כותרות אחרונות
Search

ארגון "Valuable 500 The" הגלובלי מצרף את חברת "כתר" הישראלית לרשימה היוקרתית של חברות הפועלות למען נגישות ושילוב בעלי מוגבלויות.

 

 

 

ארגון "The Valuable 500" הגלובלי מצרף את חברת "כתר" הישראלית לרשימה היוקרתית של חברות הפועלות למען נגישות ושילוב בעלי מוגבלויות.

 

ארגון "The Valuable 500" הבינלאומי הודיע כי הוא מצרף את "כתר" לרשימה היוקרתית של חברות ועסקים גלובליים הפועלים למען נגישות ושילוב בעלי מוגבלויות בארגון. ארגון "The Valuable 500" פועל ליצירת שינוי מדיניות בנושא נגישות עבור בעלי מוגבלויות בשוק העבודה, באמצעות העלאת סוגיה זו לסדר היום של אותן חברות, ומתן הזדמנות אמיתית לאותם אנשים להשתלב כעובדים מן המניין. לרשימתו היוקרתית מצטרפות חברות וארגונים אשר הוכיחו כי הם עומדים בקריטריונים של עשייה משמעותית בתחומים אלה.

 

 

חברת "כתר" היא אחת מ- 500 חברות בינלאומיות, בהן "מייקרוסופט", "google" ו"יוניליוור", אשר נמנות על רשימת הארגונים הפועלים למען מטרות חשובות אלו. "כתר" נבחרה בזכות הצגת עשייה והתחייבות למען נגישות ושילוב בעלי מוגבלויות בחברה, וכחלק מכך הציגה כתר יישום תוכנית נגישות מיוחדת בכל משרדי ומפעלי החברה שכללה בין היתר התקנת מעלונים והנגשת אזורי ייצור, שיתוף פעולה עם ארגון "המשקם" לשילוב בעלי מוגבלויות כעובדים בחברה. וכמובן בחירה בארבע ספורטאיות פראלימפיות כשגרירות המותג, זו השנה השנייה, תוך מתן תמיכה כלכלית ורוח גבית להצלחתן במשחקים הפראלימפיים בטוקיו שיתקיימו באוגוסט הקרוב.

 

כתר -לוגו

 

"כתר", הקבוצה הגדולה בעולם לייצור מוצרי צריכה מפלסטיק, פלסטיק ממוחזר וחומרים מתקדמים אחרים, נוסדה בישראל בשנת  1948 והיא מושתתת על חדשנות, יזמות ועיצוב פורץ דרך. מרכז החדשנות ומרכזי הפיתוח של "כתר". כמו כן נמצאים בישראל  8 מתוך 21 מפעליה בעולם. "כתר" מעסיקה כ- 5000 עובדים ברחבי העולם והיא פועלת ב-100 מדינות. ב"כתר ישראל" מועסקים כ- 2500 עובדים, מכל הדתות, העובדים בדו קיום ורעות אמיתית ויחד הם מהווים חלק מחברה גלובלית, חדשנית, המהווה גאווה ישראלית אמיתית.