כותרות אחרונות
Search

קבוצת "קריסטלינו", המשווקת הרשמית של המותג "Dreame" בישראל, משיקה בקניון הזהב בראשון לציון חנות קונספט חדשנית וראשונה מסוגה בישראל.

צילום: אבי בר

 

 

קבוצת "קריסטלינו", המשווקת הרשמית של המותג "Dreame" בישראל, משיקה בקניון הזהב בראשון לציון חנות קונספט חדשנית וראשונה מסוגה בישראל.

מוצרי "Dreame" נמכרים בלמעלה מ- 4,000 חנויות ברחבי העולם, ונהנים מהן למעלה מ-21 מיליון משקי בית ביותר מ-120 מדינות.

ישראל היא המדינה השנייה בעולם והראשונה מחוץ לאסיה שקיבלה אישור לפתוח חנות קונספט של המותג "Dreame".

ההשקעה בהקמת החנות החדשה  כ- 1.5 מיליון  ש"ח 

 

הצגת תכלית של השואב החדש מבית המותג dream – צילום: אבי בר

 

קבוצת "קריסטלינו", המשווקת הבלעדית של מותג "Dreame" בישראל, מובילה מהלך עולמי בשיתוף החברה הבינלאומית ופותחת חנות קונספט חדשנית וראשונה מסוגה בישראל, וכן הראשונה של המותג מחוץ לאסיה, בקניון הזהב בראשון לציון.

 

מדובר בחנות הקונספט השלישית בעולם של "Dreame", אחרי שתי חנויות המותג במלזיה, כאשר ישראל היא למעשה המדינה השנייה בעולם שנבחרה לפתוח חנות קונספט על ידי החברה העולמית. בנוסף, בתחילת דרכו של המותג קבוצת קריסטלינו הייתה הראשונה בעולם לקבלת זיכיון שיווק ל-"Dreame".

 

רן אלבז בעלים של קבוצת "קריסטלינו", המשווקת הבלעדית של מותג "Dreame" בישראל – צילום: אבי בר

 

לאחר שביססה את מעמדה כחברה חדשנית וכמי ששינתה את שוק שואבי האבק בעולם וגם בישראל – מותג "Dreame", המשווק בישראל על ידי קבוצת "קריסטלינו", בצעד חדשני ונוסף בישראל ופתחה בקניון הזהב בראשון לציון חנות, שגודלה הוא כ-40 מ"ר שבהקמתו השקיעה החברה כ-1.5 מיליון ש"ח.

 

המותג שהצליח ליצור באזז ולקבץ סביבו קהל צרכנים אדוק ברחבי העולם, זוכה לקבל ציונים גבוהים באתרי הדירוגים השונים. המותג חרת על דגלו את מהפכת ה- Ai בזירת שואבי האבק העולמית. בעולם בכלל ובישראל בפרט, החיבה העזה של הצרכנים לחידושים טכנולוגיים האיצה את שוק השואבים הרובוטיים והשוטפים לפופולריות עצומה בשוק המקומי, בעוד השואבים הפכו לגאדג'ט נחשק וסמל סטטוס של ממש, כזה שמשנה את תפיסת ניקיון הבית ואפילו משנה חיים.

 

רונן סלם, מנכ"ל "Dreame ישראל" מרצה על המותג והחנות החדשה – צילום: אבי בר

 

ההצלחה הזו, לא נעלמה מעיניהם של המומחים של "Dreame"  והכינה את הקרקע לשלב הבא והטבעי בהתפתחות המותג בישראל והוא השקת חנות קונספט ייחודית למותג שתנגיש את החזון הטכנולוגי של "Dreame"  בצורה שלא הייתה אפשרית בעבר בישראל. מהלך זה  יאפשר לצרכנים להתחבר למותג וראייה ההוליסטית של החברה, לחוות אותה במו עיניהם, ולהבין כיצד "Dreame"  יכולה לשפר את איכות החיים באמצעות פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומעוצבים, הן בתחום הלייפסטייל (ניקיון הבית), ה- Wellness והבית והן בעולמות הגאדג'טים, במה שניתן להגדיר כמהפכה טכנולוגית אמיתית.

 

חנות הקונספט החדשנית תציג את מיטב המוצרים המתקדמים של "Dreame"  המביאה עידן חדש לתחום באמצעות חוויה טכנולוגית פורצת דרך, כזו שאין שנייה לה בעולם, שקובעת סטנדרטים חדשים בתעשייה, וכמובן חוויית לקוח ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר. מעבר לשואבי האבק העוצמתיים והטכנולוגיים של המותג, חנות הקונספט בראשל"צ תאפשר חוויית התנסות גם בשאר המוצרים ש- "Dreame "ישראל משווקת ועתידה לשווק בתחומי ניקיון הבית, טיפוח הגוף ועולם היופי, כגון מייבשי שיער חדשניים ומוצרים נוספים.

