כותרות אחרונות
Search

עמותת אחת מתשע מסכמת את הפעילות לציון חודש המודעות לסרטן השד.

 

 

עמותת אחת מתשע מסכמת את הפעילות לציון חודש המודעות לסרטן השד.

גידול משמעותי של למעלה מ- 100% בפעילות אתר עמותת "אחת מתשע" במחצית הראשונה של חודש המודעות

 

 

עמותת "אחת מתשע", המעניקה תמיכה וסיוע לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, מסכמת את חודש המודעות לסרטן השד ומפרסמת את היקפי הפעילות הדיגיטלית של אתר העמותה בשבועיים הראשונים, מהם עולים נתונים מדהימים:

  • גידול של 104% במספר המשתמשים במחצית הראשונה של חודש אוקטובר, לעומת התקופה המקבילה אשתקד – יותר מפי שתיים!
  • גידול של 97% בכניסות לאתר העמותה במחצית הראשונה של חודש אוקטובר לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
  • גידול של 94% במספר הדפים הנצפים במחצית הראשונה של חודש אוקטובר לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

בנוסף, מפרסמת העמותה את היקפי הפעילות הדיגיטלית לגבי כלל חודש:

  • גידול של 74% במספר המשתמשים במהלך כל חודש אוקטובר לעומת אוקטובר 2020.
  • גידול של 65% בכניסות לאתר במהלך כל חודש אוקטובר לעומת אוקטובר 2020.
  • גידול של 66% במספר הדפים הנצפים במהלך כל חודש אוקטובר לעומת אוקטובר 2020.

 

בעמותה הופתעו מהעלייה החדה במספרים, אך מקשרים אותה לפעילות התקשורתית המוגברת של העמותה בחודש המודעות ובחשיפה לקמפיין שהעלתה לרגל חודש המודעות, בהשתתפותה של מיה דגן.

 

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע": "בנוסף לגידול הטבעי בפניות אלינו מדי שנה במהלך חודש המודעות, השנה, ללא ספק, ראינו כמות פניות יוצאת דופן. הפעם לקחנו את המסר "לכי להיבדק" צעד אחד קדימה, והתמקדנו באתר שלנו במענה לשאלות שאנחנו נתקלות בהן באופן יומיומי אצל נשים שפונות אלינו, לדוגמה: לאיזה רופא יש לפנות, מאיזה גיל ואיזה סוג של בדיקה יש לבצע, ובכלל איפה קובעים את התור. ההפניה לאתר באמצעות הקמפיין ובעזרת השותפים העסקיים שלנו עשתה את שלה, ועשרות אלפי נשים נכנסו אליו בחודש המודעות הנוכחי לסרטן השד כדי לקבל את המידע החשוב, שיכול להציל את חייהן".

 

לינק לאתר העמותה: https://www.onein9.org.il/

 

חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד חל באוקטובר ומטרתו להעלות את המודעות לסרטן השד ולחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה, אשר מאפשר את הצלת חייהן של נשים רבות. סרטן השד הוא הגורם השכיח ביותר בישראל לתמותת נשים צעירות. בכל שנה מאובחנות 5,500 חולות חדשות, כלומר אחת מכל 8 נשים עלולה לחלות בסרטן השד במהלך חייה, כשרובן המכריע לא משתייכות לקבוצת סיכון כלשהי. כרבע מהנשים חולות מתחת לגיל 50. זו הסיבה שעמותת "אחת מתשע" קוראת לנשים ללכת להיבדק כבר מגיל 30, ובשל כך זו השנה השלישית שהעמותה מגישה בקשה לסל הבריאות להוריד את גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40.

 

אודות העמותה

עמותת "אחת מתשע" מסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. כמו כן, העמותה מקיימת פעילויות הסברה, מקדמת שינוי חקיקה ומהלכים תקשורתיים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם למחלה. במשך השנים זכתה "אחת מתשע" בפרסים ותעודות הוקרה רבות על פעילותה להעלאת המודעות לסרטן השד, הקמפיין להכללת תרופות מצילות חיים בסל התרופות, ויצירת רשת תמיכה לנשים המתמודדות עם סרטן השד.