כותרות אחרונות
Search

"דייסון" משיקה בהשקה עולמית טכנולוגיה חדשה למייבש השיער ה "SUPERSONIC NURAL" החדש.

השקה עולמית למייבש השיער  החדש של דייסון – צילום: באדיבות: דייסון

 

 

דייסון" משיקה בהשקה עולמית טכנולוגיה חדשה למייבש השיער ה "SUPERSONIC NURAL" החדש.

"Dyson" מציגה את מייבש השיער החכם ביותר של החברה לקרקפת ושיער בריאים יותר.

החיישן החכם והאוטומטי Nural™   מגן על הקרקפת ומשפר את הברק והזוהר הטבעי של השיער  ייבוש חכם ומהיר ללא נזקי חום מתאים לכל סוגי השיער.

 

השקה עולמית למייבש שיער החדש של דייסון – ג'יימס דייסון חשף את מייבש השיער החכם ביותר של החברה – צילום: באדיבות: דייסון

 

ג'יימס דייסון חשף את מייבש השיער החכם ביותר של החברה ה- Dyson Supersonic Nural עם טכנולוגיית חיישנים חדשה, במהלך אירוע ההשקה הגלובלי בסיאול שבדרום קוריאה. ה- Supersonic Nural מייבש השיער החדש של דייסון, מצויד בחיישן המזהה את המרחק מהקרקפת ומפחית באופן אוטומטי את מידת החום ככל שהוא מתקרב יותר לקרקפת, ובכך מונע נזקי חום לשיער ולקרקפת.

 

החיישנים המובנים במכשיר משפרים גם את תהליך העיצוב ותורמים למראה זוהר ומלא ברק. המכשיר מגיע עם אביזרים נלווים שנותנים מענה לכל סוגי השיער ומצוידים באופציה לזיהוי קרבה לקרקפת, לימוד העדפות העיצוב של המשתמשת וכמובן ייבוש בריא ומהיר ללא שימוש בחום קיצוני.

 

"המחקר שלנו בתחום מדעי השיער, הצביע על קשר בין איכות השיער לקרקפת בריאה. רקמת הקרקפת מורכבת משכבות שונות, כאשר השכבה החיצונית משמשת כמגן נגד גורמי מתח חיצוניים. אך כאשר הקרקפת נפגעת, הדבר מוביל לירידה בלחות השיער שהוא גורם מרכזי בפיתוח 'מצב הגנת הקרקפת'. פיתוח זה במכשיר החדש מסייע בשמירה על רמות לחות גבוהות בקרקפת ומאפשר  ייבוש עדין", מציין שון לים, ראש חטיבת המחקר בדייסון.

 

השקה עולמית למייבש השיער  החדש של דייסון  – צילום: באדיבות: דייסון

 

מצב הגנת הקרקפת מגן על בריאות הקרקפת והשיער

חיישן ההגנה פועל באמצעות קרני אניפרא אדום בלתי נראים אשר מודדים את המרחק בין המכשיר לשיער. כאשר מייבש השיער מתקרב אל הקרקפת, הוא יודע להפחית את מידת החום באופן אוטומטי ל-55° שהיא הטמפרטורה האופטימלית לבריאות הקרקפת ולמהירות הייבוש.

 

צבע תאורה משתנה להגדרות החום

במצב הגנת הקרקפת, צבע תאורת ה- LED ישתנה אוטומטי מצבע צהוב (חום נמוך), לצבע כתום (חום בינוני) ואדום (חום גבוה), בהתאם למרחק בין המכשיר לקרקפת.

 

זוכר את העדפות עיצוב השיער שלך

האביזרים הנלווים  מפשטים את שגרת העיצוב ומתאימים עצמם לסגנון העיצוב המועדף של המשתמשת. למעשה המכשיר זוכר את הגדרות החום וזרימת האוויר האחרונות עבור כל אביזר נלווה, ומחליף אותן באופן אוטומטי בפעם הבאה שהוא בשימוש.

 

זיהוי השהייה לעיצוב קליל יותר

מייבש השיער Dyson Supersonic Nural כולל גם מתג המודד את תנודת מערכת. מדובר במד שמנטרל אוטומטית את החימום בזמן שבין מעברי עיצוב.

 

אביזרים נלווים חדשים

המכשיר מגיע עם אביזר  Wave+Curl חדש שתוכנן עבור שיער גלי ותלתלים. האביזר כולל 2 תצורות : תצורת כיפה  במסגרתה האביזר שואב את זרימת האוויר מהקרקפת לקבלת גלים חלקים ומוארכים יותר עם קצוות מעוגלים. ומצב דיפוזי, בו האביזר מפנה אוויר עמוק לתוך השורשים  ליצירת תלתלים מסולסלים.

 

 

 

 

עיצוב וטכנולוגיה

המכשיר החדש מציג גם שיפור בנראות ובפונקציונליות שלו. המכסה השקוף מאפשר לראות את החיישנים ואת הרכיבים הפנימיים. המכשיר החדש כולל גם פלטות צבעים בצבעים חדשים ונועזים: קרמיקה פטינה, טופז ווינקה כחול –  שילובים שמעניקים מראה יוקרתי וחדשני

 

השקה עולמית למייבש השיער  החדש של דייסון – צילום: באדיבות: דייסון

 

About Dyson

דייסון היא חברת טכנולוגיה גלובלית עם פעולות  מחקר, פיתוח, ייצור ובדיקה בסינגפור, באנגליה, במלזיה, במקסיקו, בסין ובפיליפינים. היום, לדייסון משרדים מרכזיים גלובליים בסינגפור ושני מרכזי טכנולוגיה באנגליה, הנמצאים על פני 700 דונם בערים מלמסברי והולווינגטון. מאז 1993, דייסון השקיעה יותר ממיליארד ליש"ט במשרדים ובמעבדות שבווילטשייר, שבהם מתבצע  המחקר, העיצוב המוקדם והפיתוח של טכנולוגיות דייסון עתידיות. דייסון נמצאת בבעלות משפחתית ומעסיקה כ –  14,000 עובדים ברחבי העולם, כולל צוות הנדסי של 6,000 עובדים. החברה משווקת מוצרים ב-85 שווקים ביותר מ־250 חנויות של דייסון ברחבי העולם.

 

ב-2022, דייסון הודיעה על התחייבות של חצי מיליארד ליש"ט להרחבה ולהאצת המחקר ופיתוח הטכנולוגיה שלה בתחום היופי, והודיעה על תוכניות לחשוף  20 מוצרי יופי חדשים ב-4 השנים הקרובות. דייסון משקיעה 2.75 מיליארד ליש"ט בכדי להמציא מוצרים וטכנולוגיות מהפכניים, ויש לה צוותים גלובליים של מהנדסים, מדענים ומפתחי תוכנה המתמקדים בפיתוח של תאי סוליד-סטייט לסוללות, מנועים דיגיטליים מהירים במיוחד, מערכות חיישנים וראייה, רובוטיקה, טכנולוגיות למידת מכונה והשקעות בלימוד עמוק של המודלים הפרטניים.