כותרות אחרונות
Search

משרד הפרסום "אביב פרסום" גייס לשורותיו את איש הפרסום מתן חלק.

צילום: אלבום פרטי  – עמרי שפירא

 

משרד הפרסום "אביב פרסום" בבעלותם של בנצי ג'ורנו וניס אביטן מתחזק.

 גייס לשורותיו לניהול מחלקת הקריאייטיב במשרד את איש הפרסום מתן חלק, שחקן חיזוק מהשורה הראשונה. 

 

בין לקוחות המשרד הגדול באזור הדרום, נמנים גופים גדולים כמו עיריית באר-שבע, רשת מחסני השוק, בית החולים סורוקה, בריאותא מרכזים רפואיים,  חינאווי Wine & More ועוד

 

משרד הפרסום "אביב פרסום", בבעלותם של בנצי ג'ורנו וניס אביטן, ממשיך להתחזק ומגייס לשורותיו שחקן חיזוק משמעותי מהשורה הראשונה לניהול מחלקת הקריאייטיב במשרד- איש הפרסום מתן חלק. בין לקוחות המשרד הגדול באזור הדרום, נמנים גופים גדולים ומכובדים כמו עיריית באר-שבע, רשת מחסני השוק, בית החולים סורוקה, רשת חינאווי Wine & more, היפר כהן, רשת המקסיקני,  טרבלסי קרמיקה, כיוונים, דיזיין פלוס, רשת קנדי גלידה ועוד…

 

מתן חלק צילום: עמרי שפירא

 

מתן חלק, כיהן בשלוש השנים האחרונות במשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלומוטר FCB כקופי ומנהל קריאייטיב וזכה בפרסים משותפים עם אור מילשטוק, בתחרות המכובדת   Young Lions 2018וכן בשנת 2020 זכו השניים באותה התחרות במקומות הראשון והשני והביאו כבוד רב לעולם הפרסום הישראלי. לפני כן, עבד חלק במקאן וואלי כראש צוות קריאייטיב סושיאל. בין התקציבים עליהם עבד במהלך השנים נמנים: סוזוקי, קבוצת פררו, אוטו סנטר, הרץ, וילי פוד, אוניברסיטת חיפה, קפה גרג, קפה ביגה ועוד…

 

בנצי ג'ורנו, מבעלי אביב פרסום, מסר: "אנו נרגשים לצרף לשורות משרדינו איש מבריק ויצירתי כמו מתן חלק, אשר יהיה אמון על כל מחלקת הקריאייטיב במשרד. אנו בטוחים כי השתלבותו של מתן תהווה נקודת פריצה משמעותית ותחזק את מעמדנו כמשרד הפרסום המוביל באזור הדרום המספק שירותים לגופים רציניים וגדולים. מתן הגיע על מנת לסייע לנו ביצירת קמפיינים מבדלים, בועטים ובעלי משמעות שיחרטו לכל אחד ואחת מאיתנו בראש. אנו ללא ספק נמצאים בשלב של צמיחה והגדלת מצבת העובדים שלנו כך שבכלים שלובים נצעיד את המשרד לגבהים חדשים".