כותרות אחרונות
Search

עלייה של כ-20% ברכישות של חליפות וואנזי בקרב הקונים הישראלים ב- eBay

 

 

 

פורים בצל הקורונה ב- eBay

בלי דמויות חדשות של דיסני ועם התכנסות לתוך הבית: עלייה של כ-20% ברכישות של חליפות וואנזי בקרב הקונים הישראלים בeBay

 

חג הפורים ייחגג השנה בסוף פברואר ועדיין לא ברור באיזה מתכונת. הוודאות היחידה המסתמנת היא שגם השנה ככל הנראה לא נחגוג בחגיגות המוניות או בתהלוכות עדלאידע ברחובות הערים. שנה לפרוץ מגיפת הקורונה, ניתן לומר שזו האחרונה נותנת ללא ספק את אותותיה גם על התמהיל של התחפושות הנרכשות מהאתר.

 

לאחר שנה ללא השקות סרטים חדשים בקולנוע רואים ב eBay כי ילדי ישראל בוחרים בכוכבי דיסני המוכרים ואהובים כאשר בראש רשימת התחפושות המובילות נמצאת הנסיכה אלזה שמחזקת את מעמדה שנה אחר שנה.

 

מגמה מעניינת שעולה מקניות באתר מגיעה מצד המבוגרים שרכשו אלפי חליפות וואנזי, עלייה של כ-20% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, לראשונה לרשימת חמשת התחפושות המובילות בהזמנות מבוגרים נכנסה דמות האחות שתעניק בפורים הזה ייצוג לצוותים הרפואיים שהיו בראש הכותרות השנה.

 

עלות ממוצעת לקניית תחפושת 26.4$

 

איליה קרטוב מנכ"ל eBay – צילום: באדיבות איביי

 

איליה קרטוב מנכ"ל eBay למדינות השווקים המתפתחים (בהן: מזרח אירופה, ישראל, רוסיה ואפריקה) אמר: "משבר הקורונה שמלווה את העולם כבר כמעט כשנה ניכר היטב בתמהיל התחפושות שהוזמנו על ידי ישראלים הן לילדים ולהן למבוגרים. השנה האחרונה שאופיינה בסגרים, ביטול כל אירועי התרבות, השקת סרטים וכד' גרמה לכך שלא "נולדו" גיבורי תרבות חדשים שניתן לחקות, והילדים בוחרים בגיבורי דיסני האהובים כאשר הנסיכה אלזה עומדת בראש הטבלת ברכישות והפכת לנסיכה הנצחית והאהובה על הילדים.

 

תופעה מעניינת שלא ניתן להתעלם ממנה היא הזמנת אלפי חליפות וואנזי מצד מבוגרים שנערכים לחגיגות בתוך התא המשפחתי ובכך מחזקים את המגמה שראינו עם פרוץ המשבר  ולאורך כל השנה האחרונה במעבר לקטגוריות קנייה שמכוונות לשהייה בבית דוגמת משחקי קופסא,  פריטים לטיפוח ועיצוב הבית, מוצרי כושר לבית ועוד. כך שמבחינה זו אזרחי ישראל ללא ספק נערכים לחגיגות פורים באווירה ביתית" 

 

חמשת תחפושות הילדים המובילות ב eBay

הנסיכה אלזה

מחיר: בין 19 ₪ ל 58 ₪ בהתאם לדגם הנבחר

 

 

פרוזן אנה ואלזה – צילום: באדיבות איביי

 

נינג'ה סילבר דראגון

מחיר: 52 ₪

 

ספיידרמן

מחיר: 26 ₪

 

הארי פוטר

מחיר: 33 ₪

 

הארי פוטר – צילום: באדיבות איביי

 

שמלות נסיכות דיסני

מחיר: 45 ₪

 

נסיכות דיסני – צילום: באדיבות איביי

 

התחפושות המובילות בקרב מבוגרים

חליפת וואנזי

מחיר 77 ₪

 

חליפות וואנזי – צילום: באדיבות איביי

 

אחות בית חולים

מחיר:  106 ₪

 

אחות בית חולים – צילום: באדיבות איביי