כותרות אחרונות
Search

קנת קול של ה- "משביר" יוצא עם מבצע מטורף על אופנת החורף.

 

 

קנת קול של ה- "משביר" יוצא עם מבצע מטורף על אופנת החורף.

רוצים לשדרג את המלתחה? זה הזמן, המעצב "קנת קול" מעצב לכם את חורף 2022.

עכשיו ב-50% הנחה.

 

החורף כבר פה. בא לכם לחדש את המלתחה באופן חכם ומדויק ולא יודעים איך? לשדרג ללוק אופנתי, חדשני וטרנדי? הפריטים של מותג אופנה הנחשק "KENNETH COLE NEW YORK" ילוו אותנו בחורף הזה וגם בבאים אחריו. מותג-העל הבינלאומי, יוקרתי ואלגנטי, באיכות גבוהה ובמחירים שלא תאמינו. לנשים וגברים, לאנשי עסקים, ולקהל הצעיר המחפש את העכשווי והקולי. קולקציה "בול בפוני" שתמצאו רק ב-MASHBIR.

 

צילום: סטודיו ה-משביר

קולקציית חורף 2022

למותג 2 קולקציות עיקריות:

קולקציית הפרמיום – KENNETH COLE  NEW YORK  הפונה לאנשי ונשות עסקים. בגדים סמי מחויטים בסגנון ספורט אלגנט לעבודה ולפגישות עסקיות.

 

קולקציית – REACTION KENNETH COLE הפונה לקהל צעיר ומגניב, המחפש את האופנתי והעכשווי, באיכות של מותג-על בינלאומי ובמחירים נוחים.

 

צילום: סטודיו ה-משביר

 

מה בקולקציה?

בחנויות ה-"MASBIR" ניתן למצוא את הקולקציות והפריטים ממש כמו בחו"ל. אופנת נשים וגברים, הלבשה תחתונה לנשים ולגברים, הנעלה, תיקים, ואבזרי אופנה משלימים, מוצרי טקסטיל מעולם ההום סטיילינג כמו מצעים ומגבות, ועוד…

 

צילום: סטודיו ה-משביר

 

הפריטים הנחשקים ביותר:

בגזרת הנשים אסור לפספס את מעילי הצמר בגזרות שונות, את השמלה השחורה הקטנה שהיא מבחינת "מאסט" בכל מלתחה, חליפות אלגנטיות וחליפות עסקים נשיות ורכות בגזרות מחויטות, חצאיות, שמלות, חולצות מבד משיי, סריגים, סוודרים, ובעצם הכול. להשלמת המראה נעליים אופנתיות תואמות, מגפיים עד הברך או מגפונים, ואפילו נעליים ספורטיביות למראה קז'ואל. אל תדלגו על מחלקת ההלבשה התחתונה המציעה חזיות, תחתונים, פיג'מות מחממות ומלטפות ועוד, ותנו מבט על הטופ מסאטן שיכול לשמש גם כבגד סקסי מתחת לז'קט.

 

צילום: סטודיו ה-משביר

 

באגף הגברים תמצאו חליפות אלגנטיות מבדים איכותיים ובגזרות מוקפדות, מכנסיים מחויטים וכאלה בלוק יותר ספורטיבי קולי, חולצות מכופתרות, חולצות פולו, סוודרים ואפודות, ומעילי צמר שמשלימים את המראה הגברי הסקסי. ולבסוף, נעלים תואמות בלוק אלגנטי או סניקרס ללוק ספורטיבי, והגבר מוכן לחורף.

 

צילום: סטודיו ה-משביר

 

ומה עם הצעירים?

סיגל כהן, סמנכ"לית השיווק של ה-"MASHBIR" גאה בשינוי הגדול שבו נמצאת הרשת ואומרת: "זה התחיל בלוגו חדש בלועזית, רוח חדשה, שפה חדשה, ומותגים בינלאומיים חדשים באופנה ובמותגי הספורט. השינוי מתבטא גם בפנייה לקהלים חדשים ולקהלים צעירים המחפשים בגדי מעצבים מגניבים איכותיים ובמחירים שפויים. בגדי קז'ואל, וסטרייט לוק, לוקים מעודכנים של ג'ינסים עם חולצות מכופתרות סטייליסטיות או עם חולצות טי טרנדיות. את כל אלו תוכלו למצוא בקולקציות החדשות של "קנת קול NY".

 

ה-"MASHBIR" המתחדש בשילוב המותג "KENNETH COLE  NEW YORK"  מציבים את הרשת בשורה הראשונה של חנויות הלייף-סטייל המובילות בישראל.

 

ניתן להשיג:

בסניפי רשת ה"-MASHBIR בכל רחבי הארץ ,

 ובאתר האונליין https://365mashbir.co.il/