 10
  • "על הגבול קפה וטאבון" – עגלת קפה במושב שתולה – דרגת חוזק 14.

 

הקפסולות זמינות למכירה בכלל רשתות השיווק ובאתר האיקום של קפה עלית – לרכישה לחץ כאן

 

קפה עלית הסדרה הישראלית – צילום: סטודיו "שטראוס"

 

אודות בתי הקפה

"קפה בסיבוב" – הוקם ב-2021  על-ידי חגי הורביץ באנדרטת "חץ שחור" שבשער הנגב. חגי נולד בכפר עזה ועבורו הקמת בית הקפה הייתה הגשמת חלום ילדות, בתוף שנתיים הפך בית הקפה לנקודת ציון ולמקום מפגש קבוע עבור תושבי האזור, מטיילים וחיילים. ביום שבת, ה-7 באוקטובר, בית הקפה נבזז והוצת ורבים מלקוחות הקפה, חלקם חברים קרובים, נרצחו ונחטפו. חגי, משפחתו וחבריו הקרובים כבר מתכננים את הפתיחה המחודשת של "קפה בסיבוב", מתוך רצון להמשיך את מורשת הוריו, ממקימי כפר עזה, להפריח את השממה. חגי הורוביץ: "גם בשעות ובימים הקשים מגיעות קרני אור, כזו קרן קטנה הגיעה לי משטראוס. היוזמה הזו מחממת את לי את הלב ונותנת רגע של שקט ובטחון. אני מקווה שההכנסות יעזרו לי להקים מחדש את בית הקפה שלי, כך שבתוך מספר חודשים, אוכל שוב לארח אנשים שיבואו להירגע אצלי בשער-הנגב".

 

"Oryosss" של אור שוקרון – אור התאהבה בקיבוץ ארז שבעוטף עזה במהלך שירותה הצבאי כקצינת שלישות ומאז חלמה להקים שם בית קפה- קונדיטוריה, לפני כ-10 שנים עברה להתגורר בקיבוץ ופתחה שם את "Oryosss", בית קפה- קונדיטוריה המתמחה בקינוחים שהפך למוקד לעליה לרגל לכל חובבי הקפה והמתוקים, לאחרונה היא גם פתחה סניף נוסף בשדרות. בבוקר ה-7 באוקטובר אור שהתה בממ"ד ביחד עם בן הזוג שלה במשך כ-14 שעות, מחבלים ירו על הקיבוץ והפכו את גן העדן שבו גרה לגיהינום, בזכות נחישות כיתת הכוננות של הקיבוץ הם ניצלו. אך מאז בתי הקפה שלה סגורים, בימי המלחמה אור התגייסה למילואים, אך כבר מתכננת את הפתיחה המחודשת של בתי הקפה שלה. אור שוקרון: "זה אחד הפרויקטים הכי מרגשים שיצא לי לקחת בהם חלק, בטח בסדר גודל כזה. כיף שיש חברות כמו שטראוס קפה שהחליטו לשים אותנו, העסקים שנפגעו, במרכז".

 

"על הגבול קפה וטאבון" של אוהד חתן – הוקם בשנת 2020 על ידי אוהד חתן, יליד מושב שתולה שבגליל המערבי, על גבול לבנון. עגלת הקפה השוכנת במיקום פסטורלי בלב הטבע, נבנתה מחומרים ממוחזרים ונמצאת ליד "קירות מדברים" בחומות הגבול. עגלת הקפה שהפכה למפורסמת בזכות השירות והחוויה המדהימה, אהובה במיוחד על חיילים, מילואימניקים ,מטיילים ותושבי האזור, במהלך המלחמה ובעקבות פינוי הישובים בצפון גלת הקפה נסגרה. אוהד מתנדב בכיתת הכוננות של שתולה ומחכה ליום שבו השגרה והשקט ישובו לאזור והוא יכול לשוב ולפנק את לקוחותיו בעגלת הקפה שלו. אוהד חתן: "העסק שלי נחרב מפעילויות צבאיות בקרבת הגבול והוא לא פעיל. אני מודה לעזרה של שטראוס, שבאמצעותה אוכל לשקם את העסק שלי ולהרים את הראש מעל המים".

 

אודות קפסולות קפה עלית:

הקפסולות של קפה עלית הינן קפסולות אלומיניום המתאימות למכונות "NESPRESSO"  בעלות קרמה עשירה וסמיכה לאורך זמן. הקפה טרי ונבחר בקפידה ממקורות הקפה המובילים בעולם. הקפה נקלה בישראל , במפעל החברה בלוד קרוב ככל האפשר למועד האריזה לקבלת קפה טעים, עשיר וארומטי כמו שהוא צריך להיות.