כותרות אחרונות
Search

חב' הגלידות "בוזה" יוצאת במיזם לאירועים פרטיים ועסקיים – "עגלת גלידות Buza truck".

גלידה "בוזה" – צילום: ענבל אור לב

 

חב' הגלידות "בוזה" יוצאת במיזם לאירועים פרטיים ועסקיים – "עגלת גלידות Buza truck". 

* "Buza truck" הינה עגלת גלידות מעוצבת בסגנון וינטיג' המאפשרת הגשה אישית של מנות גלידה בכל רחבי הארץ.

* העגלה מאובזרת ב- 6 מיכלי גלידה במשקל של כ-30 ק"ג במגוון של 25 טעמים (לבחירה).

 

יצרנית הגלידות בוזה – גלידת גלילית טרייה מחומרי גלם מובחרים מקיבוץ סאסא במייזם Buza truck"" עגלת גלידה בסגנון וינטיג' לאירועים פרטיים ועסקיים.

 

Buza truck"" הינה עגלת גלידות המאפשרות הגשה של מנות גלידה אישיות בגביעים או בכוסות עם תוספות (סוכריות וקוקוס קלוי) כוללות 6 מכלי גלידות במשקל של כ-30 ק"ג גלידות ובאירועים גדולים ניתן למלא מחדש את מכלי הגלידות.

 

למפעל "בוזה" למעלה מ-100 טעמים של גלידות כאשר בו זמנית בכל אחד מסניפי הרשת נמכרים כ-20 עד 24 טעמים שונים ומדי שבוע יש חידושים ועדכונים ותוספות של גלידות בטעמים חדשים .

 

עלות Buza truck"" כולל 2 דיילים להגשת הגלידות לאירוע של עד 100 איש הינה כ- 3,500 ₪.

 

גלידה "בוזה" – צילום: ענבל אור לב

 

גיל קישניובסקי מנכ"ל חברת "בוזה" מציין : "שבימים אלו החברה השקיעה כ-3 מיליון ₪ בשידרוג המפעל וברכישת ציוד חדש ומשוכלל (מאיטליה) לייצור גלידה איכותית. כמו כן, נרכשו מערכי ייצור אוטומטיים למילוי גביעים במספר גדלים, כושר הייצור של המפעל יהיה כ-900 טון גלידה בשנה.

 

רשת הגלידריות "בוזה" נמצאת בצמיחה והתרחבות ובקרוב יתווספו גם מוצרים חדשים כגון : עוגות גלידה אישיות, עוגת גלידה משפחתית, ועוגות גלידה לאירועים ולימי הולדת.

 

לאחרונה שילבה חברת "בוזה" גם מאפים שטרם נראו בארץ בשילוב גלידות כגון: סירת וופל בלגי,מיני פנקייקס, עוגיות גלידה  והסמבוזה – לחמניית בריוש חמה עם גלידה.