כותרות אחרונות
Search

ניידות לכולם: "טויוטה" משיקה דגם חדש של כלי ניידות אישי.

טויוטה מציגה כלי ניידות חדש – צילום:

 

ניידות לכולם: "טויוטה" משיקה דגם חדש של כלי ניידות אישי.

התלת גלגלי החדש,  "C+walk s" מסייע למתקשים בהליכה וכולל לראשונה אופציית ישיבה ואישור לנסיעה על המדרכה. מדובר  בכלי ניידות  קומפקטי ומתאים לכל אחד ואחת, בכל גיל ובכל שלב בחיים.

 

חברת טויוטה העולמית ממשיכה לפתח את חזונה להעניק "ניידות לכולם" ומודיעה על השקת דגם C+walk s שמצטרף לסדרת כלי הניידות האישיים C+walk, המאפשרים פתרון נגיש, נוח ובטוח עבור אלו המתקשים בהליכה או מעוניינים להשתמש בכלי תחבורה זעיר כתחליף להליכה רגלית.

 

טויוטה מציגה כלי ניידות חדש – צילום:

 

 C+walk S הוא רכב נייד תלת גלגלי שיכול לנסוע על מדרכות וגם להעריך בקלות את פני הדרך לפניו כך שהוא יכול מסייע לאנשים שיכולים ללכת בעצמם, אך מתקשים ללכת מרחקים ארוכים ולאורך זמן. ה-C+walk  הוא חלק מסדרת C+walk, המשתלבת בסביבתה ובעיר ונוסעת במהירות הליכה אנושית טיפוסית.

 

טויוטה מציגה כלי ניידות חדש – צילום:

 

 

הדגם החדש, אשר הושק ביפן, יהיה לדגם הדק שבסדרה עם אופציית ישיבה כשהוא תוכנן בצורה קומפקטית המשתלבת עם הולכי הרגל ואזורי ההליכה ואינו מפריע לסביבתו. ההפעלה של דגם C+walk s  פשוטה, כאשר לחיצה על הידית תניע את המכשיר ושחרור הידית יעצור אותו. בנוסף, הוא מצויד בפונקציות בטיחות לזיהוי מכשולים המסייעות למנוע התנגשויות עם מכשולים או הולכי רגל מלפנים.

 

טויוטה מציגה כלי ניידות חדש – צילום:

 

Mobility for all:

כחברת ניידות טויוטה ממשיכה לספק ללקוחותיה מגוון אפשרויות ופתרונות כחלק מחזונה לאפשר "ניידות לכולם" ולכן מציעה אפשרויות ניידות המתאימות לשלבי החיים של כל לקוח, החל מה-C+pod, היכול לשמש בקלות ככלי תחבורה מקומית ועד לסדרת C+walk, הניתנת לשימוש על מדרכות. בלב גישה זו עומדת השאיפה ליצירת חברת ניידות טובה יותר המתמקדת באנשים. טויוטה מתכוונת להרחיב את תחומי הפעילות של המשתמשים שלה ולתמוך בעצמאותם כחלק מרצונה להביא שמחה לכמה שיותר אנשים.

 

יישום חזון "ניידות לכולם" מציג כלי ניידות אישיים למוגבלים בניידות, וזאת, בין היתר, על רקע הזדקנות האוכלוסייה ביפן. בסקר שפורסם דווח כי כ-20% מבני 75 ומעלה ציינו ש-100 מ' הוא מרחק שהם יכולים ללכת ללא קשיים. עוד דווח כי אחוז בני 75 ומעלה היוצאים לבלות נמוך ב-10% מאלו מתחת לגיל 65, וחסרי רישיון נהיגה, יוצאים בכ-20% בתדירות נמוכה אף יותר. היכולת הגופנית נוטה לרדת עם הגיל, מה שמגביל פעילויות יומיומיות כמו קניות ויציאה לבלות.

 

טויוטה עובדת גם עם תאגידים וממשלות כדי לגבש מודל עסקי חדש באמצעות סדרת C+pod ו-C+walk ולתת מענה לצרכים של קהילות מקומיות. לדוגמה, בשיתוף פעולה עם הממשל המקומי, C+walk S שימש כאמצעי לעזור לתושבים ולתיירים לנוע בתחנת Hanawa Town במחוז פוקושימה מאז חודש אפריל. כחברת ניידות, טויוטה תמשיך לחקור את פוטנציאל השימוש באמצעי ניידות אלה, כדי להמשיך ולפתח פתרונות תחבורה חכמים במטרה לספק ניידות טובה יותר לכל אחד ואחת.

 

פרטים המלאים:

Toyota Launches the C+walk S in Japan, a New Form of Walking-Assistance Mobility