כותרות אחרונות
Search

רשת "שופרסל" מרחיבה את פעילותה בשוק החלב ומשיקה חלב אורגני במחיר מוזל תחת המותג "שופרסל Green".

צילום: סטודיו "שופרסל"

 

 

רשת "שופרסל" מרחיבה את פעילותה בשוק החלב.

משיקה חלב אורגני במחיר מוזל תחת המותג "שופרסל Green".

 

שופרסל משיקה לראשונה חלב טרי אורגני 3% ו-1% תחת המותג שופרסל Green, הנחלב ברפת אורגנית הנמצאת בקיבוץ הרדוף ומיוצר על ידי מחלבות רמת הגולן.

 

החלב האורגני מרפת הרדוף הידידותית לסביבה עומד בתקן מחמיר, לפיו הפרה ניזונה ממזון אורגני שגודל על פי עקרונות החקלאות האורגנית. יצור חלב אורגני דואג, תורם ושומר על סביבה גדולה המייצרת את המזון האורגני לפרות.

 

בהמשך תורחב סדרת מוצרי החלב האורגני למוצרים נוספים בהם: יוגורט ביו, גבינה צפתית וגבינה בולגרית.

 

על פי ההערכות, היקף קטגוריית החלב האורגני בישראל עומד על 7 מיליון ש"ח בשנה. השוק האורגני צמח בשנה האחרונה ב-10% ומכירות מוצרי מזון אורגניים הגיעו להיקף של יותר מ-600 מש"ח בשנת 2020.

 

צילום: סטודיו "שופרסל"

 

תחת המותג שופרסל Green מעל 350 מוצרים במגוון רחב של קטגוריות המספקים פתרונות ללקוחות בעלי צרכים ורגישויות בתחום המזון – מוצרים אורגניים, ללא גלוטן, טבעוניים, ללא לקטוז וללא סוכר.

 

לדברי קורין קטנר מנהלת המותג הפרטי שופרסל: "השקת החלב האורגני, מהווה מהפכה של ממש בשוק מוצרי הבריאות, ומאפשרת לצרכנים לרכוש מוצר בסיס הנמצא בכל בית ובכל מקרר במחיר נמוך בכ-40% מזה שהוצע עד כה בשוק ולתת לילדיהם ולעצמם מוצר עם ערך בריאותי מוסף. אני מזמינה כל צרכן בישראל, בין אם צרך בעבר מוצרים אורגניים ובין אם לאו, להתנסות בחלב ולשלב אותו בסל הקבוע שלו- אנחנו כרשת בהחלט שמים השקה זו בחוד החנית של הצעת הערך שלנו לשנים הקרובות. בעתיד יתווספו מוצרים נוספים למגוון מוצרי החלב האורגניים שלנו, כך שיש למה לצפות".

 

מחיר לצרכן: 7.90 ₪