כותרות אחרונות
Search

סאונד לכל מצב! חברת "TR" יבואנית רשמית של מותגי פרימיום בתחום האודיו מציגה קולקציית רמקולים של "Audio Pro".

צילום: יח"צ

 

סאונד לכל מצב.

בימים אלו מציגה חברת "TR" יבואנית רשמית של מותגי פרימיום בתחום האודיו, הווידאו והבית החכם לשימוש פרטי ומקצועי את קולקציית הרמקולים של "Audio Pro" המתקדמים בעולם. קו המוצרים של "Audio Pro" מציע עיצובים מקוריים, אשר מעבר לסאונד האיכותי של המכשירים, משתלב בכל חדר בבית הודות לעיצוב האסתטי הלוקח השראה מהקו הסקנדינבי הפשוט, הנקי והפונקציונלי. בין שלל הדגמים שמציעה החברה, הקולקציה משלבת רמקולים מכל קטגוריה כך שכל אחד יוכל למצוא את הרמקול המתאים עבור הצרכים שלו.

 

רמקול נייד:

צילום: יח"צ

 

דגם הAddon T3+, רמקול נייד ומעוצב שמגיע עם קישוריות בלוטוס' וסוללה עוצמתית שמספיקה עד ל12 שעות בעוצמת ווליום מרבית. זהו רמקול "בלי חוכמות" שמתמקד בסאונד גדול וקל לשימוש. הרמקול מגיע בארבע צבעים: צהוב, RAW, אפור ושחור. שנתיים אחריות יבואן רשמי.

מחיר: 849 ₪

 

 

רמקול אלחוטי חכם:

צילום: יח"צ

 

דגם הAddon C5, רמקול סטריאו Multi-Room אלחוטי וחכם, המאפשר חיבור לWi-Fi והזרמת מוזיקה באופן אלחוטי באמצעות הסלולרי, ללא הפרעה של התראות או שיחות נכנסות במהלך ההאזנה. הרמקול בעל צלילים דינאמיים ובאסים עמוקים עם סאונד Hi-Fi המאפשר להפוך מספר מכשירים למערכת סטריאו אחת. לרמקול עיצוב פשוט ונקי שמשתלב בכל חדר בבית. אחד הפיצ'רים המתקדמים של דגם זה הוא מגון הדרכים להזרמת המוזיקה, בניהם הדרך הראשית באמצעות אפליקציית Audio Pro שהופכת את חווית ההשמעה למופלאה ונוחה ומאפשרת להתחבר דרכה אל מיטב שירותי המוזיקה ובניהם ספוטיפיי, Deezer ו-Tidall. מגיע בצבעי, אפור, לבן ושחור. שנתיים אחריות יבואן רשמי.

מחיר: 999 ₪

 

רמקולים ריצפתים:

צילום: יח"צ

 

דגם T20, זוג רמקולים מוגברים בעיצוב אלגנטי. הרמקולים הריצפתים דואגים להזרמת סאונד מתקדם ואיכותי ובכך נותנים חוויה קולנועית חסרת תקדים. בנוסף, לרמקולים קישוריות בלוטוס' להזרמה אלחוטית ונוחה. הדגם עם הסאונד האיכותי מעוצב באופן מעודן אך עדיין שומר על גודל קומפקטי על מנת שלא יתפוס יותר מידי מקום בחלל הבית. הרמקולים מגיעים עם שלט אלומיניום חכם ומהודר לשליטה נוחה מרחוק. מגיעים בצבע שחור ולבן. שנתיים אחריות יבואן רשמי.

מחיר: 2990 ₪

 

רמקול מדפי:

צילום: יח"צ

 

דגם A26, זוג רמקולים מדפיים אקטיביים בעלי מגבר מובנה, אינם זקוקים להגברה, שמספקים סאונד ענק תוך פונקציונליות רבה ומגוון אפשרויות חיבורים. הודות לחלוקה והפצה חכמה יותר של הסאונד בעזרת זוג הרמקולים, חווית הסאונד הופכת למדהימה. גם לדגם הזה אפשרות Multi-Room ומאפשרת הוספה של רמקולים למערכת וסנכרון בניהם. הצמד מגיע בצבעים שחור ולבן. שנתיים אחריות יבואן רשמי.

מחיר: 2499 ₪

 

כבר למעלה מארבעים שנה שחברת Audio Pro מתמחה בייצור רמקולים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הסאונד, אשר מעניקות לכל רמקול של החברה יכולות הפקת צלילים, עמוקים ועשירים.

 

Audio Pro החלה את פעילותה הרשמית בארץ כבר משנת 2019 באמצעות הנציגה הרשמית שלה, חברת TR.

 

ניתן להשיג באולם התצוגה של TR – רחוב יד חרוצים 9 תל אביב

באתר www.tres.co.il

 ואצל המשווקים המורשים