כותרות אחרונות
Search

קבוצת "לובינסקי", המייצגת את מותגי הרכב: "פיג'ו", "סיטרואן", "אופל", "DS" ו-"MG" בישראל, השיקה בישראל את ה-MARVEL R, הסופר SUV החדש מבית "MG".

 צילום:רונן טופלברג

הפקהת וידאו (יוטיוב) בת גולן

 

קבוצת "לובינסקי", המייצגת את מותגי הרכב: "פיג'ו", "סיטרואן", "אופל", "DS" ו-"MG" בישראל, השיקה בישראל את ה-MARVEL R, הסופר SUV החדש מבית "MG".

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה בישראל את ה-MARVEL R, הסופר SUV החדש מבית MG.

 

דורי מנור יו"ר קבוצת "לובינסקי" – צילום: אבי בר

 

צמיחה מעלה: לובינסקי משיקה את ה- MARVEL R, הסופר SUV החדש מבית MG בישראל. ה- MARVEL R מציע תמהיל אטרקטיבי שכולל עיצוב אלגנטי, תא נוסעים איכותי ומתקדם במיוחד, תחושת יוקרה אמיתית, ביצועים מסחררים והתנהגות כביש מצוינת הודות לחלוקת משקל 50:50 בין הצירים ומרכז כובד נמוך. ה- MARVEL R מוצע בשתי גרסאות: הראשונה, הנעה אחורית (2 מנועים) בהספק 180 כ"ס וברמת גימור Luxury. השניה, הנעה כפולה AWD (3 מנועים), בהספק 288 כ"ס וברמת גימור Performance.

 

 

* לובינסקי משיקה בישראל את ה- MARVEL R, הסופר SUV החדש מבית MG בישראל.

* ה- MARVEL R החדש פותח עבור מותג MG שער כניסה ללקוחות דגמים יוקרתיים.

* ה- MARVEL R החדש תוכנן להעניק תחושת יוקרתיות עם עיצוב חיצוני אלגנטי, תא נוסעים איכותי ומתקדם במיוחד, נוחות נסיעה גבוהה, בידוד רעשים מצוין, ביצועים מסחררים והתנהגות כביש מרגשת.

* ה- MARVEL R החדש מוצע בשתי גרסאות הינע – הראשונה, הנעה אחורית (צמד מנועים חשמליים) בתפוקה משולבת של 180 כ"ס ו-41.8 קג"מ ושניה עם הנעה לכל הגלגלים (שלושה מנועים חשמליים) בתפוקה משולבת של 288 כ"ס ו-67.8 קג"מ.

* שתי גרסאות ההינע מצוידות בסוללת NCM ליתיום-איון (ניקל/קובלט/מנגן) בקיבולת 70 קוט"ש אשר מייצרת טווח נסיעה של 402 ק"מ WLTP בגרסת ההנעה  האחורית ו-370 ק"מ WLTP בגרסת ההנעה הכפולה. ה-MARVEL R מצויד במטען פנימי בהספק של 11 קוט"ש וכן ביכולת טעינה מהירה בקצב של כ-90 קילוואט  המטעינה מ-5 ל-80 אחוז בכ-43 דקות.

* בתא הנוסעים היוקרתי נמצא פנל שליטה מרכזי בגודל 19.4 אינץ' ובו מסך מגע אופקי ייחודי לתפעול כל מערכות הרכב.

* מחיר: החל מ-205,888 שקל.

* ה- MARVEL R יימכר בישראל עם אחריות מלאה של 5 שנים או 150,000 ק"מ על הרכב. על הסוללה תינתן אחריות של 8 שנים או 150,000 ק"מ.

 

דני שביט מנכ"ל "לובינסקי" – צילום: אבי בר 

 

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה בישראל את ה-MARVEL R, הסופר SUV החדש מבית MG. ה-MARVEL R החדש מושק בישראל כחודש בלבד לאחר השקת ה-MG4 וה-MG5 החדשות ולצד ה-EHS הפופולארי והוא פותח עבור מותג MG שער רחב אל עולמות היוקרה והפרימיום בשוק הרכב הישראלי.

