כותרות אחרונות
Search

רשת בתי הדיור המוגן "עד 120"בחודש מחווה לאמנויות הבמה.

בתמונה: חגית משעולי מנכ"לית עד 120 ראשלצ ונתן דטנר באירוע פתיחת חודש אמנויות הבמה צילום: שי אפגין

 

רשת בתי הדיור המוגן "עד 120"בחודש מחווה לאמנויות הבמה.

עם החזרה לשגרה: דיירי הרשת, עובדיה ומנהליה ייהנו במהלך חודש יוני מתכנית עשירה של אירועים ופעילויות מתחום אמנויות הבמה

 

בתמונה: חגית משעולי מנכ"לית עד 120 ראשלצ ונתן דטנר באירוע פתיחת חודש אמנויות הבמה צילום: שי אפגין

 

 

אבי קלפה, מנכ"ל רשת 'עד 120': "אחרי תקופה ארוכה ומורכבת אנו שמחים לעודד את צריכת התרבות בישראל בפסטיבל חגיגי ומתמשך בבתי הרשת"

 

עם החזרה לשגרה ופתיחת כל מוסדות ואירועי התרבות, רשת בתי הדיור המוגן 'עד 120' יוצאת בחודש מחווה לאמנויות הבמה. דיירי הרשת, עובדיה ומנהליה יקדישו את חודש יוני לתחום אמנויות הבמה וייהנו במהלך החודש משלל אירועי תרבות ואמנות כגון: תיאטרון, בלט, אופרה ומחזות זמר, לצד מפגשים עם אנשי תרבות ואמנות.

 

מימין לשמאל – מיה שאולוב מנהלת התרבות, אילנה שוקרון מנהלת הלשכה, נתן דטנר וגולדה חייקין מנהלת שירותי הבריאות בעד 120 ראשלצ – צילום שי אפגין

 

חודש אירועי המחווה לאמנויות הבמה יתקיים במקביל ב- 3 בתי הרשת, בתל אביב, ראשון לציון והוד השרון, כשבסיומו תקיים הרשת אירוע שיא מרכזי לכל דיירי הרשת – מופע חגיגי של הזמרת והיוצרת אילנית.

 

נתן דטנר עם דיירי 'עד 120' באירוע פתיחת חודש אמנויות הבמה – צילום: שי אפגין

 

אבי קלפה, מנכ"ל רשת 'עד 120': "חודש המחווה לאמנויות הבמה מבטא את הרצון שלנו לעודד את צריכת התרבות בישראל, לאחר תקופה ארוכה ומורכבת בה ענף אמנויות הבמה דמם. אנו מצדיעים לכל העושים במלאכה המרגשת הזו: הכותבים והשחקנים, הבמאים והתפאורנים, הרקדנים והזמרים וכל מי שמביא אלינו את ההתרגשות הזו, שממלאת את הלב ועוצרת את הנשימה, כשהאורות נדלקים והמסך נפתח."

 

מימין לשמאל – מיה שאולוב מנהלת התרבות, נתן דטנר ורינה ממחלקת התרבות בעד 120 ראשלצ – צילום: שי אפגין

 

קלפה מוסיף כי "רשת 'עד 120' מקדמת תוכן תרבותי ויצירתי בכל בתיה לאורך כל השנה ובפרט בחודש זה, אנו מנגישים לדיירנו את עולמות התרבות ובכך מיישמים את האסטרטגיה של בתים מלאי תוכן, הלכה למעשה".

 

תפאורה באירוע פתיחת חודש אמנויות הבמה ב'עד 120' – צילום: שי אפגין