כותרות אחרונות
Search

רשת "רמי לוי שיווק השקמה"תחלק לקראת יום השואה והגבורה נרות נשמה אישיים הנושאים את שמות הנספים בשואה במטרה להנציח את זכרם.

צילום: יח"צ רמי לוי שיווק השקמה 

 

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" במחווה מרגש לקראת יום השואה והגבורה חלוקת נרות נשמה אישיים הנושאים את שמות הנספים בשואה במטרה להנציח את זכרם.

רמי לוי: "הפעילות לחלוקת נרות הנשמה (ללא תשלום) מתבצעת בשיתוף עם עמותת "ושם ונר" לזכרם של 6 מיליון היהודים שנספו בשואה.

 

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" בשיתוף עמותת שם ונר" יוזמת לקראת יום השואה והגבורה חלוקת נרות נשמה אישיים הנושאים את שמות הנספים בשואה במטרה להנציח את זכרם. (בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ).

חלוקת נרות הנשמה ללקוחות הרשת מתבצע ללא תשלום.

על כל נר נשמה תווית הנושאת את תמצית פרטיו האישיים של אדם אשר נספה בשואה, וכן קודQR המפנה לאתר אינטרנט שבו אפשר לקרוא מידע על אותו אדם. עד כה אספה העמותה כחצי מיליון שמות וסיפורים וישנם עוד מיליונים שסיפורם טרם סופר.

 

 צילום: יח"צ רמי לוי שיווק השקמה 

 

במסגרת שיתוף פעולה בין רשת רמי לוי ועמותת "שם ונר", הפועלת להנצחת זיכרון השואה, בערב יום השואה הקרוב שיחול ב-17 באפריל 2023, יחולקו עשרות אלפי נרות זיכרון יחולקו ללא תשלום ללקוחות בכל 54 הסניפים של הרשת בכל רחבי הארץ.

רמי לוי :"אני רואה בפעילות זו מפעל הנצחה לזכרם של 6 מיליונים היהודים שנספו בשואה ואנחנו מרכינים ראש לזכרם.

רוחה וקנין-שער מנכ"לית עמותת "ושם ונר": "אנו מודים לרשת רמי לוי שבחרה לתמוך ולתרום לחיזוק המסורת המבורכת של הדלקת נרות נשמה אישיים ועל ההתמדה במפעל חשוב זה. מידיי שנה מאות אלפי נרות "שם ונר" נדלקים על ידי הציבור הרחב, במוסדות חינוך, בגופים ציבוריים ובחברות פרטיות, לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, אנו שואפים שכל אחד מששת מיליון הנספים בשואה יזכה שמישהו ידליק עבורו נר נשמה אישי".