כותרות אחרונות
Search

רשת "תמנון" במחירי סוף עונה על אמת! מחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד: כל קולקציית החורף עד 100 ש"ח כולל מעילים וג'קטים!

מעילים לילדות ברשת תמנון – צילום: אמיר יהל

 

סוף עונה "על אמת" ברשת תמנון.!

רשת תמנון במחירי סוף עונה על אמת!
מחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד: כל קולקציית החורף עד 100 ש"ח כולל מעילים וג'קטים!

רשת תמנון יוצאת במבצעי "סוף עונה על אמת" עם בשורה אמיתית לכיסי הצרכנים – כל קולקציית חורף 2024 לנשים, גברים וילדים במחירים משתלמים עוד יותר – עד 100 ₪ בלבד!!


תמנון, רשת האופנה שמיום היווסדה ביססה את מעמדה כרשת עם ה- best value for money, המציעה אופנה טרנדית ואיכותית במחירים שווים לכל כיס,  מעמיקה את בשורת המחיר, עם מבצעי סוף עונה על אמת, הכוללים הורדת מחירים על מבחר ענק של פריטים. המחירים החדשים יימשכו עד גמר המלאי.

 

מעיל דמוי עור ברשת תמנון – צילום: אהוד שגב

 

בין המבצעים הבולטים:

* מעילים וג'קטים לנשים ולגברים עד 100 ₪ בלבד.

* מעילים וג'קטים לילדים עד 70 ₪ בלבד.

* סריגים ופוטרים 30-70 ₪ בלבד.

 

מעילים לילדות ברשת תמנון – צילום: אמיר יהל

 

קולקציית החורף כוללת סריגים, חצאיות, שמלות פוטר, שמלות סריג, מעילי טרנץ, מעילי עור, מעילי טוויד, ג'קטים, קפוצ'ונים, חליפות פוטר חלקות וממותגות, חולצות בייסיק בגוונים וגזרות טרנדיים ועכשוויים ובמגוון בדים איכותיים, נעימים לגוף ועמידים.

 

ג'קט דמוי עור לילדות ברשת תמנון – צילום: אמיר יהל

 

ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלי רשת תמנון: "מיום היווסדה של הרשת, הצענו את המחירים המשתלמים ביותר, על מנת לאפשר לכל בני המשפחה להנות מפריטי אופנה ובייסיק במחירים נוחים מבלי לקרוע את הכיס. לאור המצב, התחלנו את מהלך הורדת המחירים העונתי של הרשת כבר בתחילת העונה, מתוך ההבנה שביגוד הוא צורך בסיסי. כעת, על מנת להמשיך ולהציע מחירים אטרקטיביים מבלי להתפשר על איכות, הרשת יוצאת במבצעי סוף עונה על אמת. אצלנו אין אותיות קטנות וסייגים, כך שהצרכנים יודעים בדיוק כמה ישלמו עוד לפני ההגעה לקו הקופה".

 

המבצע בתוקף בכל חנויות הרשת בפריסה ארצית

עד גמר המלאי