כותרות אחרונות
Search

לכבוד השבת והחגים – קולקציית הפמוטים של "MERDINGER STUDIO" מבית מותג "הצורפים".

צילום: יח"צ "הצורפים"

 

 לכבוד השבת והחגים –  קולקציית הפמוטים של "MERDINGER STUDIO" מבית מותג "הצורפים".

 

אין פריט יותר נפוץ בבית היהודי מזוג פמוטים לנרות. זהו  אחד הפריטים החשובים במסורת היהודית, אך הוא משמש גם כפריט עיצובי ותופס מקום מכובד ומרכזי בהרבה בתים ברחבי הגלובוס. זוג פמוטים יכול להגיד הרבה על מי שמתגורר בתוך הבית. העיצוב והסגנון בהכרח ישתקפו בנראות הפמוטים, שתמיד יוסיפו חן וישדרגו את עיצובו גם כשהם משמשים להדלקת נרות בימי שישי וחגים וגם כפריטים דקורטיביים ומרשימים במיוחד.

 

מותג כלי הכסף והיודאיקה הבינלאומי 'הצורפים' מציג את קולקציית הפמוטים של MERDINGER STUDIO מבית המותג. הקולקציה מציעה קשת של סגנונות ועיצובים קלאסיים לצד מודרניים בציפוי כסף, זהב או מקריסטל. כולם נעשו בהשראת המותג ובעיצוב קפדני של אמני הצורפים אשר משתמשים בטכניקות מסורתיות של עיטור וחריטה. באמצעותן, נוצר זוג פמוטים באיכות גבוהה – כל זוג והסגנון והייחודיות שלו. מדובר בפריטים נוצצים ויוקרתיים אשר יכולים להוות מתנה מרגשת ליקרים לנו או לטובת שידרוג ועיצוב הבית.

 

קולקציית מרדינגר סטודיו נולדה מתוך הרצון להביא תפיסה עיצובית חדשנית בהשראת העיצובים המקוריים של הצורפים ובמחירים נגישים.

 

זוג פמוטים מדגם "פרחים" בציפוי כסף

זוג פמוטים במראה יוקרתי בציפוי כסף המעוטרים בעיטורי פרחים עדינים וקלאסיים. פריטים נוצצים ומרשימים אשר יהלמו כל שולחן שבת. את הפמוטים ניתן לשלב גם כפריטים דקורטיביים בעיצוב הבית ושולחנות אירוח מעוצבים.

מחיר: 300 ₪

 

צילום: יח"צ "הצורפים"

 

זוג פמוטי קריסטל על מגש בציפוי כסף

זוג פמוטים לנרות עשויים קריסטל נוצץ ויוקרתי על בסיס מגש תואם בציפוי כסף. הפריטים הנם בעיצוב יהלום המשדר קלאס ואלגנטיות. הם משמשים לקידוש בימי שישי וחגים, אך גם כפריטים דקורטיביים וכמתנות בעלות ערך מוסף.

מחיר: ₪190

 

 צילום: יח"צ "הצורפים"

 

זוג מעמדי נרות כדור הזהב

זוג פמוטים לנרות מצופים כסף בשילוב זהב בסגנון מודרני וטרנדי. הפריטים מעוצבים בעיצוב מעוגל, נקי ואסתטי במרקם מט. מדובר בפריטים שיכולים להוות מתנה מרשימה ומרגשת במיוחד לעצמנו או לאחרים.

 מחיר: ₪199

 

 צילום: יח"צ "הצורפים"

 

ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין: https://hazorfim.co.il/