כותרות אחרונות
Search

"סמלת", יבואנית אלפא רומיאו בישראל משתפת כי המותג רשם את הצמיחה החזקה ביותר בשנת 2023 בקרב מותגי פרימיום עולמיים.

בתמונה: אלפא רומיאו טונאלה.- צילום: יצרן

 

"סמלת", יבואנית אלפא רומיאו בישראל משתפת כי המותג רשם את הצמיחה החזקה ביותר בשנת 2023 בקרב מותגי פרימיום עולמיים.

* אלפא רומיאו מסיימת את 2023 עם צמיחה איתנה בתוצאות המכירות העולמיות – 30% יותר מהשנה הקודמת.

* מבין 15 מותגי הפרימיום מובילים, אלפא רומיאו רשמה את הצמיחה הגלובלית החזקה מכולם ב-2023.

* באירופה צמחו מכירות המותג ב-46%.

 

אזור המזרח התיכון ואפריקה נותר האזור עם הצמיחה הגבוהה ביותר, שעומדת על 74%. לישראל חלק משמעותי בצמיחה זו עם עלייה של 14% במכירות. אזור הודו אסיה פסיפיק תרם גם הוא עם עלייה של 7% במכירות.

 

בארה"ב ובסין, המותג מבסס יסודות מוצקים לצמיחה. בארה"ב, גולת הכותרת העיקרית הן התוצאות מבחינת איכות: בשנת 2023 אלפא רומיאו לקחה את ההובלה מבין מותגי הפרימיום והגיעה למקום השלישי בתעשייה, על פי מחקר האיכות הראשוני של JD Power 2023 U.S.A. (IQS).

 

בהתבסס על התוצאות המשמחות לשנת 2023, המותג ממשיך בהתמדה בהתאם לתוכנית המוצר שנחשפה בשנת 2021, עם דגם חדש אחד בכל שנה.

 

ז'אן-פיליפ אימפארטו | מנכ"ל אלפא רומיאו: "נתוני הצמיחה עולים בקנה אחד עם היעדים שהצבנו לעצמנו לשנת 2023. להיות מותג הפרימיום הצומח ביותר מבין המתחרים הגלובליים הטובים ביותר – יכול רק לגרום לנו להיות גאים. עבורנו, זו תוצאה של אסטרטגיה ברורה ויציבה. זה מאשש את העובדה שאנו מיישמים במהירות את התוכנית ארוכת הטווח עליה הכרזנו בשנת 2021 – מוצר חדש אחד בכל שנה, עם התמקדות באיכות. משמעת ומהירות ביישום האסטרטגיה שלנו הם המפתח לתגובה ריאקטיבית לשוק המשתנה במהירות".

 

ביצועי המכירות המצוינים של אלפא רומיאו בשנת 2023 מציבים את המותג בראש פלח הפרימיום. בדירוג העולמי של 15 מותגי הפרימיום המובילים (לא כולל פלח 100% BEV), אלפא רומיאו בולט כמותג שצמח הכי הרבה משנה לשנה. תוצאה מהיציבות והמשמעת ביישום תוכנית המוצר שנחשפה בשנת 2021. רווחיות, הסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת איכות ועמידה בתוכנית: אלו הם עמודי התווך של האלפא האיטלקית.

 

בעולם, המכירות בשנת 2023 צמחו ב-30%, עם עלייה חזקה ויציבה של 46% באירופה. את ביצועי האזור הניעו איטליה עם עלייה של 73%, גרמניה עם עלייה של 71%, בלגיה עם עלייה של 62%, צרפת ושוויץ עם עלייה של 20% כל אחת והולנד עם עלייה של 78%.

 

המזרח התיכון ואפריקה נותרו האזורים עם הצמיחה הגבוהה ביותר, ורשמו עלייה של 74%, בתמיכת השוק הטורקי שצמח בלא פחות מ-155%. לישראל חלק משמעותי בצמיחה זו עם עלייה של 14% במכירות. כמו כן אזור הודו אסיה פסיפיק תרם עם עלייה של 7% במכירות, זאת לאחר שבשנת 2023 אלפא רומיאו איחדה את נוכחותה בסינגפור ובהונג קונג.

 

בצפון אמריקה, הופעת הבכורה של הטונלה בספטמבר התקבלה בהתלהבות רבה. אמריקה היא בהחלט אזור עם פוטנציאל גדול מאוד, ויסודות מוצקים לצמיחה מהתוצאות המדהימות באיכות ממחקר האיכות הראשוני (IQS) של הסקטור, שנערך על ידי המוביל העולמי במחקרי צרכנים, שירותי ייעוץ וניתוח נתונים JD Power.

 

המחקר מדגיש את התוצאה יוצאת הדופן שהשיגה אלפא רומיאו, שרשמה שיפור ברור בהשוואה לשנת 2022. J.D. Power ראיין את לקוחות אלפא רומיאו 90 יום לאחר הרכישה וניטר כל בעיה שהתרחשה ב-100 כלי רכב (PP100), כדי להעריך את הביצועים של אלפא רומיאו.

 

אלפא רומיאו תפסה את פסגת הפודיום בין מותגי הפרימיום, והגיעה למקום השלישי בתעשייה, טיפסה 24 עמדות בשנת 2023 – הביצועים הטובים ביותר במונחים של צמיחה ב-IQS של השנה שעברה.

 

באותה התלהבות, אלפא רומיאו מתמקדת באזור סין, כדי לממש את כל ההזדמנויות שיש לאזור הזה להציע למותג האהוב במזרח הרחוק. עם הגעתו של ה-Tonale, הליין-אפ הושלם ומתקיימים תנאים אידיאלים לצמיחה.

 

בתמונה: אלפא רומיאו טונאלה.- צילום: יצרן

 

בתמונה: אלפא רומיאו טונאלה. קרדיט – יצרן

התמונה משוחררת מזכויות יוצרים ומאושרת לשימוש בכל מדיה מערכתית

 

אודות סמלת

סמלת יבואנית רכבי היוקרה והשטח המובילה בישראל. סמלת משווקת את המותגים הנחשקים בעולם וביניהם סובארו, ג’יפ, אלפא רומיאו, פרארי, מזראטי, פיאט, אבראט וגם את מותגי ההובלה הטובים בעולם כמו איווקו, פיאט פרו ו RAM. בנוסף סמלת משווקת שני מותגי יוקרה חשמליים סינים: הונגצ'י  מבית FAW ו- WEY מבית GREAT WALL . לקוחות קבוצת סמלת נהנים משירותי סמלת מימון וביטוח,  מקניית מותגי החברה מבעלות קודמת ישירות מהיבואן במסגרת  "סמלת כמו חדש", וממערך פעילויות וטיולים ייחודיים במסגרת  סמלת ADVENTURE.