כותרות אחרונות
Search

"צק ליסט" לקבלת הלוואות בערבות מדינה לעסק או לפתיחת עסק חדש.

צילום: freepik   

 

"צק ליסט" לקבלת הלוואות בערבות מדינה לעסק או לפתיחת עסק חדש.

הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש ולהרחבת עסק זה לא בום טרח וגמרנו, צריך להתכונן לכך בכדי להגיע נכון ולקבל. 

 

מסביר יעקב אלון: "מדינת ישראל נתנה מתנה יפה באריזה יפה ליזמים בישראל, גם כאלו שמעוניינים לפתוח עסק חדש, וגם כאלה שרוצים להרחיב את העסק שלהם, הלוואות בערבות מדינה היא אפשרות שצריך לנצל אותה בשתי ידיים, הגשת בקשה וכישלון בהגשתה תשפיע על המשך הדרך שלך עסק חדש או כבעל עסק קיים, בקשות הלוואות בערבות מדינה שהוגשו נמצאות בארכיון, והפעולה הראשונה שהבודק של הגוף המתאם היא פתיחת התיק בקודם ועיון מעמיק בו, ואז לך תוכיח שהעסק שלך טוב והוא אכן זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש או להרחבת העסק שלך, וגם להמתין חצי שנה זה יכול להיות קריטי להזדמנות שלך, אז תלמד ותעשה את זה הכי טוב שאתה יכול. 

 

"צק ליסט" הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש:

יזמים רבים שרוצים לפתוח עסק חדש מתקשרים אלי ומודיעים לי שהם זכאים לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש וכל מה שנשאר זה לבדוק את המחיר הכי טוב שהם יכולים לקבל ולהתקדם, ואז אני מפתיע אותם ברשימת מכולת של דברים שצריכים להיות מוכנים איתה, מאחר ואם אין לך את רשימת המכולת אז אל תגיש את הבקשה. הדבר הראשון שכל יזם שרוצה לפתוח עסק חדש בסיוע של הלוואות בערבות מדינה צריך לבדוק הוא האם הניסיון שלו הוא מספק? ומהו ניסיון מספק, היזם צריך להציג מיומנות של בעל עסק בשלושה תחומים מרכזיים שיווק ופרסום שזה אומר האם יש לעסק לקוחות שיהיה מעוניין בשירותים או במוצרים שהוא רוצה למכור, זה יכול להיות לקוח אחד גדול שיספק לו עבודה לטווח ארוך ושיהיה שם רווח מספק, זה יכול להיות מיקום של חנות במרכז מסחרי בלעדי שיאפשר לבעל העסק להביא "לקוחות שבויים" אליו ולהבטיח פרנסה טובה. מיומנות שנייה שצריך להציג היא יכול תפעול של העסק בכוחו של היזם בלבד, אם נדרש לנהל עובדים אז צריך להציג ניסיון כזה, אם נדרש למכור מוצרים אז צריך להוכיח שיש לך ידע לקנות את המוצרים במחירים טובים שיאפשרו לך למכור את המוצרים ברווח נאה שיאפשר לעסק לעבוד בצורה רווחית, וכמובן יכולת התנהלות פיננסית טובה, ואת זה מוכיחים על ידי הצגת העבר הפיננסי שלך, חשוב לא להגיש בקשות הלוואות בערבות מדינה בחלון זמן של שלושה חודשים אם חזר לך צק או הוראת קבע בכדי להציג תמונה טובה "דף נקי" של היזם.

 

צילום: freepik   

 

"צק ליסט" הלוואות בערבות מדינה להרחבת והגדלת העסק הקיים:

כל יזם בעל עסק שמחפש הלוואות לעסק בערבות מדינה צריך להיות מוכן עם נתונים טובים ומסמכים שיהיו באמתחתו, כי אם לא יהיה אז הבקשה לא תתקדם, היום המערכת של משרד האוצר מאוד נוקשה, אם אתה לא מעלה את המסמכים הבקשה אינה מוגשת והיא בגדר "טיוטה" והיא חוסמת אפילו את הגשת הבקשה, לא פעם מתקשרים אלי יזמים ואומרים לי שהם לא מבינים מדוע הבקשה שלהם אינה מתקדמת, ואז מסתבר שהם לא השלימו פרטים כאלו ואחרים, ולכן אתה צריך להיות מצויד בדפי הבנק שלך, אתה צריך להציג הזמנות חדשות באם הם קיימות, אתה צריך להציג דוחות כספיים ארבע שנים אחורה, דוחות מע"מ, ביטוח לאומי עובדים, דוח חתום על ידי מס הכנסה של שנת הכספים שנתיים אחורה, או שנה אחורה אם עברת את חודש אוגוסט בשנה הנוכחית. יש לבדוק במסמכים  שדוחות רווח והפסד כוללים את המלאי הנכון במקרה של עסק, שהרי בסופו של דבר הרווח הוא החשוב בעסק.

 

מומלץ מאוד להיות מלווה על ידי יועץ מקצוען שילווה אותך בתהליך, מדובר בתהליך מורכב שהפירות שלו נמצאים על העץ ורק צריך לדעת לקטוף בלי לשבור את הענפים בדרך. בהצלחה!