 

צילום: מתוך מצגת באדיבות "לובינסקי"

 

 

ה-MARVEL R החדש, אשר תוכנן מראש להיות רכב חשמלי, מביא עמו בשורה של ממש ללקוחות המעוניינים ברכב יוקרתי, חשמלי מלא בקטגוריית ה-D-SUV, בין אם הם משדרגים לקבוצה זו או מגיעים אליה מכלי רכב יקרים יותר. ה-MARVEL R החדש בולט מאוד הודות לעיצוב חיצוני אלגנטי, תא נוסעים איכותי ומתקדם אשר עושה שימוש בחומרים איכותיים מאוד, מצוין בירידה לפרטים וכולל גם פאנל שליטה מרכזי באמצעות מסך מגע גדול ומרשים המשולב באופן מושלם לתוך הדשבורד. יותר מכך, בהתאם לתפישת המותג, גם ה-MARVEL R החדש פונה באופן מודגש לחובבי נהיגה עם מרכז כובד נמוך במיוחד, חלוקת משקל מושלמת של 50:50 מלפנים ומאחור, שימוש נרחב באלומיניום בשלדה ובמתלים לטובת שמירה על משקל קל ומתלה רב-חיבורי מאחור ומקפרסון מלפנים ליציבות משופרת. כל אלה כמובן בנוסף למערכת הנעה חשמלית מתקדמת עם הנעה אחורית או כפולה ומנועים חזקים עם שני הילוכים לניצול מרבי של הכוח המופק בכל מהירות ואופי נהיגה. יחד עם ביצועים מסחררים של 4.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (1.8 שניות מעמידה ל-50 קמ"ש) בגרסת ההנעה הכפולה, ה-MARVEL R החדש מסוגל להציע חוויית נהיגה מהנה במיוחד וייחודית.

 

לפני – צילום: אבי בר

 

יוקרתי ומתקדם:

ה-MARVEL R החדש מבית MG תוכנן ועוצב להעניק חוויה יוקרתית במיוחד – עיצובו החיצוני אלגנטי מאוד, עם חזית ה-X המפורסמת של MG אשר כוללת יחידות תאורת LED מלאות בחתימת אור דקה וייחודית, לצד מבנה אווירודינמי מתקדם עם מכסה מנוע אופקי וגריל אטום בחלקו העליון. הפיסול האלגנטי ממשיך אל צדי המרכב עם "זימים" בצדי הכנפיים הקדמיות, קימורים בדלתות, שטח חלונות גדול וחישוקים גדולים דו-גווניים, ומסתיים בחלק אחורי תואם עם יחידות תאורה אופקיות לכל רוחבו של החלק האחורי, בעלות חתימת לד מקורית ושאר אמצעים אווירודינמיים יעילים.

 

אחרי – צילום: אבי בר

 

חומרים איכותיים ומרכז שליטה חדשני:

הפאנל האופקי במרכז תא הנוסעים של ה-MARVEL R החדש ממגנט אליו את המבט ותשומת הלב מיד כשפותחים את הדלתות. פנל זה שגודלו 19.4 אינץ' משלב בתוכו בצורה מושלמת מסך מגע ברזולוציה גבוהה ובאמצעותו ניתן לתפעל את כל מערכות הרכב. מסך הבית מציע גישה ישירה אל מערכת השמע, מערכת בקרת האקלים, בקרת הטעינה ועוד ובאמצעות תפריטים קלים לתפעול, ניתן להגיע לעומק המערכות ולכייל את שלל מערכות הרכב. מבחירה בשלל גווני תאורת אווירה, מידת ההתערבות של בקרות הבטיחות האקטיביות, תצוגת המצלמות ההיקפיות, שליטה מלאה במערכת השמע שלה 9 רמקולים איכותיים מבית BOSE (בגרסת ה-Performance), שליטה במיזוג תא הנוסעים לרבות זרימת האוויר, אוורור וחימום המושבים ועוד. כמו כן, מערכת בקרת הטעינה מאפשרת שלל התאמות אישיות לגבי תכנון ותזמון הטעינה, הגבלת טעינה לנפח ושעות, מצבי הנהיגה ועוד. בתחתית הפנל נמצאים מתגים לבחירת עצמת הרגנרציה (3 רמות), מצבי הנהיגה (חורף, אקו, נורמל וספורט. גרסת ה-Performance מציעה מצב נהיגה נוסף – ספורט פלוס) אשר משפיעים על הביצועים ושאר מערכות הרכב.

