כותרות אחרונות
Search

"קסטרו" – מותג האופנה הראשון בישראל בו ניתן יהיה לשלם באמצעות אפליקציית "bit".

 

"קסטרו" – בית האופנה המוביל בישראל,משיק את אתר האיקום המחודש שלו.

"קסטרו" – מותג האופנה הראשון בישראל בו ניתן יהיה לשלם באמצעות אפליקציית "bit".

הדור החדש כאן –  2 קליקים והתשלום בוצע.

"קסטרו" ו "bit" חברו על מנת לייצר חווית קניה, צעירה חדשה ומהירה.

www.castro.com

 

מור פסו, סמנכ"ל השיווק של "קסטרו", אמרה לרגל השקת האתר החדש:  "קסטרו הוא מותג האופנה המוביל בישראל ולכן היה חשוב שגם אתר האיקום המשודרג יהיה כזה שעוצב ופותח ברמה הכי גבוהה וחדשנית שיש. מעבר לנראות הסופר אופנתית, לאתר מספר פיצ׳רים טכנולוגיים ייחודיים שהופכים את הקניה לחדשנית ומהירה – זהו אתר האופנה היחיד בארץ בו ניתן לבצע תשלום באמצעות אפליקציית bit המובילה בישראל. שני קליקים והתשלום מבוצע. בנוסף, הלקוחות יקבלו הודעה כאשר פריט חזר למלאי, יוכלו לממש נקודות מועדון, וייהנו  מכניסה מהירה ומאובטחת ללא צורך בסיסמא באמצעות מספר טלפון בלבד. אני גאה מאוד בתוצאה".

 

מור פסו-אבלגון סמנכל השיווק קסטרו צילום זוהר שטרית

 

 

גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה, "בנק הפועלים": "חוויית התשלום מהווה רכיב משמעותי בחוויית הקנייה ובשביעות רצון הלקוח. הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט, נוח ובטוח. תקופת הקורונה רק העצימה את הציפיות. bit מבוססת על עקרון הפשטות ו"מדברת" בשפה שכולם מבינים, כך שכל אחד יכול להשתמש בה בקלות.  מדובר בשיתוף פעולה עם חברה ששמה במרכז את ערכי החדשנות ואת חווית הלקוח, שיאפשר לbit  להוביל את מהפכת התשלומים גם בעולם האופנה".

 

"קסטרו", בית האופנה המוביל והגדול בישראל, משיק בימים אלה את אתר האינטרנט המחודש של המותג www.castro.com . אתר "קסטרו" היה הראשון מבין מותגי האופנה הישראלים להשקת אתר מכירתי וכיום עם שדרוגו והשקתו המחודשת הוא הראשון והיחיד להציג את הדור הבא של חווית הקניה ברשת – תשלום באפליקציית "bit" של בנק הפועלים.

 

יונתן מרגי – צילום: שרבן לופו

 

"bit", אפליקציית התשלומים המובילה בישראל, עם 4.5 מיליון הורדות,  מאפשרת תשלום קל ומהיר: הלקוח מבצע את ההזמנה באתר "קסטרו", כאשר בסוף התהליך בזמן בחירת אופציית תשלום, תוצע לראשונה האופציה לתשלום באמצעות "bit".  בנוסף, כדי לתת מענה לדור הצעיר ולנוחות ההורים, ילדיהם  יכולים לבצע הזמנה באתר, אפילו כשהם לא לידם. אין  צורך בפרטי כרטיס האשראי – ההורה מקבל בקשה לתשלום, ובמידה שהוא מאשר, התשלום מתבצע בקלות באמצעות "bit".

 

האתר המחודש של "קסטרו" עוצב ופותח בטכנולוגיות החדשניות ביותר, ומעמיד את "קסטרו" בשורה הראשונה עם אתרי האופנה המובילים בעולם, בהשקעה כוללת של כ 2 מיליון ₪.

 

קמפיין להובלת המהלך יעלה בימים אלה בטלוויזיה וברשת, אותו יוביל השחקן והמוסיקאי היוצר יהונתן מרגי הפרזנטור של קסטרו, אליו הצטרפה לקמפיין זה דוגמנית העל דורית רבילס. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, תסריט ובימוי רועי כפרי.

 

דורית רבילס – צילום: שרבן לופו

 

באתר המחודש של "קסטרו" חלוקה לקטגוריות המוצרים הרחבה של קסטרו, המציגה את מותג האופנה לנשים, לגברים, לילדים ולפעוטות. קטגוריית "חזרה לבית ספר" להדפסת סמלי בית ספר לילדים ואופנה לבית הספר, וקטגוריה חדשה BRANDS של מותגים בינלאומיים המשלימים את חווית הקניה, ביניהם: אדידס, ריבוק, VANS, BIRKENSTOCK, כובעי GOORIN, DOPPER, תיקי HERSCHEL ומותג האיפור kiko milano (המיוצג בישראל על ידי קבוצת קסטרו-הודיס).

 

מעבר לשינוי המהותי ש"קסטרו" מציגה בעולמות העיצוב, עם הקולקציות החדשות של מעצבי הבית החדשים בסטודיו של קסטרו, צילומי אופנה מושקעים, נראה באתר מספר פיצ׳רים טכנולוגיים שהופכים את חוויית הקניה לפשוטה ומהירה.

 

אתר האופנה של "קסטרו" הוא אתר האופנה הראשון והיחיד בישראל המאפשר תשלום באמצעות אפליקציית bit, בשני קליקים התשלום מבוצע בקלות ובמהירות, שימוש מהיר קל ומאובטח.

 

בנוסף, לקוחות יקבלו הודעה כאשר פריט שסומן על ידם, חזר למלאי. עוד באתר אינטגרציה מלאה עם מועדון הלקוחות. חברי המועדון יזוהו מידית עם כניסתם לאתר ויוכלו לממש את הנקודות שצברו. תהליך הכניסה לאתר מהיר יותר, ומאובטח במלואו. בנוסף,  באמצעות שיטת פיתוח חדשנית, עמודי המוצר נפתחים כפופ-אפ ולא כעמודים נפרדים, טכנולוגיה המשפרת את זמני טעינת הפריטים והופכת את חווית המשתמש למהירה ביותר, נוחה וקלה במיוחד. 

 

צילום: יח"צ "castro"

 

אודות אפליקציית "bit": הושקה כמענה לצורך בפתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יומיומיים בין אנשים – באופן הבטוח והמאובטח ביותר בחוויית תשלום ייחודית, זמינה ומהירה. האפליקציה, שהפכה כבר למילה נרדפת לתשלום דיגיטלי, מובילה בדירוגים בחנויות ומתאימה לכלל הצרכנים בישראל. כראייה, אחוז ניכר מהמשתמשים הפעילים הם מעל גיל 60, והמשתמש הכי מבוגר בן 92. למעשה – כל אחד יכול.

 

"bit", כאפליקציה דינמית, המשיכה להתחדש בהתאם לצרכים המשתנים בשוק, ומשמשת גם מגוון  חברות ועסקים בעולמות הקמעונאות, מזון, חינוך, תחבורה, אנרגיה ועוד, לביצוע תשלומים באתרי מסחר, מאפשרת לחברות בעולמות הביטוח והפנסיה תשלומי החזרים ללקוחות וכן משמשת עסקים קטנים בקבלת כספים בפשטות, מהירות וחווית לקוח חדשנית.