כותרות אחרונות
Search

פלטפורמת כרטוס מקוונת: פתרון יעיל.

צילום: FREEPIK

 

פלטפורמת כרטוס מקוונת: פתרון יעיל.

אחד מעולמות התוכן המשמעותיים ביותר שהאינטרנט שינה מקצה לקצה, זה עולם המופעים. מופעי ספורט, מופעי מוזיקה ומופעים אחרים. השינוי בא לידי ביטוי בכל מה שקשור למכירת כרטיסים. אם בעבר לקוחות היו צריכים לפנות אל משרדי כרטיסים בשביל לרכוש כרטיס לאירוע כזה או אחר, אזי שהיום בעזרת מערכת ניהול קדמ ומערכות כרטוס מתקדמות, אזי שהתהליך יכול להתבצע ברשת, בצורה ישירה, מהירה ונוחה.

 

בשביל להבין איך פלטפורמות כרטוס מקוונת עובדת וכיצד היא יכולה לשרת אתכם, צריך להסביר תחילה איך אמור לעבוד התהליך מהצד של הלקוח ומהצד של המוכר.

 

הלקוח, המתעניין ברכישת כרטיסים, אמור לרכוש אותם באתר אינטרנט, ובשביל שהוא יוכל להציג את הכרטיס בערב המופע ולהיכנס אל האולם, נכון יהיה אם הוא יקבל אותם באופן דיגיטלי. כך הוא לא יצטרך להדפיס אלא יוכל להציג אותם ישירות ממכשיר הסלולר שלו.

 

המוכר לעומת זאת, יצטרך להיות מסוגל להעביר את הכרטיס ללקוח במייל ולעיתים באמצעות הודעת SMS  לפלאפון שלו, וברגע שהוא יגיע אל האולם, תהיה לו אפשרות לבדוק את הכרטיס, לוודא שהוא אכן תקין, אמיתי ולא נעשה בו שימוש ולאפשר את הכניסה שלו למקום בצורה חלקה.

 

איך הפלטפורמה אמורה לעבוד?

ראשית, אפשר לרכוש מערכת קיימת ועל בסיסה לייצר אירועים שונים עם שותפים כאלה ואחרים, מתוך כוונה שיהיה ניתן למכור כרטיסים בעזרתה, ויהיה ניתן גם לבצע פעולות נוספות, כמו למשל קידום האירוע, ניהול חשבונות שקשור אליו, אינטגרציה מלאה עם גורמים שונים אשר לוקחים חלק בתהליך.

 

תהליך מכירת הכרטיסים איננה מתחילה ומסתיימת בשלב בו הלקוח רוכש את הכרטיס, אלא מתחילה הרבה קודם בתהליך של קידום האירוע ומסתיימת אחרי שהלקוח נכנס אל האירוע בפועל. לשם כך, צריך לוודא שהמערכת יכולה לסרוק את הכרטיס ולוודא שהוא אכן תקין.

 

אפשר להשתמש בפלטפורמות אלו עבור מגוון רחב של אירועים על פי הצורך. זה יכול להיות הופעות רגילות, פסטיבלים, תערוכות, מיצגים, מסיבות, ועוד. אפשר להשתמש במערכות אלו הן לאירועים חד פעמיים והן לאירועים קבועים. כלומר, לא חייבים להשתמש במערכת גם עבור אירוע מסוים, אלא גם לצורך כניסה למוזיאונים, מועדוני חברים ועוד…

 

 

איך אפשר לקדם מכירות של אירוע דרך המערכת?

פלטפורמות מתקדמות מאפשרות היום לבצע פעולות שיווק וקידום של אירועים, בין אם זה דרך יצירת מערכת נתונים של לקוחות וגורמים אחרים, אליהם המערכת תפנה עם הצעות שונות, למשל מבצעים והנחות, הרשמה מראש במחיר מוזל, כרטיסים במחירים מוזלים, הנחות עם קוד ועוד…

 

צריך למצוא את הדרכים הנכונות כיצד לייצר את התהליך בשביל שהלקוח אכן ייהנה מהמערכת מצד אחד, ומצד שני, בית העסק יוכל להרוויח ממנו. לשם כך, גם צריך לדעת לבצע את האינטגרציות הנכונות על מנת כל המערכות יהיו מותאמות ויעבדו ביחד לקידום האירוע.