 

צילום: רונן טופלברג

 

כל יושבי הרכב נהנים מתכנון קפדני ששם דגש על איכות, מרחב המחיה והשימושיות. המושבים אשר משלבים עור, אלקנטרה ובד, מציעים תמיכה מצוינת וכן חימום ואוורור אינטגרליים להנעמת הישיבה עליהם בכל מזג אוויר. למושבים יש זיכרונות המאפשרים להתאימם למספר נוהגים בקלות. בסיס גלגלים ארוך במיוחד של 280.4 ס"מ בנוסף לשימוש בסוללה שטוחה ודקה במיוחד שנמצאת ברצפת הרכב, יוצרים מרחב מחיה נדיב מלפנים ומאחור, גם לגבוהים. מאחור תא המטען (פתיחה וסגירה חשמליים כולל תפעול עם הרגל) מציע נפח הטענה של 357 ליטר ועד 1,396 ליטר בקיפול שורת המושבים האחורית (יוצר משטח הטענה שטוח לגמרי) ובגרסת ההנעה האחורית נוסף גם תא מטען מלפנים אשר מוסיף 150 ליטר אל נפח ההטענה. ה-MARVEL R מאושר לגרירה עד 750 ק"ג.

 

צילום: רונן טופלברג

 

אבזור עשיר ובטיחות מלאה:

ה-MARVEL R משווק בישראל בשתי רמות אבזור, LUXURY לגרסת ההנעה האחורית ו-PERFORMANCE לגרסת ההנעה הכפולה ולשתיהן רשימת ציוד עשירה במיוחד ואלו עיקריה: מערכת מולטימדיה מקורית עם פאנל בגודל 19.4 אינץ', 4 שקעי USB, תא טעינה אלחוטי לטלפון הנייד הממוקם בתא בין שני המושבים הקדמיים, מערכת קישוריות (אפליקציה) MG iSmart, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מערכת BOSE עם 9 רמקולים בגרסת ההנעה הכפולה (8 רמקולים מקורית בגרסת הנעה האחורית), כניסה והתנעה ללא מפתח, גג שמש פנורמי נפתח עם כיסוי וילון, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, מתאם V2L (אופציה) להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בהספק של עד 2,500 וואט, מושבי נהג ונוסע קדמיים חשמליים (מחוממים ומאווררים) ועוד…

 

צילום: רונן טופלברג

 

 

רשימת אבזור הבטיחות ארוכה בהתאם וכוללת בנוסף ל-7 כריות אוויר:

  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעת התנגשות מלפנים
  • מערכת לזיהוי שטח מת במראות הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעה מעבר נתיב – סריקת הנעשה מאחור והתרעה מפני רכב מהיר יותר מתקרב
  • התרעה על תנועה חוצה מאחור עד 25 מטר מכל צד
  • התרעה על הימצאות כלי רכב ודו-גלגלי בעת פתיחת דלתות הרכב
  • התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות
  • בקרת ערנות נהג
  • מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת
  • זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בבקרת השיוט או מגביל המהירות
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית בזיהוי הולכי רגל, בזיהוי רכב נייח ובזיהוי רכב בתנועה
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך.

 

 מולטימדיה – צילום: רונן טופלברג

 

עם השקת ה-MARVEL R החדש מושקת גם אפליקציית MG iSmart אשר מאפשרת קישוריות מלאה אל הרכב. אפליקציה זו מאפשרת לבעלי הרכב לשלוט מרחוק בשלל מערכות הרכב לרבות – הפעלת המיזוג לפני הנסיעה, קבלת חיווי מלא אודות מיקום הרכב לעומת מיקום מכשיר הטלפון, ספר רכב מלא, שליטה מלאה בבקרת הטעינה (הפעלה, הפסקה, תזמון ועוד), נעילה ופתיחה של הדלתות מרחוק, הפעלת אורות וצופר ועוד…

 

כמו כן, ניתן להפעיל חלק מהאביזרים על ידי פקודות קוליות שמתחילות ב-Hello MG (כמו פתיחת וסגירת חלון הגג, הפעלה וכיבוי מזגן, הפעלת וכיבוי רדיו וכד').

