כותרות אחרונות
Search

שבב מהפכני של "איטון" ישולב בפלטפורמת ה "SmartThings" החכמה של "סמסונג".

"איטון" – צילום: ניב קנטור

 

שיתוף פעולה בין "איטון" ל"סמסונג"!

שבב מהפכני של "איטון" ישולב בפלטפורמת ה "SmartThings" החכמה של "סמסונג".

 

ענקית האנרגיה "איטון" משלבת ידיים עם ענקית הטכנולוגיה "סמסונג". מפסקי זרם חכמים חדשניים של חברת "EATON" ישולבו בפלטפורמת ה- "SmartThings" של חברת "סמסונג" ויספקו מידע זמין אודות השימוש באנרגיה במוצרי חשמל ביתיים.

 

שילוב המפסקים החכמים של "Eaton" במערכות המכשירים המחוברים –  "SmartThings" תאפשר למשתמשים להפוך לצרכני אנרגיה חכמים יותר, לקבל את נתוני צריכת האנרגיה של כל מכשיר חשמלי ולקבל החלטות מושכלות יותר לגבי אופן השימוש במכשירים אלו.

 

שיתוף הפעולה בין החברות מגיע על רקע עליית מחירי החשמל בישראל ובכל העולם. הטכנולוגיה של "Eaton" תאפשר למשתמשים לנטר ולהגדיר למכשירי החשמל החכמים את כמות האנרגיה המוקצבת עבורם ובכך להביא לחיסכון ניכר בעלויות החשמל, להפחתת זיהום והפחתת עומסים על רשת החשמל.

 

המפסקים החכמים של "Eaton" הם מרכיב קריטי במהפכת האנרגיה העולמית. אביזרים חכמים המספקים נתונים ותובנות, מאפשרים למשתמשים לנהל ולנטר טוב יותר עומסים גם במערך החשמל הביתי. ניהול אנרגיה מושכל יאפשר לתת מענה לאתגר ניהול מערך האנרגיה הביתי, ולאפשר שילוב יעיל של מקורות אנרגיה מתחדשים כמו השמש, עם מערכות אגירת אנרגיה מתקדמות ,עד למצב בו גם המערך הביתי ישמש  כחלק אינטגרלי במערך רשת האנרגיה המבוזרת.

 

"איטון" – צילום: ניב קנטור

אודות "איטון"

"איטון" היא חברה גלובלית המתמחה בפתרונות ושירותים לניהול אנרגיה. בארץ החברה מציעה מבחר פתרונות לתחום החשמל התעשייתי והמסחרי ופועלת במגוון רחב של שווקים כגון: אגירת אנרגיה וטעינה חשמלית, EV, בקרה ואוטומציה, מיתוג במתח נמוך (Moeller לשעבר), לוחות מתח גבוה, פתרונות הגנה וגיבוי (UPS) לחדרי מחשב וחוות שרתים (Data Center), פתרונות תאורת חרום, מערכות גילוי אש ועשן ועוד. בשנת 2020 הסתכמו מכירותיה ב-17.9 מיליארד דולר.