כותרות אחרונות
Search

"אנוצ'קה" טיפולים אסתטיים – גישה חדשנית ופורצת דרך בעולמות הביוטי!

אנה מזור, בעלים ומייסדת רשת "אנוצ'קה" – צילום: יח"צ "אנוצ'קה"

 

"אנוצ'קה" טיפולים אסתטיים – גישה חדשנית ופורצת דרך בעולמות הביוטי!

תשכחו כל מה שאתם יודעים על טיפולים אסתטיים כי כשתפגשו את אנה מזור, הבעלים ומייסדת של רשת "אנוצ'קה" לטיפולים אסתטיים וטכנולוגיים חדשניים, תבינו שאפשר אחרת. אנה היא מנטורית המובילה דרך וגישה חדשה לטיפולי אנטי אייג'ינג. בה ניתן לשדרג ולשפר את מראה הפנים והגוף בלי הזרקות וניתוחים.

 

בקליניקה המעוצבת המשקיפה אל הים, עם הבוסתן הרחב שמכניס את הטבע פנימה, תכירו חדשנות טיפולית וגישה שונה פרי פיתוח בלעדי שלה. דרך חדשה המבוססת על תיקון ושינוי הגוף והפנים בטיפול תהליכי הפותר את  הבעיה מבחוץ פנימה, ללא צורך בניתוח. טיפול בבעיה ולא רק בסימפטום. כי תוצאות גבוהות ולאורך זמן משיגים על ידי בניה נכונה ויציבה מחדש, יסודות חזקים, ותהליכים טבעיים של הגוף.

 

אנה מזור, בעלים ומייסדת רשת "אנוצ'קה" – צילום: יח"צ "אנוצ'קה"

 

הכירו את אנוצקה:

אנה מזור הייתה שנים אחות מוסמכת חדרי ניתוח, כיום היא הבעלים והמייסדת של רשת הקליניקות "אנוצ'קה".

 

כ-12 שנים חיפשה חיים רגועים יותר, פנתה לעולם הביוטי, והבינה שהעולם והרפואה האסתטית פונים לכוון טכנולוגיות מתקדמות.

 

אנה הופכת טכנולוגית, לומדת וחוקרת ומתעמקת במחקרים עולמיים מוכחים המתמקדים בטכנולוגיה ובתכשירים קוסמטיים הנעים על הגבול בין קוסמטיקה לרפואה, תוך שהיא משלבת את הידע הרפואי שצברה במהלך עבודתה בבתי החולים. היא רוכשת למרפאה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם, מפתחת תכשירים מקצועיים עם צוות כימאים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה ולאחרונה היא מפתחת פן רפואי שמעולם לא נוסה בעולמות היופי, את האוסטאופלסטיקה ורותמת אותו לדרך חדשה עם תכנית טיפולית שטרם נראתה כמוה בישראל.

 

 

צילום: יח"צ "אנוצ'קה"

 

אנה מגייסת את האוסטאופלסטיקה לעולם היופי:

אנה הבינה שטכנולוגיה ותכשירים בלבד אינם יכולים לתת פתרון לכל תופעה. האוסטאופלסטיקה שהינו תחום רפואי, השלים את החסר היות ועוסק בטיפול המבנה האנטומי כגון שרירים, פסציות, כלי דם, עצבים ואפילו במבנה הגרמי (עצמות) שגם הוא עובר תהליכי הזדקנות. התהליך לשינוי מבנה הפנים והצוואר ועושה את השינוי בגוף ובנפש, מבחוץ פנימה. גישה ואמונה אחרת לאורח חיים חדש.

 

על בסיס האוסטאופלסטיקה היא מפתחת גישה טיפולית מיוחדת ה"פייס-פיטנס" טיפול בגוף ובפנים דרך עבודה על העצמות והשרירים לשיפור מראה טבעי של הגוף והפנים, לעור צעיר, מלא, ומטופח.

 

מהו אימון הפייס-פיטנס?

"פייס פיטנס" הוא אימון כוח לשרירי הפנים, הצוואר וחגורת הכתפיים, המבוסס על כוח פיסי ומגע אישי של אנה. תהליך המתחיל מיסודות הגוף, מיישר ובונה אותו מחדש. בהמשך מטפל ומשנה גם במבנה הפנים להחזרת הנפח שאבד במהלך השנים. השבת נפחים באימון השריר ולא על יד הזרקות.

 

אנה מאמנת את לקוחותיה גם להרפות את שרירי ההבעה ואת שרירי הלסת, ובכך לעשות פעולה הפוכה לבוטוקס. במקום לשתק את שרירי ההבעה עם הזרקות וחומרים כימיים רעילים, ניתן להגיע לאותה התוצאה באופן טבעי ולאורך זמן.

 

צילום: יח"צ "אנוצ'קה"

 

מה ייחודו של האימון?

עם הגיל העצמות קטנות ומבנה הפנים משתנה. אימון ה"פייס פיטנס" מטפל במעטפת השריר והעצמות.

 

אין מדובר בטיפול "זבנג וגמרנו", זוהי גישה חדשה של תהליך לאורך זמן והתחייבות לתוצאות. אימון הכוח הוא יומיומי, מנפח את השרירים ומעניק להם נפח טבעי הנשמר לאורך זמן עם תוצאות גבוהות במיוחד, שדרוג ושיפור של מרקם העור והנראות, ללא צורך בהזרקות או בניתוח.

 

אנה מזור, בעלים ומייסדת רשת "אנוצ'קה" – צילום: יח"צ "אנוצ'קה"

 

טיפולים מיוחדים שניתן לעבור בקליניקה:

אנה מקפידה להתעדכן באופן שוטף בחידושים ובטכנולוגיות הקשורים לעולם האסתטיקה. היא נוכחת בכנסים החשובים ביותר של עולם הביוטי, ומהראשונות ליישם את הידע במערך העבודה. לכן אין זה פלא שבקליניקות שלה ניתן למצוא מנעד רחב של טיפולי פנים וגוף בשילוב מכשור טכנולוגי מתקדם ותכשירים טיפוליים פרי פיתוחה.

 

צילום: יח"צ "אנוצ'קה"

 

טיפולי פנים – מתיחת פנים והרמת עפעפיים בעזרת מכשור וללא ניתוח, פילינג עמוק, הסרת כתמי פיגמנטציה, צלקות אקנה וקעקועים מכל הצבעים, הרמת אזורים נפולים וגם מילוי נפחים בהזרקות.

 

טיפולי הגוף – מיצוק וחיטוב הגוף, הקפאת שומן תת עורי, טיפול בצלוליטיס, ובעצם בכל מנעד הטיפולים הקיים, ואף יותר.

 

הצוות המקצועי של אנוצ'קה יעניק לכם את המעטפת המושלמת לטיפולי אנטי אייג'ינג מהמתקדמים ביותר, שילוב מנצח של ידע וטכנולוגיה המניבים את התוצאות גבוהות וטבעיות ביותר.

 

צילום: יח"צ "אנוצ'קה"

 

אנוצ'קה – מרכז לטיפולי אסתטיקה טכנולוגית

טלפון 6921*

סניף נתניה, מרכז פיאנו עיר ימים

סניף עולש, היוגב 74

אתר : www.anuchka.com