כותרות אחרונות
Search

רואים שחור בעיניים: כל המבצעים השווים לבלאק פריידי 2022 במקום אחד!

 

 

רואים שחור בעיניים: כל המבצעים השווים לבלאק פריידי 2022 במקום אחד!

בלאק פרייד כבר כאן, אז אם אתם עדיין ישנים, כדאי שתתעוררו ומהר כי המלאי אוזל ובסוף לא יישאר לכם אפילו קיסם.

אנחנו אנשים טובים וכאלה שרוצים לחסוך לכם זמן, לכן ליקטנו עבורכם את מיטב המחירים, ההטבות והמותגים הכי שווים שאפשר למצוא ברשת. אז אם אתם חובבי תכשיטים, שעונים, מותגי אופנה יוקרתיים ועוד – גזרו ושמרו את הכתבה הבאה. בלאק פריידי 2022: מתחילים!

 

"אימפרס" צילום: אבי בר

 

תכשיטים, שעונים ומה שביניהם:

קפיצה קטנה לאתר של רשת IMPRESS תגלה לכם עולם ענק של הנחות חסרות תקדים לכבוד הבלאק פרידיי. מה בתפריט? בדקנו הכול כדי לחסוך לכם זמן יקר:
בקטגוריית התכשיטים ניתן למצוא תכשיטי זהב משובצים יהלומים כמו עגילים וטבעות במחירים ובהנחות מפתיעים במיוחד. לדוגמא: עגילי זהב משובצי יהלומים ב-8.90 ש"ח במקום 1,290 ₪. טבעת זהב לבן משובצת יהלומים ב-890 ₪ במקום 1,290 ₪ ועוד…

 

"אימפרס" – צילום: אבי בר

גם קטגוריית השעונים לא נשארת מאחור, בה תוכלו למצוא מגוון שעונים של מיטב המותגים ובהנחות שכמותן לא ראיתם. למשל: כל דגמי פייר קארדן ב-60% הנחה, מגוון שעוני מותג היוקרה המילטון ב-20% הנחה, שעוני אובקו ב-15% הנחה ועוד רבים וטובים. אז קדימה, אל תבזבזו זמן והיכנסו כבר עכשיו לאתר https://www.impress-stores.co.il/ ותפנקו את עצמכם או את אהוביכם במתנה מיוחדת ויוקרתית.

 

אופנה, קוסמטיקה ובישום? קניתם אותנו:

אחרי שנרגענו מההנחות והמחירים של רשת "אימפרס", לקחנו אוויר וצללנו הישר לתך עולם האופנה והלייף סטייל. לקטגוריה הזו תמיד יש מקום חם בלב שלנו וכשראינו את המבצעים הבאים, החסרנו פעימה. במחלקת האופנה תוכלו למצוא מגוון פריטים ממיטב מותגי היוקרה, אבל כאלה שלא מתפשרים על סטייל כמו קנת' קול ניו יורק, מורגן, פונט רומא, אדידס, סאקוני, ריבוק, אנדר ארמור ועוד… ב-50% הנחה. בנוסף, גם בקטגוריית ההלבשה התתונה תוכלו למצוא מותגים כמו איטם, דלתא, פמינה ועוד…

 

קנת קול צילום יח"צ "משביר"

כמובטח, חפרנו גם קצת במחלקת הקוסמטיקה והבישום שם גילינו הנחות של עד 50% על מותגים כמו קליניק, זדיג וולטייר, אסתי לאודר, לנקום ועוד…

 

צילום: יח"צ "משביר"

 

את כל אלו ועוד מגוון הנחות בשלל מחלקות תוכלו למצוא באתר של רשת המשביר: https://365mashbir.co.il/ . כרגיל, גם בסניפי הרשת יככבו עוד המון מוצרים בשלל הנחות. תוקף המבצע 24-26.11.22.

 

משביר בקריות – צילום: אבי בר

 

נסענו, ביי!

אם אתם מתכננים נסיעה בקרוב, לחו"ל או אפילו בארץ, אתם חייבים תיק ומזוודה איכותיים, מעוצבים וכאלה המיוצרים מהחומרים הטובים ביותר – או בקיצור, סטנדרט גבוה. אז גם בתחום הזה חפרנו ועבדנו שה כדי למצוא לכם לכם דילים שווים ביותר.

 

בלק פריידיי טומי – צילום: יח"צ חו"ל

 

טומי (TUMI), מותג התיקים והמזוודות האמריקאי המוביל בתחום הלייף סטייל והעסקים, מצטרף לחגיגות הבלאק פריידי. הרשת מציעה הנחה של 50% על הפריט השני מתוך שלל תיקים ומזוודות לנסיעה המושלמת.ֶ בתוקף 21.11-30.11.22

 

ניתן להשיג ברשת חנויות טומי:

קניון רמת-אביב , קומה שנייה טל:03-7362811
קניון איילון רמת-גן, קומה ראשונה, טל: 03-5062220
גרנד-קניון חיפה, קומה שנייה, טל:04-8880924

 

 

"סמסונייט" – היא מילה נרדפת לאיכות בכל הקשור למזוודות, תיקי-נסיעות, תיקי-עבודה, אביזרים נלווים ושאר פתרונות לנסיעות ושגרת עבודה.

 

המותג מתגאה בשלל הקולקציות העשויות מהחומרים האיכותיים ביותר, פרי פיתוחים עדכניים ובכללם שימוש בחומרים ממוחזרים, בעיצובים בלתי מתפשרים.

 

המוצרים עוברים בקרת איכות ומבדקים ברמות גבוהות ביותר על מנת להבטיח איכות גבוהה זו לרווחת כלל לקוחות החברה.

 

לאור ההצלחה בשנים הקודמות, גם השנה יתקיים מבצע בלאק פריידי ברשת חנויות סמסונייט – הנחה של 50% על המוצר השני (הזול מבניהם, ללא כפל מבצעים וע"פ תקנון המבצע) .

 

סמסונייט טרולי עליה למטוס – צילום: יח"צ חו"ל

 

אז רגע לפני שאתם עולים למטוס, הצטיידו במזוודה או תיק-נסיעות שילוו אתכם לטיול הקרוב, או תבחרו את תיק-העבודה-מחשב שלכם; חוויה יום יומית בהחלט מובטחת.

 

מבצע בלאק פריידי ברשת חנויות סמסונייט החל מיום חמישי, 24.11.22 ויימשך עד ל-26.11.22 מוצ"ש.

 

ניתן להשיג בחנויות הרשת:

בקניון רמת-אביב

בקניון עזריאלי תל-אביב

בקניון איילון רמת-גן

בגרנד קניון חיפה

 

אתר סמסונייט ישראל: www.samsonite.co.il

פייסבוק-  SamsoniteIsrael