כותרות אחרונות
Search

היא לא דומה לאף אחת אחרת, נעים להכיר, "PONY" החשמלית האורבנית מגיעה לישראל !

פוני BAW – צילום: יצרן

 

היא לא דומה לאף אחת אחרת, נעים להכיר, "PONY" החשמלית האורבנית מגיעה לישראל !

יו.די.אס אינטרנשיונל בע"מ, היבואנית החדשנית בישראל של כלי רכב חשמליים, מרחיבה את מגוון הפתרונות ומשיקה את PONY , הרכב החשמלי העירוני המשתלם בישראל, מתוצרת תאגיד הרכב הסיני הענק BAW . עם טווח נסיעה של 170 ק"מ, PONY  תמלא כל משימה עירונית בקלות במהירות ובמחיר היכרות אטרקטיבי של  69,000 ₪.

 

יחידת ההנעה מורכבת ממנוע חשמלי AC בהספק מרבי של 20 קוו"ט, המביא אותה למהירות מרבית של 100 קמ"ש בתאוצה מרשימה. המנוע משודך לתמסורת רציפה, המעניקה נוחות נסיעה מושלמת. מקור האנרגיה של הרכב הינו סוללת ליתיום בהספק של 13.7 קווט"ש. משך הטעינה מסוללה ריקה למלאה 6-8 שעות בלבד, משקע ביתי סטנדרטי 220V.

 

פוני BAW – צילום: יצרן

 

 

 

ברכב הותקנו מערכות טכנולוגיה מתקדמות במיוחד בהשוואה לקטגוריית רכבים זו .מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע חכם בגודל של 10.25 אינץ' עם חיבור BLUETOOTH  ו – USB לטלפון לצד לוח מחוונים צבעוני בגודל 10.5 אינץ'.

 

פוני BAW – צילום: יצרן

 

אורכו של הרכב הינו 315 ס"מ בלבד, רוחבו 150 ס"מ, מידות המקנות לו יכולת תמרון משמעותית ברחבי העיר. מכיוון שמדובר ברכב בעל 2 מקומות, נהג + נוסע, מתקבל תא מטען בנפח גדול במיוחד של כ 750  ליטר. את המראה החיצוני משלימים מערכת חישוקי אלומיניום מעוצבים בקוטר "13, וזוג יחידות תאורה קדמיות עם מבוססות LED, עם תאורת יום.

 

פוני BAW – צילום: יצרן

 

ברכב מערכות בטיחות עם אבזור מלא הכולל בקרת שיוט, מערכת ABS , מערכת EBD לחלוקת עומסי בלימה. כרית אוויר בצד הנהג, מצלמה 360° המאפשרת תמונה פנורמית וחיישני נסיעה לאחור.

 

עליות השימוש הינן אטרקטיביות במיוחד עם אגרת רישוי  שעומדת על כ- 45 ₪ בלבד.

כלי הרכב נהנים מאחריות יבואן מלאה למשך 24 חודשים. המוסך המרכזי ממוקם באזור התעשייה בחולון.

רכבי "PONY" משויכים לקטגוריית כלי רכב עירוניים חשמליים L7e  , והנסיעה בהם מותרת בדרכים עירונית. נדרש רישיון נהיגה בדרגה B, מעבר מבחן רישוי שנתי (טסט) וביטוח חובה.

 

פוני