כותרות אחרונות
Search

קבוצת "קריסטלינו" מציגה את שואב האבק הדור הבא – "Dreame L10 PRIME".

צילום:  יח"צ קריסטלינו

 

שואב אבק הדור הבא – "Dreame L10 PRIME".

הגיע הזמן – שוק שואבי האבק הרובוטיים מגיע ל- Prime Time.

שואב ומקרצף, עולה ויורד, ולא מפספס אף נקודה:  Dreame L10 PRIME – שואב האבק הרובוטי החדש והיעיל ביותר בישראל.

 

עובד בלי הפסקה – כוח יניקה של עד 4,000Pa לפי דרגות, על פי רמת הלכלוך.

מתגבר על מכשולים נמוכים – בעזרת מצלמת HD למיפוי תלת ממדי של הבית.

מנקה ביסודיות – שתי מטליות שמסתובבות 180 פעמים בדקה ומבריקות את הרצפה.

מזהה שטיחים ועובר ממצב שטיפה לשאיבה – באמצעות הרמת מקרצפות עד 7 מ"מ.

הדגם מותאם וידידותי לבעלי חיים – באמצעות מברשת סיליקון מלאה המונעת הסתבכות שיערות.

משך עבודה סוללת 5,200mAh בעלת קיבולת גבוהה שתאפשר ל- Dreame לעבוד במשך 210 דקות ברציפות.

 

צילום:  יח"צ קריסטלינו

 

לאור ההצלחות שנחלו הדגמים הראשונים מסוגם בעולם ששואבים ומקרצפים בו זמנית מבית Dreame, קבוצת קריסטלינו גאה להציג את שואב האבק הרובוטי Dreame L10 PRIME – לו שתי מקרצפות שמסתובבות 180 פעמים בדקה ומבריקות את הרצפה, כמו גם יכולת התגברות על מכשולים נמוכים ועליה על שטיחים, ובכך לעבור בין שלושה מצבי שטיפה ושאיבה.

 

L10 PRIME מאפשר ניקוי של בתים עם סביבות מורכבות בעזרת מצלמת HD לזיהוי מכשולים ומיפוי תלת ממדי של הבית: המכשיר יזהה שטיח, ירים את המקרצפות 7 מ"מ, יעבור אוטומטית לשאיבה בעוצמה מוגברת לניקוי יסודי וירד מבלי להרטיבו.

 

למעשה, הוא לא מפספס אף נקודה בבית עם שטיח בניגוד למתחרים שמסתובבים ועוברים לניקוי נקודה אחרת. כל זאת, מבלי לסדר במיוחד את הבית לקראת השאיבה והשטיפה.

 

השואב מנקה את הבית ביסודיות בעזרת קרצוף כל סוגי הרצפות והאריחים באמצעות מים ונוזל הניקוי של Dreame (בלבד), וחוזר לעמדת הניקוי לניקוי המקרצפות המלוכלכות ולקיחת מים נקיים חדשים (שני מכלי מים, 2.5 ליטר כ"א).

 

ל- L10 PRIME מייבש אוטומטי עצמי למקרצפות על מנת להכינן נקיות לשאיבה הבאה, לבית נקי ורענן יותר – ללא ריחות וללא עובש. השואב מנקה חלקיקים גדולים ואבק דק שנכנס למכל גדול במיוחד של 450 מ"ל – כך שאין צורך לרוקן תכופות את הפח לתחזוקה פשוטה במיוחד של המכשיר.

 

צילום:  יח"צ קריסטלינו

 

ל- L10 PRIME עוצמת יניקה חזקה ביותר לשאיבה וגריפה יסודיות – כוח יניקה של עד 4,000Pa לפי דרגות, על פי רמת הלכלוך. סוללת 5,200mAh בעלת קיבולת גבוהה שתאפשר ל- Dreame לעבוד במשך 210 דקות ברציפות. כאשר הסוללה חלשה, הרובוט יחזור אוטומטית להיטען. לאחר טעינה מלאה, הוא ישוב לנקודת הניקוי האחרונה להמשך הניקיון.

 

כל זאת, בשקט מופתי וללא הפרעות, בטח בהשוואה למוצרים אחרים שמנגבים את הרצפה אחרי השאיבה ומלווים ברעש חזק ומטריד (עוצמת רעש 60dB).

 

ל-Dreame L10 PRIME מערכת ניווט לייזר, הוא זמין להפעלה בשליטה קולית, ולהתחברות דרך אפליקציית Dreame home ועובדת בונוס – מדובר בדגם מותאם וידידותי לבעלי חיים באמצעות מברשת סיליקון מלאה.