כותרות אחרונות
Search

מתקפת אופנת האיקסים כבר כאן.

 

 

מתקפת האיקסים כבר כאן.

אומרים שההיסטוריה חוזרת, קבלו את האינטרפטציה שערכו   בחברת  "FANTINI" לאופנת האיקסים.

מותג האיכות "FANTINI" עשה עליה לישראל ונחת ברשת 'זהבי עצמון'

 

רקמת האיקסים נמנית על מלאכות היד המסורתיות שעושות קאמבק בעשור האחרון. הכמיהה שלנו אל מלאכות היד מהעבר, גוברת ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר. אלו שתי נקודות קיצון שמייצרות דיאלוג אינסופי ביניהן.

 

צילום: יח"צ זהבי עצמון

 

 

מיכל נוף, מנהלת השיווק בזהבי עצמון: "יש בנו את השאיפה התמידת להתקדם קדימה ומנגד אנחנו מבקשים להתחבר אל הידוע, המוכר, אל דברים שמעלים בנו זכרונות נוסטלגיים." 

 

"רקמת האיקסים ורקמות הגובלן הן מהרקמות המוכרות ביותר. מראה האיקסים מחזיר אותנו באחת אל בית סבתא ומתחבר לרוב עם תחושות נעימות של ילדות פשוטה, נוגעת יותר וטכנולגית פחות." מוסיפה נוף.

 

צילום: יח"צ זהבי עצמון

 

 

מותג האיכות "FANTINI" עשה עליה לישראל ונחת ברשת 'זהבי עצמון'. מותג עילית שמוכר היטב בקרב האדריכלים והמעצבים, ידוע בניראות כובשת, מדויקת, השומרת על ניקיון עיצובי. סדרת I BALOCCHI  של המותג חושפת יחס מעורר השראה לאיקסים, שמגיעים באינטרפרטציות שונות, בגוונים ובמנעד רחב של יישומים.

 

בתוך הסדרה הוקדש מקום לצבעוניות משמחת של ידיות פיקוד בשלל גווני הקשת, זאת לצד ידיות איקס מטאליות וידיות איקס בגימור מט. מבחינת צורניות, ניתן למצוא בסדרה ידיות איקס בקווים ישרים, בעלות מראה מינימליסטי, לצד ידיות בגימור מעוגל.

 

צילום: יח"צ זהבי עצמון

 

היישומים השונים מאפשרים לידיות האיקס לשמש ידיות לברזים, הן ברזי פרח והן ברזים שיוצאים מהקיר, כמו גם להשתלב במערכות רחצה, כידיות נפרדות ל- 'חם וקר' או בשילוב ידית 'מיקסר'.

 

"I BALOCCHI"  היא סדרה המציגה קו אסתטי מוקפד המשלב קריצה צעירה ועדכנית. המראה המיוחד מאפשר לה וורסטיליות רבה – היא יכולה להשתלב בחלל רחצה של ילדים והיא תהיה היהלום שבכתר כשתשולב בחלל הרחצה של חדר המאסטר.

 

צילום: יח"צ זהבי עצמון

 

להשיג בזהבי עצמון