כותרות אחרונות
Search

משרד התיירות של הפיליפינים יוצא בימים אלה בקמפיין עולמי שנועד לעודד תיירות פנים בפיליפינים.

אגם קיינגאן (Kayangan) באיי קורון. צילום: פרנסיסקו גוררו.

 

 

משרד התיירות של הפיליפינים יוצא בימים אלה בקמפיין עולמי שנועד לעודד תיירות פנים בפיליפינים.

משרד התיירות של הפיליפינים יוצא בימים אלה בקמפיין עולמי משותף עם ילדת האינסטגרם הפופולרית ביותר בעולם, סקרלט סנוי בלו (Scaret Snow Belo) וחטיבת האנימציה של האחים וורנר – בסרטון הדרכה מצויר.

סקרלט סנוי בלו יש כ-4.9 מיליון עוקבים באינסטגרם.

 

משרד התיירות של הפיליפינים יוצא בימים אלה בקמפיין עולמי משותף עם ילדת האינסטגרם הפופולרית ביותר בעולם, סקרלט סנוי בלו (Scaret Snow Belo) וחטיבת האנימציה של האחים וורנר – בסרטון הדרכה מצויר, שנועד לעודד תיירות פנים בפיליפינים. לסקרלט כ-4.9 מיליון עוקבים.

 

צלילה עם כריש לוויתן – צילום: אורי מגנוס

 

לעת עתה התיירות לפיליפינים מותרת באזורים מסוימים לתיירות פנים בלבד. משרד התיירות של הפיליפינים יוזם תוכנית להקמת אזורים ירוקים בארץ האיים כדי לקלוט בהמשך בהדרגה את התיירות מבחוץ, לרבות התיירות מישראל. התוכנית כפופה לאישור רשויות הבריאות במדינה.

 

הר הגעש "פינטובו". – צילוםף יואב גולן

 

סקרלט ביקרה לאחרונה בבוהול שבפיליפינים ונפגשה עם שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט. במשרד התיירות של הפיליפינים מציינים כי הקמפיין העולמי יסייע בהגברת החשיפה לארץ האיים האקזוטית, אחת המדינות היפות בעולם. שרת התיירות של הפיליפינים ציינה כי עוד ועוד אתרי תיירות נפתחים בפיליפינים ויש לנהוג על פי הכללים שקבעו רשויות הבריאות במדינה.

 

חתירה לעבר החוף – צילום: אורי מגנוס

 

הפיליפינים היא עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; פסטיבלים ססגוניים;אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה וכל זה על רקע הרי געש מרהיבים. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים.

 

אגם קיינגאן (Kayangan) באיי קורון. צילום: פרנסיסקו גוררו.

 

www.itsmorefuninthephilippines.co.il