כותרות אחרונות
Search

"פיליפס" מציגה את: Philips Oneblade 360 – מכשיר גילוח היברידי לגילוח וקיצוץ שיער…

"פיליפס וואן בלייד" –  צילום: "פיליפס" 

 

"פיליפס" מציגה את: Philips Oneblade 360

מכשיר גילוח היברידי לגילוח, קיצוץ ועיצוב כל אורך של שיער בפנים ובגוף.

 

פיליפס מציגה את Philips Oneblade 360 – מכשיר גילוח חדשני היברידי המאפשר גילוח, קיצוץ ועיצוב כל אורך של שיער בפנים וגם בגוף.

 

מכשיר הגילוח Oneblade 360 הינו 100% עמיד למים, מיועד לשימוש יבש או רטוב, עם או בלי קצף לבחירת המשתמש. המכשיר כולל ראש סכינים הניתן לשימוש דו כיווני, כלפי מעלה או מטה ומבצע 200 פעולות חיתוך לשנייה.

 

פיליפס וואן בלייד – צילום: "פיליפס" 

 

מכשיר הגילוח Philips Oneblade 360 הוא הפתרון הטוב ביותר לטיפול בזקן וכך להיראות מטופחים בכל יום. הערכה מגיעה עם מסרק מתכוונן לקיצוץ הזקן ברמה 1 מ"מ עד 5 מ"מ, ציפוי מגן המאפשר גילוח מושלם גם באזורים רגישים הזקוקים לטיפול עדין, מסרק מתכוונן לקיצוץ שיער גוף ברמת 3 מ"מ, ראש סכינים איכותי שמחזיק לארבע חודשים בשימוש דו-שבועי (ניתן לרכוש ראשים נוספים בנפרד) וסוללת ניקל נטענת איכותית המספיקה ל-45 דקות של שימוש אלחוטי לאחר 8 שעות טעינה.

 

פיליפס וואן בלייד – מכשיר ומסרקים –   צילום: פיליפס

 

  • גילוח: Oneblade 360 לא מגלח קרוב לעור כמו סכין מסורתית כך שהעור לא מגורה. ניתן לגלח גם נגד כיוון הצמיחה על מנת להסיר גם שיער ארוך.
  • מעצב: Oneblade 360 מעצב את קצוות הזקן עם להב דו-כיווני לקבלת שדה ראייה מקסימלי. מותאם גם לאזורים רגישים.
  • מקצר: Oneblade 360 מקצר את הזקן לזיפים באורך מדויק וכולל 3 מסרקים: 1מ"מ לקיצוץ מקסימלי, 3 מ"מ לזיפים קצרים, 5 מ"מ לזיפים ארוכים.

פיליפס וואן בלייד – צילום: "פיליפס" 

 

סימונה מרקוצ'י, מנהל שיווק מדיה, יחסי ציבור ומשפיענים – Philips Personal Health איטליה, ישראל ויוון: "Philips OneBlade 360 הוא מוצר קטן ושימושי, היברידי וחדשני המצליח לענות על צרכי סגנונות שונים ו מלווה אנשים בבחירות הביטוי שלהם בכל יום. בכל מקום, בבית או על הכביש, במקלחת או מחוצה לה, Philips OneBlade הוא הפתרון הטוב ביותר לבטא את הסגנון האישי שלך בכל עת. הודות ללהב 360 החדשני, זה אפילו קל ונוח יותר".

 

           פיליפס וואן בלייד –                      צילום: פיליפס 

 

אודות פיליפס רויאל: פיליפס רויאל היא חברת טכנולוגיית בריאות מובילה המתמקדת בשיפור הבריאות והרווחה של אנשים באמצעות חדשנות משמעותית. החדשנות של פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות כדי לספק פתרונות בריאות אישיים לצרכנים ופתרונות בריאות מקצועיים לספקי שירותי בריאות ומטופליהם בבית החולים ובבית. חברת פיליפס, בעלת מטה מרכזי בהולנד, מובילה בתחום הדמיה אבחנתית, אולטרסאונד, טיפול מונחה תמונה, ניטור ואינפורמטיקה ארגונית, כמו גם בבריאות אישית. פיליפס הניבה בשנת 2022 מכירות של 17.8 מיליארד אירו ומעסיקה כ-77,000 עובדים עם מכירות ושירותים ביותר מ-100 מדינות.

 

ניתן למצוא חדשות על "Philips" בכתובת www.philips.com/newscenter.