 

ה "DreamDog" של המותג  Dream מאבטח את החנות החדשה – צילום: אבי בר

 

לקראת ההשקה, החברה הבינלאומית הביאה לישראל במיוחד את "DreamDog" – הכלב הרובוטי שעתיד לחולל מהפכה בשוק הגאדג'טים העולמי בשנה הקרובה. "DreamDog "בעל ממשק אינטואיטיבי וידידותי למשתמש המאפשר למשתמשים החל משילוב של פעולות יום-יומיות (ריקוד, הליכת ירח, קפיצה ועוד…) ועד לפיצ'ר מתקדם של מענה על שאלות.

 

מעבר ל-FUN האדיר ולחדשנות המדהימה שהוא מביא איתו, הכלב הרובוטי יכול לבנות מפות פנימיות באמצעות מכ"ם לייזר וחיישני תפיסה שונים, וניתן להגדיר לו נקודות סיור על אפליקציה, והיא יכולה ליצור באופן אוטונומי מסלולי סיור וללכת לצד הנקודות לפי הסדר. כל זאת במגוון גרפיקות, תקשורת רב לשונית ותצוגה של כמעט 360 מעלות. ה "DreamDog" יכול להתחבר לשרת הרשת דרך הבית WiFi וניתן לשלוט בו מרחוק באמצעות האפליקציה לנייד, כדי לצפות בשדה הראייה שלו בבית ולכוון אותו לאן שרק רוצים.

 

רונן סלם, מנכ"ל "Dreame ישראל" – צילום: אבי בר

 

רונן סלם, מנכ"ל Dreame ישראל: "המהלך אותו אנו מובילים ביחד עם חברת "Dreame" העולמית הוא פורץ דרך וחסר תקדים בישראל. בחירתה של "Dreame" לפתוח את חנות הקונספט השלישית בעולם בישראל מעידה על ההצלחה הגדולה של המותג בקרב הקהל הישראלי, על צמיחת והתפתחות שוק שואבי האבק החדשניים, ועל הפוטנציאל האדיר הגלום בשוק המקומי. "Dreame" היא חברה בינלאומית פורצת דרך בתחומה ומבססת מעמדה כמובילה טכנולוגית, כזו שמעניקה לצרכנים ערך מוסף, משנה את תפיסת הניקיון הביתי ולמעשה משנה חיים. בחנות הקונספט תשווק "Dreame" ישראל את כלל המוצרים המתקדמים של החברה בכל הקטגוריות, לקראת התרחבות משמעותית של החברה – בקטגוריות נוספות, חדשות וחדשניות, ובמוקדים נוספים – ואין כל ספק כי "Dreame" תמשיך להתהוות כחדשנית ביותר וכמובילה בכל תחומי פעילויותיה".

 

על Dreame

"Dreame Technology", שהוקמה בשנת 2015, היא חברת מוצרי צריכה חדשנית המתמקדת במכשירי חשמל ביתיים חכמים עם החזון "לשפר את איכות החיים" של משתמשים ברחבי העולם. החברה מתמקדת במכשירי ניקוי מתקדמים על ידי מינוף טכנולוגיות אסטרו-דינמיות פורצות דרך המגובות בלא פחות מ-150 פטנטים רשומים, ובעזרת צוות מחקר ופיתוח המורכב ממומחים בתחום ההייטק, התעופה והחלל.

 

בסוף שנת 2017 "Dreame"  הצטרפה לאקוסיסטם של "Xiaomi" ככוח המניע והמפעל המוביל של מכשירי ניקוי ביתיים חכמים. מאז, למעלה מ-21 מיליון משקי בית בלמעלה מ-120 מדינות נתנו אמון במוצרי Dreame הנמכרים בלמעלה מ-4,000 חנויות ויותר מ-7.5 מיליון חברי מותג ברחבי העולם.

 

המנכ”ל והמייסד, מר יו האו, התמקד במכניקת נוזלים חישוביים באוניברסיטת Tsinghua. יזמות וטכנולוגיה הן אהבות חייו. בגיל 12 המציא את “מעגל השליטה הכפולה”, שם מקורו של חלומו הטכנולוגי. בשנת 2009 השיק יו האו פרויקט מחקר חלל בשם “סדנת שמיים” באוניברסיטת Tsinghua ומשך תשומת לב והשקעה של חברת בואינג. “סדנת שמיים” הייתה המרחב המוקדם ביותר בסין, וכיום הוא הצוות המוביל בטכנולוגיית הסטודנטים באוניברסיטת .Tsinghua.

 

מכיוון שמדע התעופה והחלל הוא טכנולוגיית הליבה מאחורי "Dreame", החברה בנתה צוות מחקר ופיתוח וצוות ניהול מוצר בתחום ההייטק. אנשי המחקר והפיתוח מהווים עד 80% מהצוות, עם עדיפות בהתמודדות עם בעיות טכניות מרכזיות, כולל מומחים שעבדו בעבר בפרויקט שנז’ו 6.

 

בחזרה לליבת הפעילות של "Dreame", החברה מתחדשת כל העת בתחום הניקיון החכם ויישום טכנולוגיות מתקדמות על שואבי אבק אלחוטיים, רובוטים גורפים ועוד… ובונה בהדרגה את קו המוצרים שלה. במהלך תהליך הייצור "Dreame" מאמצת שלושה קווי ייצור כדי להבטיח תפוקה שנתית של מיליוני יחידות במגוון רחב של קטגוריות.