כותרות אחרונות
Search

רשת הטיולים והמחנאות "Trek Market" ("טרק מרקט") מכריזה על "יום ללא מע"מ" ביום הבחירות!

רשת "טרק מרקט" – צלם: פז פטל

 

 

הבחירות מתקרבות? המע"מ מבוטל!

רשת הטיולים והמחנאות "Trek Market" ("טרק מרקט") מכריזה על  "יום ללא מע"מ" ביום הבחירות!

 

רשת "Trek Market" ("טרק מרקט"), רשת הטיולים והמחנאות שמעניקה לכם חוויה של חו"ל במחירי חו"ל, מכריזה על "יום ללא מע"מ" ביום הבחירות, ה-1/11/22 בכל סניפי הרשת!

 

יום ללא מע"מ מתקיים בסניפי רשת "Trek Market" ("טרק מרקט") ברחבי הארץ: בכפר סבא (קניון כפר סבא הירוקה), מודיעין,  פתח תקווה (דן טאון), עין המפרץ, אילת על הטיילת, צומת צמח.

 

"טרק מרקט" מציעה מגוון מוצרים איכותיים למטיילים, לחובבי הבילוי והטבע, כמו ביגוד והנעלה עמידים ואופנתיים ושלל אביזרים חיוניים, שיהפכו כל טיול לחוויה מהנה – גם עבור נער שיוצא לטיול שנתי.

 

הרשת משווקת מותגי – על למטיילים  בהם – "אייסברידג'" ו"אסנה", המיוצרים במיוחד עבור הרשת במפעלים ברחבי העולם ונמכרים במחירים הטובים ביותר בשוק. כן אפשר להשיג בסניפים את מותגי האיכות הבינלאומיים "נייצ'ר הייק", "F3", ו"אג'יסמקס", המוכרים היטב למטייל הישראלי, אך בעיקר באמצעות אתרי קניות באינטרנט. מעכשיו – אפשר לרכשם ישירות מחנויות טרק מרקט בישראל.

 

רשת "טרק מרקט" – צלם: פז פטל

 

בין אם את תרמילאית ובין אם אתה מתגייס, בין אם אתה מתארגן לטיול הגדול ובין אם את מחפשת סט חדש של בגדי יוגה, בין אם אתם זוג שמעוניין לצאת לנופש בלי לשבור את הכיס והחלטתם לצאת לקמפינג איכותי אך לא יקר, ובין אם אתם ג'יפאים שמחפשים לשדרג את קיט השטח שלכם – כל אחד ואחת יכולים למצוא את מבוקשם ברשת "Trek Market" ("טרק מרקט").

 

 אודות "Trek Market" ("טרק מרקט"):

"Trek Market" ("טרק מרקט") היא רשת ייחודית, שונה, שמטרתה להעניק ללקוחותיה חווית קנייה מרעננת וחדשנית לצד חווית מחיר משתלמת, החנויות מרווחות ממוקמות במרכזי קניות מובילים, ומעוצבות בהתאם למודל אחיד, נגיש ומאוד ידידותי, שיעניק לצרכן חווית קניה בינלאומית.

 

www.trekmarket.co.il