כותרות אחרונות
Search

נייצ'רספרוהקולגן "טרומרין" של "נייצ׳רספרו" – פריצת דרך עולמית בתחום תוספי המזון.

צילום: אבי בר

 

הקולגן "טרומרין" של "נייצ׳רספרו" –  פריצת דרך עולמית בתחום תוספי המזון.

חברת "נייצ׳רס פרו", מספקת תוספי תזונה מבוססי מחקר ומדע, ומוצריה מכילים רכיבים שנחקרו ומיוצרים באיכות הגבוהה ביותר לצורך שיפור הבריאות ואיכות החיים של לקוחותיה.

 

צילום: אבי בר

 

באירוע בו לקחו חלק אנשי תקשורת ומובילי דעה, הציגו בכירים בחברת "נייצ'ר פרו" את כלל המוצרים המיוצרים ונמכרים על ידי החברה ובהם הקולגן "טרומרין" של "נייצ'רס פרו".

 

רם שביט בעלים ומנכ"ל חברת "נייצ׳רספרו" – צילום: אבי בר

 

עולם תוספי התזונה נחשב לפופולארי במיוחד בזכות טרנד ה "וולנס" המקיף אותנו מכל עבר. אחד הלהיטים הגדולים בתחום, הוא תוסף קולגן לבליעה שזכה לאהדה רבה בארץ ובעולם.

 

איציק ברדה חברת "נייצ׳רספרו" – צילום: אבי בר

 

תוספי קולגן מסייעים בעיכוב ומניעה של תופעות כמו קמטים, החלשת העצמות, הציפורניים והשיער, שחיקת סחוס, ועוד. מוצרי הקולגן מתאימים גם לאנשים שעוסקים בספורט בעצימות גבוהה וזקוקים להשלמת קולגן לצורכי תזונה.

 

דוקטור איל קרמר כירורג פלסטיק – צילום: אבי בר

ייצור תוספי התזונה של "נייצ'רספרו" מבוסס על מחקרים קליניים, בקרת איכות ותקני "GMP", והם מבטיחים שני דברים עיקריים, איכות ובטיחות.

 

צילום: אבי בר

 

אז מה מייחד את הקולגן "טרומרין" של "נייצ'רספרו"?

  1. מקור הקולגן:

כיום, ניתן להפיק קולגן מבקר, עופות ודגים. מחקרים מדעיים מצאו שקולגן שמקורו בדגים, כמו תוסף הקולגן "טרומרין" של "נייצ'רס פרו", שנמצא כי הוא יעיל ועוצמתי יותר מקולגן המופק מכל מקור אחר. לקולגן ממקור דגים יש זמינות ביולוגית מעולה, הודות ליכולת הספיגה שלו, שהתגלתה כיעילה ועוצמתית יותר מספיגה של קולגן שמקורו בבקר, כל זאת בגלל גודל החלקיקים שלו וזהותם לחלקיקי הקולגן הטבעיים הקיימים אצלנו בגוף.

 

מוצרים נבחרים – צילום: אבי בר

 

  1. מינון הקולגן במנה:

מחקרים שנעשו בנושא, הראו כי בני האדם יכולים לצרוך בין 2.5 ל־15 גרם קולגן ביום בבטחה וללא תופעות לוואי. בקולגן "טרומרין" של "נייצ'רס פרו", ניתן למצוא את ריכוז הפפטידים הגדול ביותר מבין מוצרי הקולגן הנמכרים בישראל –10 גרם למנה יומית – מה שגורם לו להיות יעיל, עוצמתי וחסכוני יותר.

 

צילום: אבי בר

 

  1. איכות הפורמולה:

איכות הקולגן משתנה בהתאם למקור הייצור, לתהליכי הייצור והעיבוד ולהרכב חומצות האמינו שבו.

 

קולגן באיכות טובה יכיל מרכיבים איכותיים ונקיים ויופק בטכנולוגיות הידרוליזה מתקדמות שמבטיחות שמירה על מבנה החלבון ועל תכונותיו הביולוגיות. קולגן באיכות טובה מספק את המרכיבים התזונתיים הנדרשים לחידוש ולחיזוק רמות הקולגן בגוף. מנגד, קולגן באיכות גרועה עשוי להכיל מרכיבים זולים או להיות מיוצר מחלבונים חלופיים והוא עלול לא לספק את התוצאה הרצויה בזמן הרצוי.

 

צילום:

 

בנוסף, קולגן באיכות גרועה יכול להיות מעובד, כך שהתכונות הביולוגיות שלו משתנות או מופחתות.

 

הקולגן "טרומרין" של "נייצ'רס פרו" מכיל כאמור הרכב חומצות אמינו בצורת פפטידים ביחס אופטימלי והוא מגיע לישראל היישר מיפן. קולגן "טרומרין" עומד בכל האישורים המחמירים ביותר של משרד הבריאות היפני והישראלי.

  1. כשרות:

בכל הקשור לכשרות, קולגן "טרומרין" של "נייצ'רס פרו" מופק בתנאים מחמירים ביותר מבחינת הכשרות ובהשגחה צמודה. למוצר הדגל קולגן "טרומרין" יש כשרות פרווה בהשגחת מרכז רבני אירופה, ועד הכשרות EK, ובהשגחת הרבנות המקומית נוף הגליל.

 

צילום: אבי בר

 

סיכום:

צריכת תוסף "טרומרין" של "נייצ'רס פרו" מטפלת בהיבטים בריאותיים ואסתטיים שונים הקשורים באיכות העור, מחזק ומשפר את תפקוד מפרקי הגוף וגם בעל השפעה משמעותית על צפיפות העצם – דבר שיכול להפחית את הסיכון למצבים כמו אוסטאופורוזיס. קולגן גם ידוע ביכולתו לשקם את בריאות השיער והציפורניים.

 

בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני נטילת תוספי תזונה.