כותרות אחרונות
Search

טיפים מומחי חברת "דייסון" לעונת המעבר.

"דייסון" מטהר אויר – צילום: יח"צ "דייסון"

 

הסתיו הגיע ואיתו גם האלרגיות.

עונת המעבר החלה ועם השינוי המהיר בין חום לקור, האלרגנים מתחילים להצטבר ברחבי הבית.

 

עם תום עונת הקיץ ותחילת הסתיו, אבקנים ועובשים קיציים עדיין נמצאים באוויר ומזיקי אבק ואלרגנים נוספים מתחילים להצטבר בבתים, כתוצאה מסגירת החלונות והדלקת החימום בבתים. ככל שהקיץ ארוך יותר ומזג האוויר החם ממשיך לחודשי הסתיו, אנו יכולים לצפות גם לעונות מעבר ארוכות במיוחד, בהן האלרגיות נפוצות.

 

"דייסון" מטהר אויר – צילום: יח"צ "דייסון"

 

אז מה עושים על מנת לעבור את הסתיו הקרוב ללא צינון והתעטשויות בלתי פוסקות? למומחים של Dyson יש מספר טיפים בשבילכם:

  • שמרו על הניקיון – שמירה על בית נקי יכולה להיות משימה מעייפת ולעיתים מרגישה כבלתי נגמרת, אבל בית נקי שומר על הבריאות. על אחת כמה וכמה בעונות המעבר כאשר אנשים יוצאים פחות מהבתים. הצטיידו בשואב אבק ותוציאו את כל האבק והלכלוך המיותר מתחומי ביתכם.

 

  • תשתו הרבה מים ותאכלו פירות וירקות – חשוב לשתות כמה שיותר מים בעונות המעבר, כיוון ששתייה מרובה עוזרת לגוף לשטוף רעלים שנספגו דרך העור והריאות ובכך לשפר את המערכת החיסונית. כמו כן, מומלץ לצרוך הרבה פירות וירקות, אשר מלאים בנוזלים ומבצעים פעולה דומה.

 

  • נקו את הגינה/מרפסת – בסתיו, כאשר אוויר חם משולב עם גשם, נבגי עובש מתפשטים בקלות על עלים שנשרו לאחרונה. אם אתם גרים בבית עם חצר או מרפסת, שמירה על הניקיון בחלקים החיצוניים של הבית חשובה על מנת למנוע מהעובש מקום גידול.

 

  • תשקיעו במסנן אוויר – גם לאחר ניקיון יסודי, אין ערובה לכך שאוויר הבית נקי. דרך קלה להבטיח שאתם נושמים אוויר בריא היא להצטייד במסנן אוויר לבית. המוצר מסנן חלקיקי אבק, חיידקים ואלרגנים ומבטיח אוויר נקי.
  •  

"דייסון" מטהר אויר – צילום: יח"צ "דייסון"

 

אם כבר משקיעים במסנן אוויר, אל תתפשרו ותביאו לביתכם את מסנני האוויר של "Dyson". ה- "Formaldehyde Dyson Pure Cool" עם טכנולוגיית חיישן פורמלדהיד חדשה, שנועדה ללכוד אבק עדין במיוחד, אלרגנים, ותרכובות אורגניות נדיפות (VOC)  כולל פורמלדהיד. חיישן הפורמלדהיד החדש והאלגוריתם הייחודי של "Dyson" פועלים לניטור מדויק של רמות הפורמלדהיד – תוך שילוב לגילוי גזים אחרים המתגלים על ידי חיישן "VOC" ייעודי. ככה תבטיחו לביתכם אוויר נקי ומסונן, גם בעונות המעבר. לקוחות מעידים על שיפור משמעותי באיכות החיים ובתחושה הכללית, כבר זמן קצר לאחר תחילת השימוש במסנן.

 

"דייסון" מטהר אויר – צילום: יח"צ "דייסון"

 

דגם Dyson Pure Cool Formaldehyde TP09 מסנן אוויר ומאוורר.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,999 ₪.

 

דגם Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09 מסנן אוויר, מאוורר ומחמם.

מחיר מומלץ לצרכן: 3,360 ₪.

 

שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.

 

ניתן לרכוש באתר דייסון  www.dyson.co.il