כותרות אחרונות
Search

יקב היוצר משיק את יין גוורצטרמינר 2017 , תחת סדרת וירטואוזו מעוטרת הפרסים.

חדש בסדרת "וירטואוזו" של "יקב היוצר"

היוצר וירטואוזו (Virtuoso) גוורצטרמינר 2017

יקב היוצר משיק את יין גוורצטרמינר 2017 , תחת סדרת וירטואוזו מעוטרת הפרסים.

 

על היין

וירטואוזו גוורצטרמינר 2017 – יין לבן חצי יבש, מעודן ורענן, מלא טעמים ומהנה, מתיקותו מרומזת והוא מציג ניחוחות אקזוטיים ומאפייני טעם ארומטיים של ליצ'י  וקיווי, תבלינים, שושנים ופריחת תפוזים.

 

וירטואוזו גוורצטרמינר מבית יקב היוצר מוכן להגשה ושתייה כעת, וצפוי להיות במיטבו ולשמור על איכותו בשלוש השנים הקרובות.

צילום: איל קרן

וירטואוזו גוורצטרמינר ואוכל

וירטואוזו גוורצטרמינר 2017 מבית יקב היוצר הוא יין בעל נוכחות המאפשרת שילובו עם מנות מגוונות כגון: מלוחים לאפריטיף, מנות דגים, עם מנות אסיאתיות: ספרינג רול ותבשילים עם ג'ינגר, עם שוקרות  גארני – המאכל המקומי בחבל אלזס שבצרפת, עם גבינות מבושלות בעלות אחוז שומן גבוה וטעם בולט כמו רוקפור או מונסטר.

חדש בסדרת וירטואוזו של 'יקב היוצר':

 

בציר 2017

של הענבים הלבנים, לגוורצטרמינר הראשון  של יקב היוצר, החל בלילה של ה-20 באוגוסט. לאחר קירור והשריה המיץ הנקי הותסס בחום מבוקר, במשך שלושה שבועות בתהליך  השומר על הניחוחות, הזניות ומשאיר חותם מרומז מהמתיקות הטבעית של הפרי.

 

וירטואוזו גוורצטרמינר 2017 של יקב היוצר עשוי מענבי גוורצטרמינר הגדלים באזור הנגב הצפוני – אזור המניב ענבי  גוורצטרמינר באיכות גבוהה בשל האוויר הקר היורד בלילה מהרי חברון הקרובים, המאפשר הבשלה נאותה של הזן.

 

במקור יין גוורצטרמינר מופק מענבי גוורצטרמינר שמקורם בצידו הצרפתי של עמק הראיין.

 תעודת זהות: שם: יין גוורצטרמינר 2017, סדרה: וירטואוזו, יקב: היוצר. סוג היין: לבן חצי יבש

נתונים: 11.5% אלכוהול,  חומצה (גר'/ל') 7.7,  מחיר מומלץ: 49.90 ₪. להשיג ברשתות השיווק.

                              

סדרת וירטואוזו (Virtuoso) של יקב היוצר הינה סדרה עטורת פרסים (מדלית כסף – אשכול הזהב 2017, מדלית זהב – בסט ווליו 2016 ופרסים נוספים) מבוססת על שלושה זנים אדומים מובילים: קברנה סוביניון, מרלו ושיראז ויין לבן: גוורצטרמינר.

 

יקב היוצר הוא יקב בוטיק משפחתי שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר יין איכותי. היקב מאמין שיין הוא יצירת אומנות והיינן הוא זה שיוצר אותה. המשפחה נטעה כרמים בכל איזורי היין המובחרים בארץ החל מהגליל העליון בצפון ועד רמת הנגב בדרום מתוך הבנה כי בכל חלקה מתקיימים תנאי גידול עם מאפייני פרי שונים, המתאימים לסוגי יין מגוונים. כל כרמי היקב עומדים תחת פיקוח קפדני של צוות היקב בכדי לוודא תנאי גידול מיטביים לכל גפן וגפן.

 

יין היוצר מופץ ונמכר ברחבי העולם ומהווה עדות וחותם איכות לתעשיית היין הישראלית. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין מכל העולם משבחים אותו.

 

 

דף יינן

היוצר גוורצטרמינר – Virtuoso 2017   

 

 

 

 

 

 

בגוון צהוב בהיר עם נגיעות ירקרקות. בעל ריחות של פריחת הדרים, פירות אקזוטיים: ליצ'י וקיווי, ותבלינים. יין רענן ועגול עם סיומת ארוכה ומלאה.

תיאור היין

כרם גוורצטרמינר בשומריה (צפון הנגב).

הכרם

הכרם נבצר בלילה של ה- 20 לאוגוסט 2017, המיץ הראשון הופרד וקורר. אחרי שפיה המיץ הנקי הותסס בטמפרטורה נמוכה במיכל נירוסטה עד לקבלת יין חצי יבש.

טיפול ביקב

שם היין

היוצר Virtuoso Gewurtztraminer

בציר

2017

זנים

גוורצטרמינר

כהל

11.5%

pH

3.41

חומציות כללית

7.4

מתיקות

15 ג/ל סוכר שארי

 

קרקעות לס.

 

מדברי.

 

נוכחות היין מאפשרת שילובים עם מנות מגוונות: מלוחים לאפריטיף, מנות דגים, מנות אסיאתיות, שוקרות גארני – המאכל המקומי בחבל אלזס שבצרפת, גבינות מבושלות בעלות אחוז שומן גבוה וטעם בולט כמו רוקפור או מונסטר.

 

יקב היוצר הוא יקב בוטיק משפחתי שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ המייצרת יין משנת 1847, לפיליפ ליכטנשטין, יינן צרפתי בעל שם עולמי. המשפחה נטעה כרמים בכל איזורי היין המובחרים החל מהגליל העליון בצפון ועד רמת הנגב בדרום מתוך הבנה כי בכל חלקה מתקיימים תנאי גידול עם מאפייני פרי שונים. כל כרמי היקב עומדים תחת פיקוח קפדני בכדי לוודא תנאי גידול מיטביים לכל גפן.

נתונים אנליטים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אדמה

 

אקלים

 

התאמה לאוכל

 

אודות היקב