 

צילום: רונן טופלברג

 

כוח, ביצועים והנאה מהנהיגה:

בדומה ל-MG4 החדשה אשר הושקה רק לאחרונה, גם -MARVEL R החדש נהנה מתמהיל שהופך אותו לייחודי בקבוצתו ואטרקטיבי במיוחד לאלו שלא מוכנים לוותר על חוויית הנהיגה. מרכיב ההנאה מהנהיגה זכה לתשומת לב מעמיקה בתכנון ה-MARVEL R עם שימוש נרחב באלומיניום בשלדה, במתלים ובמארז הסוללה אשר מסייע רבות הן בהקשחת השלדה והעמידות לפיתול והן בחיסכון המשמעותי במשקל הרכב. מיקום הסוללה הדקה בתחתית הגוף תורם מאוד ליצירת מרכז כובד נמוך מאוד וכן גם כאן, חלוקת המשקל בין הצירים מושלמת ועומדת על 50:50 בגרסת ההנעה הכפולה. מתלי ה-MARVEL R הם רב-חיבורי מאחור ומקפרסון מלפנים וכיולם יוצר מחד תחושת ריחוף בנסיעה בכבישים מהירים ומאידך, ריסון מצוין כנגד כוחות פניה. יחד עם מערכת היגוי תחושתית ומדויקת, מתקבלת חוויית נהיגה מפתיעה ומהנה במיוחד.

 

צילום: רונן טופלברג

 

חוויית נהיגה זו מתעצמת מאוד כאשר מוסיפים לתמהיל זה את מערכות ההינע והכוח החכמות של ה-MARVEL R החדש, אשר נעזרות בתיבה עם שני הילוכים למיקסום היכולות והביצועים. גרסתו הראשונה, מצוידת בצמד מנועים חשמלים בציר האחורי (הנעה אחורית) אשר מפיקים 180 כ"ס וכן מומנט נאה מאוד של 41.8 קג"מ. גרסה זו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות, תעפיל למהירות מרבית של 200 קמ"ש ותשיג טווח נסיעה של 402 ק"מ בתקן WLTP.

 

צילום: רונן טופלברג

 

גרסת ההנעה הכפולה אשר מוסיפה מנוע חשמלי שלישי בגלגלים הקדמיים, יוצרת חוויית נהיגה ספורטיבית ומסעירה ממש. נתוני התפוקה של גרסה זו עומדים על 288 כ"ס והמומנט על לא פחות מ-67.8 קג"מ. הביצועים מצוינים בהתאם עם 4.9 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וטווח נסיעה של 370 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP.

 

ה-MARVEL R מצוידת במטען פנימי תלת-פזי בהספק של 11 קוט"ש וכן ביכולת טעינה מהירה של כ-93 קילוואט אשר תביא את הסוללה מ-30 ל-80 אחוז תוך 30 דקות.

 

צילום: רונן טופלברג

שירות ואחריות:

ה-MARVEL R החדש מציעים מרווח טיפולים גדול של 24,000 ק"מ או שנה. דגמים אלה נמכרים בישראל עם אחריות מלאה לרכב של 5 שנים או 150,000 ק"מ ועל הסוללה 8 שנים או 150,000 ק"מ.

 

מחירים:

* MG MARVEL R RWD Luxury

205,888 ש"ח

* MG MARVEL R AWD Performance 

218,888 ש"ח

 

הטבות רכישה:

  • 555 הרוכשים הראשונים ייהנו מאחת מתוך ההטבות הבאות:
    • הטבה בסך 5,888 שקל לרוכשים בעסקת מזומן + 3 טיפולים ראשונים ללא עלות + עמדת טעינה ללא עלות או ויתור על עמדת טעינה בזיכוי 2,555 שקל
    • 100,000 שקל מימון בריבית פריים מינוס 2% + 3 טיפולים ראשונים ללא עלות + עמדת טעינה ללא עלות או ויתור על עמדת טעינה בזיכוי 2,555 שקל
    • טרייד-אין בתנאים מועדפים (בעסקת טרייד-אין לא תינתן עמדת טעינה)
  • הטבה על סך 3,333 שקל לבעלי הזמנות פתוחות ל-MG ZS EV בהמרה ל-MARVEL R
  • הטבה על סך 2,222 שקל ללקוחות אשר ביטלו את הזמנתם על MG ZS EV

 

לאתר הרכישה המקוון: https://mg-israel.co.il/online-shop/

 

צילום: מתוך מצגת באדיבות "לובינסקי"