כותרות אחרונות
Search

קבוצת לובינסקי זכתה בפרסים בינלאומיים יוקרתיים על יצירתיות בשיווק בתחום התוכן.

צילום: ערוץ הספורט

 

 

קבוצת "לובינסקי" זכתה בפרסים בינלאומיים יוקרתיים על יצירתיות בשיווק בתחום התוכן.

חדשנות שיווקית מנצחת: קבוצת "לובינסקי" זוכה בפרסים בינלאומיים יוקרתיים בתחום התוכן. שני פרסי זהב לפעילות "אופל קיפר" בשיתוף ספורט5 בתחרות איגוד התוכן השיווקי הבינלאומי שנערכה בלונדון ופרס זהב לקליפ "דז'ה וו" של נועה קירל, שהופק בשיתוף מותג הרכב "פיג'ו", בפסטיבל הוידאו קליפים הבינלאומי שנערך בטורונטו.

 

* לובינסקי זכתה בשני פרסי יצירתיות בשיווק על המהלך השיווקי באמצעות תוכן – 'אופל-קיפר'

* נועה קירל זכתה בפרס זהב לקליפ "דז'ה וו" אשר נעשה בשיתוף עם לובינסקי ומותג פיג'ו

 

נעמה לביא ביטון, סמנכ"לית שיווק לובינסקי: "אני גאה על ההכרה הבינלאומית לפעילות השיווקית של קבוצת "לובינסקי", שמוכיחה שחדשנות, יצירתיות ועבודה מתמשכת בתחום התוכן מביאות לא רק לתוצאות עסקיות ותדמיתיות אלא מנצחות גם בזירה העולמית".

 

נעמה לביא ביטון, סמנכ"לית שיווק "לובינסקי" – צילום: יח"צ

 

קבוצת "לובינסקי", אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, אשר נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, זוכה להכרה בינלאומית יוקרתית על מהלכים שיווקיים ייחודיים שערכה בשנת 2023.

 

מותג הרכב "אופל" זכה בשני פרסי זהב בתחרות התוכן השיווקי הבינלאומי (The CMA – International Content Marketing Awards) בקטגוריות "מהלך התוכן העולמי הטוב ביותר בתחום הרכב" ו"השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיה חדשנית" עבור מהלך ה"אופל קיפר" שהופק בשיתוף ספורט5. המהלך, שכלל פעילות תוכן טלוויזיונית במסגרת שידורי ליגת האלופות, פעילות דיגיטלית בפלטפורמות ערוץ הספורט ופעילות שטח פיזית בקניון TLV, ניצח מהלכי תוכן של המותגים המובילים בעולם מ-30 מדינות שונות. התחרות, המאורגנת ע"י איגוד התוכן הבינלאומי, נחשבת ל"אוסקר" של התוכן השיווקי בעולם.

 

צילום: ערוץ הספורט

 

כמותג רכב שמתבסס על דיוק, עוצמה וחדשנות, הביא "אופל" לארץ, בשיתוף ספורט 5, את השוער הרובוטי המתקדם בעולם, אשר פותח במעבדות Fraunhofer Institute בגרמניה ובאמצעות בינה מלאכותית ועשרות חיישנים יודע לזהות ולחשב את כיוון הבעיטה הצפוי, עוצמתה והזווית שלה ולעצור כל בעיטה. עשרות אלפי צופים נרשמו לפעילות והתמודדו על האפשרות להכניע את השוער הרובוטי ולזכות ב"אופל מוקה". לאורך כל עונת ליגת האלופות פרצו בשידור מיוחד אל המתחם הממותג בקניון TLV ונתנו למשתתפים לנסות ולהבקיע בשידור חי. בנוסף לחשיפה הטלוויזיונית האדירה ולפעילות בשטח, זכה המהלך גם למעל ל-1.5 מיליון צפיות ברשת ולווה בפעילות משפיענים.

 

מהלך תוכן נוסף של קבוצת לובינסקי שזכה בפרס בינלאומי יוקרתי הוא של מותג הרכב "פיג'ו". המותג משתף פעולה עם נועה קירל, שמשמשת כשגרירת המותג בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה השנתי מופקים קליפים בשיתוף פיג'ו לשירים מובילים של קירל, סדרת רשת ייחודית המלווה את לימודי הנהיגה שלה ועוד שורה של תכנים משותפים, בשיתוף סוכנות התוכן C.

 

צילום: ערוץ הספורט

 

הקליפ לשיר "דז'ה וו" של קירל, בבימויו ועריכתו של הבמאי המוערך רומן בוצ'אצ'קי, זכה בפרס זהב על העריכה הטובה ביותר בפסטיבל הוידאו הקליפים הבינלאומי שנערך בטורונטו. בקליפ, שגבר על קליפים של כמה מהאמנים המובילים בעולם, מככב רכב הפיג'ו 208 GT, והוא צבר כבר מעל ל-11 מיליון צפיות ביוטיוב.

 

נעמה לביא ביטון, סמנכ"לית השיווק של קבוצת לובינסקי: "האסטרטגיה השיווקית של לובינסקי מתבססת על יצירתיות, חדשנות שיווקית וחשיבה פורצת דרך. הצרכן מחפש תוכן ולכן אנו פעילים בתחום התוכן באופן משמעותי לאורך השנה, תוך שיתופי פעולה עם מותגי ויצרני התוכן המובילים והרלוונטיים ביותר, שמחזקים גם את הנחשקות של מותגי הרכב המובילים שלנו. אני גאה על ההכרה הבינלאומית לפעילות השיווקית של קבוצת לובינסקי ומודה לשותפים שלנו לזכייה".

צילום: ערוץ הספורט