כותרות אחרונות
Search

עטים יוקרתיים ממותגים – מוצר פרסום מוביל!

צילום: סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים

 

עטים יוקרתיים ממותגים – מוצר פרסום מוביל!

 

בימינו כבר אין צורך להסתובב עם כרטיס ביקור בכיס – עטים ממותגים הפכו לתחליף שימושי שיתרה מזאת מצליח לשווק את החברה ובית העסק מדי יום. היתרון הגדול בהדפסה על עטים שמדובר במענה זול יחסית, עם יכולת אספקה מהירה ועם כוח שיווקי רב. כלי כתיבה שעליהם יש הדפס של הלוגו הפכו למוצר מדף לכל בעל עסק שרוצה להשקיע בפרסום בצורה נבונה ועדכנית. השימוש בכלי כתיבה רק גדל עם השנים ולצד זה יש מגוון סוגים שרק משתבח. כמו בכל דבר, איכות המוצר כאמור תעיד ישירות על איכות החברה ועל כן מומלץ לבחור במוצר ממותג שמיוצר מחומרי גלם עמידים שמחזיקים לאורך זמן.

 

כמה הם באמת רלוונטיים לנו בעידן הזה?

יש רבים שישאלו איך עדיין בעידן הטכנולוגיה, כלי כתיבה עדיין רלוונטיים? אז כן, השנים אמנם עוברות ויש סביבנו כל העת חידושים והמצאות, אולם כלי כתיבה עדיין משמשים אותנו בכל הזדמנות בה נרצה לכתוב משהו חשוב ובאופן מידי. גם בקרב אנשי עסקים שתמיד מאובזרים בכל מה שמסייע להם בתכנון היום, כמו למחשב, סמארט פון ותוכנות לניהול, יחזיקו תמיד בתיק לפחות שני עטים יוקרתיים למטרת כתיבת תזכורות, מספרי טלפון או לצורך רשימת ציוד וכולי.

 

מה הופך אותם למוצר פרסום מוביל?

בכל הזדמנות של חלוקת עטים ממותגים עם לוגו העסק אין אדם שיסרב לקבל אחד כשהסבירות היא גבוהה שהוא יחשוף אותו לכל עבר, והם יהפכו למוצר "מתגלגל” ממקום למקום ומפרסם את המותג ללא הפסק כשהוא נחקק בזיכרון של כל מי שמביט בו. יתרון לא פחות חשוב מזה הוא עלות ההדפסה, מדובר כאמור בתקציב יחסית נמוך ביחד לכמות, אפשר להדפיס אותם בכמות גדולה, מה שיספק לכל חברה את האופציה של חלוקה המונית למספר מכובד של לקוחות, העלות הממוצעת תנוע בטווח של שקל לכמה שקלים עבור יחידה כולל הדפסת הלוגו, כך שהעלות מול התועלת הינה גבוהה ביחס לכל יתר מוצרי פרסום וקידום מכירות.

 

צילום: סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים

 

איך בוחרים את המוצר המתאים ביותר?

ראשית יש לבחון מספר נקודות חשובות. מה סוג העסק שאותו רוצים לקדם? מה מבקשים לשדר ללקוחות ולשותפים העסקיים? איזה מסר שיווקי מבקשים להעביר? למשל, אולם אירועים בדרך כלל יבחרו בעטים מפלסטיק שמוענקים כמתנה לכל אורח בכניסה לאולם. מאחר שמדובר במתנה שמחולקת בתדירות גבוהה ואין לה מטרה להרוויח לקוחות, אלא בעיקר לפנק אותם ולמתג את האולם עצמו, לא יהיה צורך להשקיע במוצר איכותי במיוחד. לעומת זאת חברה גדולה, שכן מעוניינת לשדר רמת שירות גבוהה ויוקרתית, מומלץ שהמוצר שתבחר לחלק יהיה באיכות גימור גבוהה למדי וישדר אמירה מכובדת ואקסקלוסיבית.

 

כמו כן, גם תכיפות החלוקה הינה אינדיקציה לבחירה בסוג כלי הכתיבה. היה ומדובר במתנות ללקוחות בכנסים, כמו במסגרת של סוכני החברה למיתוג ופרסום כללי – נכון יהיה לבחור במוצר ייחודי שנחקק בזיכרון של האדם שמקבל אותם, כשהם מגלים את השילוב האידיאלי של איכות, נראות ויכולת ביצועית מושלמת. ואם נרצה ליצור רושם כפול ומכופל, ניתן להוסיף גם הקדשה אישית ללקוחות החשובים והאסטרטגיים.

 

לסיכום, ההמלצה היא לבחור בעטים יוקרתיים ממותגים שישמשו כמתנה מושלמת ובמידה ומעוניינים לשדרג את המתנה תמיד ניתן להוסיף לה מארז יוקרתי שגם הוא ממותג בלוגו. כאמור, כלי כתיבה יש לכולם וכל אחד יזדקק להם בשלב כזה או אחר, בין אם זה במשרד ובין אם זה בבית ובכל מקום ציבורי – אז אם כבר למה שלא יהיו ממותגים?

 

המאמר באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים