צילום: יח"צ "ניאופרם"
"ניאופרם" מוצרי צריכה מרחיבה את פעילותה בתחום מוצרים לגיל השלישי.
משיקה את מותג "BREEZE" לספיגת שתן קלה ובינונית בהשקעה של כ – 5 מיליון שקלים.
שוק מוצרי הספיגה לבריחת שתן קלה ובינונית מוערך בכ – 150 מיליון שקלים.
"ניאופרם" מוצרי צריכה מרחיבה את פעילותה בתחום מוצרי הגיל השלישי ומשיקה את מותג הספיגה "BREEZE", המצטרף לתחום לצד מותג הספיגה נועם. סדרת BREEZE כוללת תחבושות לבריחת שתן קלה ותחתונים סופגים לבריחת שתן בינונית, המיועדת לנשים ולגברים ומעניקה תחושת נוחות, יובש וביטחון לאורך זמן. בהשקת הסדרה שהינה פרי פיתוח של כשנתיים והשקעה התחלתית של כ – 5 מיליון שקלים.
בריחת שתן הינה תופעה רווחת באוכלוסייה, אך רבים מן הסובלים ממנה נמנעים מלדבר עליה עקב מבוכה ורגישות לנושא. הנתונים מראים כי כל אישה רביעית בעולם המערבי, מעל גיל 20, ואחת מכל שלוש נשים בגילאי 50 ומעלה סובלת מתופעה זו. התופעה שכיחה הן בקרב נשים והן בקרב גברים, ולעתים עלולה להיות לא נעימה ולפגוע בשגרת החיים שלנו. פתרונות ספיגה מותאמים ואיכותיים מאפשרים להמשיך בשגרה ולא להימנע מפעילויות שאוהבים ובכך מסייעים לשיפור משמעותי באיכות החיים.
"Breeze" סופגים יותר מהמתחרה המוביל* (דיפנד) ומספקים פתרון מיטבי למתמודדים עם בריחת שתן קלה עד בינונית באמצעות מגוון מוצרים איכותיים המשלבים יכולת ספיגה גבוהה במיוחד, אשר הוכחה בבדיקות מעבדת SGS העולמית*, ביחד עם חווית שימוש הכוללת מגע רך ונעים מבד נושם לתחושה אוורירית, דפנות רכות וגמישות ללכידת נוזלים, יכולת ספיגה מהירה לתחושת יובש ונטרול ריחות. המוצרים מוצעים במגוון מידות וברמות ספיגה שונות.
"ניאופרם" הינה אחת מהחברות היחידות החולשות על כלל ערוצי ההפצה מהמוסדי ועד הצרכן הסופי. בהתאם לכך מוצרי בריז ימכרו ברשתות המזון והפארם, בתי המרקחת, חנויות מתמחות לגיל השלישי, שוק המוסדי (בתי אבות, בתי חולים וכו') ובערוצי מכירה ישירים עד הבית .
נילי רבינוביץ פורר, מנכלית ניאופרם מוצרי צריכה מציינת: ניאופרם זיהתה את פוטנציאל הגיל השלישי, ושמה לה למטרה להתרחב בעולמות אלה , בין השאר באמצעות רכישת מפעל DPL שהוא גאווה ישראלית וציונות כחול לבן הנמצא בקו עימות ובו היא מייצרת את מגוון מוצרי הספיגה והמגבונים של המותג "נועם" ובייביסיטר ,לצד שיווק מותגי ספיגה ומגבונים של מותגים פרטיים מקומיים ובינלאומיים. עוד מציינת ריבונוביץ פורר, כי על מנת לתת פתרונות לכלל האוכלוסייה פיתחנו את בריז, הנותן מענה לקהל רחב המתאפיין באורח חיים פעיל ועצמאי הסובל מבריחת שתן ברמה קלה עד בינונית.
הנתונים מראים כי כל אישה רביעית בעולם המערבי, מעל גיל 20, ואחת מכל שלוש נשים בגילאי 50 ומעלה סובלת מתופעה זו. התופעה שכיחה הן בקרב נשים והן בקרב גברים. (בריחת שתן קלה – תחבושות 90% נשים, בריחת שתן בינונית – תחתונים- 60% נשים. שוק מוצרי הספיגה קלה ובנונית מוערכת בכ – 150 מיליון שקל (סה"כ שוק מוצרי הספיגה למבוגרים מוערך בכ- 300 מליון ₪).
אנו עדים לעלייה מתמדת בתוחלת החיים, תוחלת החיים בישראל היא מהגבוהות בעולם (מקום 14 בדירוג העולמי).בני 65+ מהווים 12% מהאוכלוסייה בישראל. ב 40 השנה האחרונות עלתה תוחלת החיים בישראל ב -10 שנים. וכן על פי הערכות בשנת 2040 צפויים להיות בישראל 3.3 מיליון אזרחים בני 55+ ( לעומת היום כ1.9 מ' ). אוכלוסיית הגיל השלישי היא אוכלוסיית יעד אסטרטגית. מדובר על אוכלוסייה פעילה, עובדת ומפרנסת, מנהלת משק בית ומשפחה, חיי חברה פעילים והכנסה גבוהה פנויה.
ניאופרם מוצרי צריכה, עוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימילאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי NOAM למבוגרים, מוצרי ספיגה והיגיינה נוספים: seni ו- top pad ומוצרי הניקיון לבית של קוויק.
DPL (די פי אל) מתמחה בייצור, שיווק וייצוא של מוצרי ספיגה מתקדמים כגון: חיתולים חד פעמיים, מגבונים, מכנסוני ספיגה למבוגרים ותחבושות היגייניות.
מוצרי החברה נחלקים לארבע קטגוריות עיקריות:
מוצרי ספיגה למבוגרים – מכנסוני ספיגה ותחבושות לנשים
מוצרי ספיגה לתינוקות – חיתולים ומגבונים חד פעמיים לתינוקות
מוצרים לטיפוח האישי – מגבונים למגוון שימושים כמו הסרת איפור, הסרת לק ציפורניים וניקוי משקפיים.
מוצרים לאחזקת בית – מוצרים לנקוי הבית כגון מגבונים לניקוי כללי, לניקוי אמבטיות ושירותים וניקוי אבק.
החברה הוקמה בשנת 1994 וב- 2015 נרכשה על ידי קבוצת ניאופרם כחלק מהאסטרטגיה של הקבוצה להרחיב פעילותה ולבסס מעמדה כחברת מוצרי צריכה מובילה.
המפעל מייצר את מותגי הבית של ניאופרם, בינהם בייביסיטר, נועם, קוויק ו I-care.
כמו כן מייצר המפעל מותגים פרטיים לרשתות שיווק מקומיות ובינלאומיות כסופרפארם, שופר סל, רמי לוי, וולמארט, טסקו, Boots וקרפור.
מפעל DPL מייצג את החלום הציוני, המפעל ממוקם באצבע הגליל בשיפולי החרמון באיזור עימות ומספק עבודה לכ- 125 תושבי הפריפריה.
"ניאופרם" מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.