כותרות אחרונות
Search

רצים ושותים – מירוץ הבירה הראשון בישראל יוצא לדרך.

סרחיו אללוף, מנהל קבוצת הריצה "RUNNING B7" – צילום: צבי תקשורת

 

לראשונה בישראל – רצים ושותים.

מירוץ הבירה הראשון יוצא לדרך.

המירוץ יתקיים ב-22 ביולי בשעה 19:00.

מתחם המוטור סיטי בבאר-שבע.

 

אפשר לקרוא לזה "מירוץ" בירה ואפשר גם לקרוא לזה מסיבת ריצה. אבל סוף סוף אחרי אנגליה, בלגיה ומדינות נוספות הגיע גם אלינו הקונספט המגניב של ריצה עממית במקצים של 2 ק"מ, 5 או מקסימום 10 ק"מ — כאשר בעמדות ה"תידלוק" לא ממתינות כוסות של מים או איזוטונים אלא כוסות של בירה "ג'מס", נותנת החסות הרשמית של המירוץ.

 

המירוץ יערך בשעות הערב, עם תאורה מתאימה, במתחם המוטור סיטי בין באר-שבע לקיבוץ חצרים, שאורכו מעל שני קילומטרים והוא מרוחק מספיק מכבישים שבהם נוסעים כלי רכב. הכניסה וההרשמה למרוץ מגיל 18 ומעלה.

 

במרכז המסלול יהיו עמדות שתיה של בירות טריות מסוגים שונים של מבשלת הבירה "ג'מס".

 

יוזם המירוץ, סרחיו אללוף, מנהל קבוצת הריצה "RUNNING B7" הגדולה בדרום, אמר כי "המירוץ מיועד לכל חובבי הריצה בישראל ולרבים מהם שמידי פעם טסים לאחת ממדינות אירופה שבהם מתקיימים מירוצי בירה היתוליים לחובבי הריצה שהם גם חובבי בירה".

 

סרחיו אללוף, מנהל קבוצת הריצה "RUNNING B7" – צילום: צבי תקשורת

 

סרחיו מדגיש "לא חייבים לרוץ, אפשר רק להתלוות לרץ ששותה ולהחזיר אותו הביתה בשלום, אבל אפשר לבוא ורק לשתות וליהנות מההפנינג שמחכה למשתתפים באזור המרוץ".

 

מתחם המוטור סיטי שבו מתקיים מירוץ הבירה נמצא ביציאה מבאר-שבע לכיוון אופקים / אשקלון. המשתתפים יכולים לרוץ בהקפות של 2 קילומטרים כל הקפה, שותים סוג אחד של בירה JEMS רוקדים קצת ואז יוצאים לסיבוב נוסף, כדי לזכות בעוד כוס בירה בטעם אחר. כך רצים עד חמש פעמים ובסך הכל עד 10 ק"מ של  מסיבת ריצה לאור ירח מלא.

 

משתתפי המירוץ, יקבלו כוס בירה רב פעמית שגם לוקחים הביתה, מדליה, שוברים של הנחות שונות וגם חולצת "מיזונו" רשמית של המירוץ.  כך מבטיחים מארגני המירוץ, סרחיו אללוף ועידן איטח, מנהל מבשלת הבירה הישראלית JEMS באר-שבע במתחם יהיה הפנינג עם דוכני אוכל, עמדת די ג'י, מוסיקה טובה וגם הגרלות שוות.