כותרות אחרונות
Search

"סמלת", יבואנית "מזראטי" בישראל, מתחילה בשיווק הדור השני והמתקדם של מכונית הקופה המפוארת והאייקונית – "מזראטי גראנטוריזמו".

מזראטי גראנטוריזמו – צילום:  יצרן 

 

"סמלת", יבואנית "מזראטי" בישראל, מתחילה בשיווק הדור השני והמתקדם של מכונית הקופה המפוארת והאייקונית –  "מזראטי גראנטוריזמו".

"מזראטי גראנטוריזמו", מציגה עיצוב מרשים ואלגנטי עם יחידת הנעה היישר ממכונית העל MC20, המבטיחה ביצועים ספורטיביים לצד יוקרה ונוחות.

מחיר החל מ-1,550,000 ש"ח.

 

מזראטי גראנטוריזמו – צילום:  יצרן 

 

"סמלת", יבואנית מותג רכבי העל האיטלקיים מזראטי בישראל, מתחילה בשיווק הרשמי של רכב הקופה היוקרתי, "מזראטי גראנטוריזמו".

 

ה"מזראטי גראנטוריזמו" כוללת ארכיטקטורה חדשה לחלוטין ומודולרית, שפותחה במיוחד עבור הדגם והיא ייחודית בעולם הרכב. גרסת הבנזין מונעת על ידי מנוע ה-V6 Nettuno המפורסם והייחודי של מזראטי, הכולל טכנולוגיית Pre-Ignition מעולם הפורמולה 1 ופותח במעבדת החדשנות של מזראטי עבור ה-MC20.

 

העיצוב של ה"גראנטוריזמו" מהווה אבולוציה מודרנית של הדור הקודם האייקוני ומייצג איזון אידיאלי בין יופי לשימושיות. העיצוב המזוהה והייחודי של הגראנטוריזמו נשמר והיא בעלת פרופורציות של מכונית קופה גדולה עם מכסה מנוע ארוך וגג, שמתחבר בדינמיות אל מכסה תא המטען כדי להדגיש את פרופיל הקופה ואת סמל הקלשון בקורה האחורית.

 

מזראטי גראנטוריזמו – צילום:  יצרן 

 

 

פנים הרכב שמר על תצורת ה- 2+2 המסורתית למכוניות הקופה והממדים הנדיבים מאפשרים ישיבה של 4 נוסעים בחלל מפואר ומתקדם הכולל את השעון המוכר של מזראטי במרכז הדשבורד, שעבר שדרוג טכנולוגי וכעת מציג מגוון של שעונים ו-2 מסכים דיגיטליים ראשיים בגודל 12.3 אינץ' ומסך נוחות נוסף בגודל 8.8 אינץ', השולט על מערכות המיזוג והנוחות ברכב.

 

ה"מזראטי גראנטוריזמו" מגיעה בשתי רמות גימור – "Modena", מיועדת לאוהבי סטייל אנלגטי ומתוחכם ו-"Trofeo" לאוהבי ביצועים ספורטיביים ונוחות גבוהה ככל האפשר.

 

מזראטי גראנטוריזמו – צילום:  יצרן 

 

"מזראטי גראנטוריזמו Modena" מיוצרת עם מנוע בנזין עוצמתי המייצר 490 כ"ס ותאוצת 100-0 קמ"ש אורכת רק 3.9 שניות בדרך למהירות מרבית של 302 קמ"ש. לרכב הנעה כפולה, מתלוי אוויר אדפטיביים, מושבי עור חשמליים מלאים הכוללים חימום למושבים, חישוקי 20/21 אינץ', מערכת שמע הכוללת 12 רמקולים מבית Sonus Faber  עם 860 וואט, מצלמות 360 ומערכות בטיחות אקטיביות ומתקדמות. העיצוב הפנימי של הגראנטוריזמו Modena אלגנטי וכולל ריפודי עור עם תפירה מיוחדת בהשראת כיכר קמפידוליו ברומא וגימור עץ ללא לכה.

 

המזראטי גראנטוריזמו Modena משווקת במחיר התחלתי של 1,550,000 ש"ח.

 

"מזראטי גראנטוריזמו Trofeo" מצוידת במנוע בנזין עוצמתי המייצר 550 כ"ס, ההספק הגבוה ביותר לגראנטוריזמו עם מנוע בנזין ותאוצת 100-0 קמ"ש אורכת רק 3.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 320 קמ"ש. לרכב הנעה כפולה עם דיפרנציאל אחורי אלקטרוני, מתלוי אוויר אדפטיביים, מושבי עור חשמליים מלאים הכוללים חימום למושבים, גימורי סיבי פחמן חיצוניים ופנימיים, חישוקי 20/21 אינץ', מערכת שמע הכוללת 12 רמקולים מבית Sonus Faber עם 860 וואט, מצלמות 360 ומערכות בטיחות אקטיביות ומתקדמות. בגראנטוריזמו Trofeo פגושים אגרסיביים משולבים סיבי פחמן וגימור פנימי המשלב בין סיבי פחמן באפקט 3D לעור מחורר עם תפירת שברון במושבים.

 

המזראטי גראנטוריזמו Trofeo משווקת במחיר התחלתי של 1,850,000 ש"ח.

 

מזראטי גראנטוריזמו – צילום:  יצרן 

 

ל"מזראטי גראנטוריזמו", כמו לשאר דגמי מזראטי ניתן להזמין מגוון של תוספות בהתאמה אישית ייחודית ולפי דרישת הלקוח במסגרת תוכנית ה-Fuoriserie של היצרן. עם תחילת הייצור של הדגם ניתן להזמין צבעים חיצוניים מיוחדים כגון אדום Rosso GranTurismo, צהוב Giallo Corse, אפור Grigio Cangiante או ברונזה Rame Folgore, שעוצב לאחר מחקר רחב על ההשפעות של אור על צבע הרכב. הוא כולל גוונים של ברונזה ונבחר בהשראת חזית מוזיאון הגוגנהיים בבילבאו. בעתיד ניתן יהיה לבחור צבעים מיוחדים נוספים וכן עור פנימי בהתאמה אישית מלאה לבחירת הלקוח.

 

לסרטון לחץ כאן.!