כותרות אחרונות
Search

"פיליפס אוונט" משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה.

צילום: סטודיו  "פיליפס"

 

"פיליפס אוונט" משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה.

הבקבוק החדש בעל פטמת התגובה הטבעית פועל בקצב ההאכלה הטבעי של התינוק ומאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה בדומה להנקה. דבר זה מקל על המעבר משלב ההנקה להאכלה מבקבוק והופך אותו לפשוט ונוח יותר לתינוק ולהורים.

 

"פיליפס", מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, משיקה לראשונה בישראל את בקבוק התינוקות החדש "Philips Avent Natural" בעל פטמת התגובה הטבעית. הבקבוק מרגיש ועובד בדומה להנקה ומאפשר לאימהות לעשות את המעבר מהנקה לבקבוק בצורה קלה, פשוטה ונוחה.

 

כל תינוק הוא יחיד ומיוחד וכל אמא רוצה את הטוב ביותר עבור התינוק שלה, לכן ההחלטה מתי ואיך לבצע את המעבר בין יניקה לבקבוק יכולה להיות אמוציונאלית. אך בעוד שלכל תינוק יש את הדרך הייחודית שלו ליניקה, ישנם דברים שהם אוניברסליים, כמו למשל כאשר נותנים לתינוק לינוק בצורה רגועה ובנוחות, המעבר בין ההנקה לבקבוק נעשה קל יותר. לכן, תוכנן ועוצב בקבוק התינוקות החדש "Philips Avent Natural"  בעל פטמת התגובה הטבעית כך שהוא יתאים לקצב השתייה הייחודי של כל תינוק, מה שהופך את המעבר בין שד לבקבוק לקל יותר ומסייע לאימהות להרגיש חופשיות ובטוחות יותר.

 

 

צילום: סטודיו  "פיליפס"

 

 

נראה, מרגיש ועובד כמו הנקה:

בהתבסס על יותר מ- 25 שנות מומחיות ומחקר על הפיזיולוגיה של פעולת ההנקה והדרך שבה תינוקות יונקים, הבקבוק החדש Philips Avent Natural  בעל פטמת התגובה הטבעית נראה, מרגיש ועובד כמו הנקה. הוא משחרר חלב רק כאשר התינוק שותה באופן פעיל כך שהתינוק שולט בקצב ההאכלה שלו ויכול לעצור כדי לבלוע ולנשום. בכך, התינוקות יכולים לשמור על קצב ההאכלה הטבעי הייחודי שלהם בכל הזנה בדומה להנקה. כמו כן, על ידי שחרור חלב רק כאשר התינוק שותה באופן פעיל, הבקבוק החדש פותר את בעיית הטפטוף כך שאף טיפת חלב לא תתבזבז.

 

נוח יותר לתינוקות ולאימהות:

החידוש של שסתום אנטי-קוליק מסייע בהפחתת קוליק ואי נוחות על ידי העברת האוויר מבטן התינוק. בקבוק התינוקות החדש Philips Avent Natural  בעל פטמת התגובה הטבעית תוכנן כדי לספק לאימהות ביטחון לגבי קלות המעבר משד לבקבוק בתוספת אקסטרה הגנה שמפחיתה בעיות האכלה.

 

צילום: סטודיו  "פיליפס"

 

הבקבוקים בעלי פטמת התגובה הטבעית מורכבים מארבעה חלקים בלבד כך שהם קלים במיוחד להרכבה ולניקוי. להשיג ברשת סופר פארם וחנויות למוצרי תינוקות החל מה-15 ביוני, 2023. למידע נוסף כנסו לאתר https://www.philips.co.il/

 

סימונה מרקוצ'י, מנהל שיווק מדיה, יחסי ציבור ומשפיענים – Philips Personal Health איטליה, ישראל ויוון: "בקבוקי אוונט אהובים ופופולריים בישראל בקרב הורים לתינוקות. לפיליפס ניסיון מוכח של 25 שנה בחקר הפיזיולוגיה של הנקה והדרך שבה תינוקות יונקים. פיתוח הבקבוק נוצר מתוך מטרה לסייע להורה ולתינוק ולעזור לו לעבור את שלב המעבר בצורה הנוחה והקלה ביותר. אנו בטוחים כי הבקבוק החדש יאפשר להורים נוחות מקסימאלית ויקל על המעבר בין שלב ההנקה לבקבוק."

 

צילום: סטודיו "פיליפס"

 

פיליפס אוונט: מותאם אישית:

אנו מאמינים כי ההורים יודעים בצורה הטובה ביותר מתי התינוק מרגיש בנוח ומתי זקוק לעזרה. החוויה של כל הורה היא ייחודית לחלוטין וזו הסיבה שכל הורה זקוק לטיפול מותאם אישית. אנו מעוניינים להעצים ולתמוך בהורים כך שיוכלו לקבל את החופש לגדל את התינוק בדרכם באמצעות פתרונות אדפטיביים, אמינים ואינטואיטיביים, שפותחו יחד עם אנשי מקצוע בתחום הבריאות.

 

אודות פיליפס רויאל: פיליפס רויאל היא חברת טכנולוגיית בריאות מובילה המתמקדת בשיפור הבריאות והרווחה של אנשים באמצעות חדשנות משמעותית. החדשנות של פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות כדי לספק פתרונות בריאות אישיים לצרכנים ופתרונות בריאות מקצועיים לספקי שירותי בריאות ומטופליהם בבית החולים ובבית. חברת פיליפס, בעלת מטה מרכזי בהולנד, מובילה בתחום הדמיה אבחנתית, אולטרסאונד, טיפול מונחה תמונה, ניטור ואינפורמטיקה ארגונית, כמו גם בבריאות אישית. פיליפס הניבה בשנת 2022 מכירות של 17.8 מיליארד אירו ומעסיקה כ-77,000 עובדים עם מכירות ושירותים ביותר מ-100 מדינות.

 

ניתן למצוא חדשות על "Philips" בכתובת www.philips.com/newscenter.