כותרות אחרונות
Search

רשת ה "משביר" מציע מגוון רחב של מותגים מובילים במחלקות שונות.

צילום: יח"צ ה-"משביר"

 

"m a s h b i r"
הרשת שיש בה הכל!

רשת המשביר אשר סניפיה פזורים ברחבי הארץ, הכלבו היחיד מסוגו בארץ המציע מגוון רחב כל כך של מותגים מובילים במחלקות שונות: אופנת נשים, גברים וילדים, מותגי ספורט, קוסמטיקה, מוצרים לבית, מוצרי חשמל, מזוודות ותיקים והרשימה עוד ארוכה.

 

לפניכם טעימה קטנה ממחלקות הרשת:

 

נתחיל עם המחלקה הכי מתוקה שיש- אופנת הילדים- המותג הצרפתי OKAIDI שזוכה להצלחה ברחבי העולם בזכות המגוון והייחודיות שלו מתאים לגילאי ניו בורן ועד גיל 14. מותג שעושה מאמץ להפוך את העולם למקום טוב יותר עבור ילדים לגדול בו, על ידי נקיטת גישה חדשנית של עיצוב וייצור מוצרים בעלי חומרים ידידותיים  המיוצרים מכותנה אורגנית הנשמרת לאורך זמן ואינה פוגעת בסביבה, פוליאסטר ממוחזר וסיבי אקולוגיים,. OKAID פועלים רבות למען אחריות חברתית כוללת ועתיד טוב יותר לילדנו.

 

צילום: יח"צ ה-"משביר"

 

ונמשיך איך לא עם אופנת הנשים והגברים, גם כאן לרשת המשביר מותגים מובילים ונחשקים. בהם: "MORGAN" מותג האופנה הפריזאי – מציע שיק צרפתי מיוחד בקולקציית קיץ 2022, קולקציה צעירה, שיקית ושופעת סטייל המתאימה לכל אישה ולכל מטרה, במחירים הנגישים לכולם. "MORGAN" הוא מותג צרפתי מוביל שנמצא תמיד בקדמת האופנה והטרנדים בעולם. בגלל הגזרות, בגלל איכות הבדים הגבוהה, הקפדה על גימור ותפירה מוקפדת כמו באופנת הוט קוטור, תוך תשומת לב מיוחדת לדיטיילס הקטנים שעושים את ההבדל.

 

צילום: יח"צ ה-"משביר"

 

"YORK KENNETH COLE NEW" המותג הניו יורקי "קנת קול" – שזכה להצלחה מסחררת עם כניסתו לרשת ב- "MASHBIR" בעונה הקודמת, מציג את קולקציות האביב לנשים וגברים. לאנשי עסקים, ללוק מוקפד לעבודה, למפגשים חברתיים, ובעצם לכל אירוע ולכל שעות היום. פרטי לבוש בלוק מחויט בלתי רשמי לאלה שרוצים מראה אלגנטי אופנתי, טרנדי, רענן ומרשים. למחפשים את לוק הקז'ואל הבלתי מתאמץ בצבעוניות הטרנדית, את מראה הסטרייט לוק, וגם פריטים נבחרים הפונים לקהל צעיר שמבין אופנה ורוצה מותג-על מוביל, עכשווי ואופנתי, כזה שיודע להיות קול ומדליק.

 

צילום: יח"צ ה-"משביר"

 

עם הרבה אנרגיה, נקפוץ אל מחלקת הספורט – גם בה ה"משביר" יודעת איך עושים את זה נכון, עם מגוון המותגים המובילים והקולקציות המגוונות כל אחד ואחת מאיתנו ימצא בדיוק את מה שהוא מחפש. ועכשיו לבשורה-במסגרת המהפכה המטורפת שבה רשת המשביר השיקה חנויות ייעודיות למחלקת הספורט שלה, בימים אלו ממש השיקה סניף נוסף של "ספורט 365" ("365SPORT") בראשון לציון ברחוב ז'בוטינסקי. בסניף אווירה צעירה, מקצועית ונעימה, המזמינה כל אחד להתחדש במיטב פריטי ספורט מהמותגים המובילים בעולם.

 

צילום: יח"צ ה-"משביר"

 

ונקנח עם מזוודות של מותגים מובילים במחירים ללא תחרות. כידוע הקיץ הוע עונת הטיסות והטיולים. אחד הדברים הכי חשובים שחייבים לקחת בחשבון הוא סוג המזוודה שאיתה אנו בוחרים לטוס. לא תמיד משקיעים מחשבה בבחירת סוג המזוודה, הגודל, הדגם או המותג ובוחרים לפי מחיר- וזו הטעות הגדולה ביותר. שווה להשקיע מעט יותר ולקנות מזוודה איכותית של חברה מוכרת וטובה כדי שהיא תחזיק מעמד למשך שנים קדימה ותחסוך לכם את הצורך וגם את ההוצאה של קניית מזוודה חדשה בנסיעה הבאה.

 

צילום: יח"צ ה-"משביר"

רשת ה "משביר" מציעה קולקציה רחבה, צבעונית ויפה של מזוודות איכותיות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. כי בינינו, אין כמו לאסוף את המזוודה הכי יפה במסוע.

 

להשיג בסניפי רשת ה"-MASHBIR בכל רחבי הארץ ,

 ובאתר האונליין https://365mashbir.co.il/