כותרות אחרונות
Search

הבורסה לניירות ערך – אימונים – לא רק על המגרש.

 

 

אימונים – לא רק על המגרש.

הבורסה לניירות ערך ומנהלת הליגות לכדורגל יקיימו תוכנית אימון פיננסי ייחודית לשחקני הכדורגל במסגרת חסות "ליגת הבורסה לניירות ערך".

 

 

הבורסה לניירות ערך ומנהלת הליגות לכדורגל הודיעו היום (4/1/21) על תוכנית אימון פיננסי, ראשונה מסוגה בישראל, לשחקני הכדורגל בליגת העל במהלך 2021 שתועבר באופן מקוון. 

 

במסגרת האימון הפיננסי, יעברו שחקני הכדורגל, סדרה של מספר מפגשים, עם יניב פגוט, אשר מונה לאחרונה לתפקיד מנהל מחלקת מסחר, נגזרים ומדדים בבורסה והוא בעל רקע עשיר בשוק ההון. הנושאים שיועברו בין היתר במפגשים, יכללו ניהול פיננסי של כספי הפנסיה והחיסכון, מוצרי חיסכון והשקעה, פיזור סיכונים, התנהלות על פי תקציב ועוד…

 

שחקני הכדורגל, כמו גם ספורטאים אחרים, נמצאים באתגר לא פשוט מבחינת ההתנהלות הפיננסית, לאור  העובדה שהקריירה  הספורטיבית היא  באופן טבעי קצרה למדי  ונמשכת כ- 12- 15 שנים. מאפיין ייחודי זה מחדד את הצורך בחשיבות של כלים פיננסיים והתנהלות נכונה בראייה ארוכת טווח.

 

כזכור, הבורסה לניירות ערך, חתמה ב- 2019 על הסכם חסות עם מנהלת הליגות לכדורגל לשלוש שנים. במסגרת ההסכם שמה הרשמי של ליגת העל הוא "ליגת הבורסה לניירות ערך" ובנוסף מקיימות הבורסה והמנהלת שיתופי פעולה שונים, בהם גם התוכנית החדשה לאימון פיננסי המוענקות לשחקנים ללא עלות.

 

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב: "אנחנו משקיעים מאמצים רבים בחיבור הבורסה לקהל הרחב ובהגדלת המעורבות וההשתתפות שלו בהצלחת הכלכלה הישראלית דרך שוק ההון. אנו מאמינים בהקניית הידע והכלים הפיננסיים לשחקני הכדורגל, וזאת על מנת לסייע להם לשמור על איתנות פיננסית ועל ההתנהלות גם ביום שלאחר פרישתם. אנו מקווים כי האימון הפיננסי יתרום לשחקנים וייתן ערך לחיבור שבין הספורט ושוק ההון הישראלי".

 

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל: "אנו רואים חשיבות עצומה להקנות ידע כלכלי להתנהלות נבונה באמצעות מכשירים פיננסים של השחקנים הפעילים בליגת הבורסה לניירות ערך. ההכשרה חשובה לא רק לתקופת הקריירה הפעילה של השחקן, אלא ובעיקר ליום שאחרי, אז נדרשים הפורשים לחישוב מסלול מחדש. אני מודה לבורסה על פעילות חשובה זו, ומאחל לשחקנים ולצוות המקצועי השתלמות פורייה ומועילה".