כותרות אחרונות
Search

אמריקן איירליינס למען הפליטים באוקראינה!

צילום: יח"צ  American Airlines

 

אמריקן איירליינס למען הפליטים באוקראינה!

מאפשרת לנוסעיה לתרום למאמצים ההומניטריים של "UNICEF" באוקראינה בעודם באוויר.

 

אמריקן איירליינס נרתמת לטובת אוקראינה. במהלך הטיסות דיילי החברה מאפשרים לנוסעים לתרום לטובת פעולותיה ההומניטריות של UNICEF באוקראינה. הכספים שייאספו ישמשו לתמיכה בתוכנית Change For Good, שמטרתה העברת שירותים בסיסיים כמו גישה למים, סניטיזציה, חיסונים ושירותי בריאות למשפחות וילדים.

 

Change For Good היא תכנית שיתוף פעולה של שבין התעופה לארגון UNICEF, במסגרתה כסף נתרם על ידי טסים לטובת שירותי חירום ואמצעי אספקה בסיסיים לילדים במצבי סכנה ברחבי העולם. כבר בשנת 1994 אמריקן איירליינס החלה לשתף פעולה עם התוכנית ומאז דיילי החברה עזרו לגייס יותר מ-17 מיליון דולר לטובת מאמציה ההומניטריים של UNICEF. במהלך חודש מרץ, תכנית הצדקה של אמריקן איירליינס, American’s Miles for Social Good, תעביר את כל המיילים (Miles) שלקוחות החברה ייתרמו לארגון Airlink , אשר מטיס עובדי רפואה למזרח אירופה על מנת שיוכלו לקחת חלק במאמץ ההומניטרי באזור.

 

יאן פולמן, מנכ"ל אמריקן איירליינס בישראל, ציין כי תמיכה וסיוע במאמצים ההומניטריים לטובת קורבנות המלחמה באוקראינה הינם מחויבות מוסרית גלובלית.

 

צילום: יח"צ American Airlines

צילום: יח"צ  American Airlines

 

אודות קבוצת אמריקן איירליינס:

אמריקן איירלינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, פועלת מבסיסה שבדאלאס טקסס. החברה טסה ליותר מ-350 יעדים על פני הגלובס באמצעות צי של כ–890 מטוסים חדישים.

 

מניות הקבוצה נסחרות בנסד"ק, תחת הסימול ,AAL וכלולות גם ב-500S&P.

 

* לפרטים נוספים בקרו באתר  news.aa.com, עקבו אחרינו בטוויטר @AmericanAir ובפייסבוק Facebook.com/AmericanAirlines

* למידע אודות אמריקן איירליינס או לביצוע הזמנה באתר לחצו כאן. סוכני המכירות של החברה זמינים לעזור ולענות על שאלות בעברית בטלפון: 03-7219497 .

* לפרטים נוספים על מערכת ההזמנות העולמית של החברה לחצו כאן.