כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש במשק! משה מרי מונה למנכ"ל הבינלאומי של חב' "טבע נאות".

משה מרי – צילום: יח"צ "טבע נאות"

 

 

מינוי חדש במשק!

 משה מרי מונה למנכ"ל הבינלאומי של חב' "טבע נאות".

מיכאל אילוז המנכ"ל המיתולוגי ב-23 שנים אחרונות של חב' "טבע נאות" פורש מניהול החברה.

 

משה מרי מונה בימים אלו למנכ"ל הבינלאומי של חב' "טבע נאות" החברה הגדולה בישראל ואחת מהחברות המובילות בעולם בתחום ייצור ושיווק נעלי נוחות.

 

במסגרת תפקידו יהיה אמון מרי על פיתוח השווקים הגלובליים של החברה וביסוס מעמדה של טבע נאות כחברה גלובאלית מובילה.

 

מרי מחליף בתפקידו את מיכאל אילוז המנכ"ל המיתולוגי של החברה שניהל אותה ב-23 שנים אחרונות והפך את החברה בישראל וברחבי העולם לחברה מובילה בתחום נעלי נוחות.

 

מיכאל אילוז הפך את החברת "טבע נאות" מחברה קטנה לייצור נעליים בקיבוץ נאות מרדכי לחברה בינלאומית בתחום ייצור ושיווק נעלי נוחות וקיבל את פרס התעשייה בשנת 2011.

 

משה מרי – צילום: יח"צ "טבע נאות"

 

משה מרי, שימש עד לאחרונה כמנכ"ל נספרסו ישראל. מרי ייסד לפני 12 שנה בישראל את החברה בישראל ומאז ועד היום הוביל לשינוי בהרגלי צריכת הקפה של הישראלים. במסגרת תפקידו בנספרסו שימש כנציג בכיר בארגון העולמי של נספרסו והיה שותף מוביל בפרויקטים גלובליים בהנהלה הראשית של החברה.

 

לפני כן כיהן כמנכ"ל ישראל של תאגידי הטבק הבינלאומי BAT.

 

מרי, בוגר בהצטיינות, תעשייה וניהול במכללת תל חי ושיווק בינלאומי  IMD University Internationalומצוינות במנהיגות Leadership Trust בריטניה .

 

אילוז : אנו שמחים להצטרפותו של משה פרי להובלת החברה ניסיונו הרב והבנתו במותגים בינלאומיים תעמיק את הפעילות הענפה של החברה ברחבי העולם.

 

חב' "טבע נאות" מציינת בימים אלו 75 שנה להקמתה , מייצרת כ-1.5 מיליון זוגות נעליים בשנה המשווקים בישראל בכ- 3,000 נקודת מכירה ב-15 מדינות ברחבי העולם ובבעלותה 76 חנויות מתוכם כ-60 חנויות בישראל.

 

מותג "טבע נאות" הפך בשנים אחרונות למותג הישראלי הנמכר ביותר בעולם .