כותרות אחרונות
Search

סקר חדש: הסיכוי של שוחרי איכות הסביבה למציאת דייטים גבוה יותר…

איור: OKC

 

סקר חדש: הסיכוי של שוחרי איכות הסביבה למציאת דייטים גבוה יותר…

ועכשיו גם תוכלו לזהות אותם.

 

הסקר שנערך בקרב 7.5 מיליון צעירים וצעירות מגלה כי אנשים המאמינים כי שינוי האקלים הוא תופעה ׳אמיתית׳, מקבלים 56% יותר לייקים מאשר אלו המכחישים את קיומו. כדי לעודד ולחזק את המודעות לנושא, "OkCupid" מוסיפה כעת תג מיוחד כדי להראות למשתמשים אחרים שהנושא חשוב להם, מה שמקל על הקשר עם משתמשים אחרים בעלי מודעות לסביבה.

 

צילום: pexels-daria-shevtsova

 

אם יש דבר אחד שמילניאלס ודור ה- Z מסכימים עליו, זה הדאגה לכדור הארץ. אפליקציית ההיכרויות "OkCupid", השואלת משתמשים שאלות מפורטות בנושאים מגוונים כדי לחבר בין רווקים ורווקות, מדווחת כי למעלה מ- 7.5 מיליון משתמשים באפליקציה עד כה ענו על שאלות הקשורות לאיכות הסביבה ושינויי האקלים. 97% ממשתמשי האפליקציה מאמינים ששינוי האקלים הוא אמיתי ו -83% מהם אף מראים דאגה אמיתית לגורלו של כדור הארץ. צעירים וצעירות ישראלים תואמים את המגמה העולמית: 97% מהמשתמשים הישראלים מאמינים ששינוי האקלים הוא אמיתי, בעוד 77% מהם אמרו שהנושא מדאיג אותם. בסך הכל, 63% מהמשתמשים ברחבי העולם דיווחו שהם עושים מאמץ מודע לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלהם.

 

Climate Change Badge – צילום: OKC

 

הנתונים מראים לא רק עניין הולך וגובר בנושא, אלא השפעה ממשית על סיכויי ההצלחה באפליקציה. אנשים המאמינים ששינוי האקלים הוא אמיתי מקבלים 56% יותר לייקים מאשר אלו המכחישים את קיומו. אלה שאמרו שהם מודאגים מהנושא ראו 37% יותר לייקים ו -11% יותר התאמות מאשר אלו שאמרו שהנושא לא נוגע להם. 9 מתוך 10 משתמשים ב- "OkCupid" אומרים שחשוב שלדייט שלהם יהיה אכפת מכדור הארץ. כאשר הם מחולקים לפי מגדר, 83% מהגברים ו -89% מהנשים אומרים זאת. אנשים שמודאגים מהאקלים נראים מודעים חברתית באופן כללי – הם נוטים יותר פי 4 להחשיב את עצמם כפמיניסטים וסביר יותר ב-26% שייקחו את החיסון נגד הקורונה.

 

צילום: pexels-anna-shvets

 

כדי לעודד ולחזק את המודעות לנושא נוסף, "OkCupid" מוסיפה כעת את התג הגלובלי הראשון שלהם אי פעם, אותו ניתן לצרף לפרופיל באפליקציה לאחר שעונים "כן" על השאלה "האם את\ה רוצה תג פרופיל שיראה שאכפת לך משינוי האקלים?" – התג יופיע בצורה בולטת בפרופיל של כל משתמש כדי להראות למשתמשים אחרים שהנושא חשוב להם, וכך יהיה קל יותר להתחבר למשתמשים אחרים המודעים לסביבה. התג לא רק מועיל בבריכת ההיכרויות – "OkCupid" תומך ב- EarthDay.org על ידי תרומת $ 1 עבור כל תג שהורד (עד סכום מסוים) לאורך החודש הקרוב.

 

איור: OKC

 

גם אם המשתמשים יבחרו לא להשתמש בתג, הם עדיין יוכלו למצוא את ההתאמה הירוקה שלהם ב-Stack חדש של "שינויי אקלים", חלק מהתכנון החדשני והחדשני של האפליקציה המאפשר למשתמשים לראות התאמות פוטנציאליות באמצעות סדרה של קטגוריות.

 

אודות "OkCupid":

כשבאים לבחור בן/בת זוג לדייט, OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה ששואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.

 

החברה ממוקמת בניו יורק.

מידע נוסף:

http://www.okcupid.com/